Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ja sitten kaikki vertaamaan Aamulehden uutista aiheesta:
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellit...si+16-vuotiaan+matkustajan+vankilatuomio.html
Jäikö mahdollisesti jokin oleellinen tuntomerkki tekijästä puuttumaan?

Mutta ei hätää! Onneksi mamut myös ottajan roolissa:
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellit...anyt+tummaihoisia+asiakkaita+ravintolaan.html
Yhtäkkiä ihonväri onkin pakko kertoa.

Ota ne aivot sieltä perseestä. Ensimmäinen uutinen koski raiskausta ja uutisen oleellinen kohta oli siinä, että joku oli raiskattu ei siis se onko raiskaaja naapuri vai ei. Jälkimmäisessä koko uutinen käsitteli sitä, että portsari ei ollut päästänyt asiakasta ravintolaan, koska tämä oli naapuri... Ei tuossa ole mitään median salaliittoa.

Minkätakia ton Kulttuurinrikastuttajan nimeä ei mainittu lehdessä? Yli kahden vuoden tuomion sai, minkätakia sitä ei karkoiteta Suomesta, se lusii puolet ja pääsee taas ajaa linja-autoa ja raiskaa aivan varmasti uudestaan. Voi vittu et ihmiset on yksinkertaisia ja liian hyväuskoisia.

Kerrohan naksu että minkätakia media julkaisee aina suomalaisen nimen jos tuomio on yli kaksi vuotta mutta ei ulkomaalaisen nimeä? Oisko rassssisssmia

Ruottissa kerrotaan aina jos tekijä on maaahanmuuttaja ja amerikassa painetaan oikeen kuva lehteen. miksei lehdet suomessa voi kertoa jos rikoksen tekijä on maahanmuuttaja, miksi pitää suojella?

Ja sit lopuksi juoksettekin häntä koipien välissä hanee ku ne romanit pistääkin hanttiin ja tajuatte, että ettette olekaan niin kovia luita mitä luulette :hyvä: Pankaa päivämäärää ni voin tulla repeilee :hyper: ... Paitsi et tuskin yhdeltäkään teistä löytyy edes pokkaa toteuttaa mitään tollasta!

Ysimillisellähän tuo hanttiin paneminen loppuisi nopeaan. Myönnän kyllä, että en tahtoisi tehdä tätä, koska voisi tulla ilmainen majoitus moneksi vuodeksi mutta, jos tarpeeksi vituttaa niin eiköhän tuollaiset pienet yksistyiskohdat unohdu.

Ruottissa kerrotaan aina jos tekijä on maaahanmuuttaja ja amerikassa painetaan oikeen kuva lehteen. miksei lehdet suomessa voi kertoa jos rikoksen tekijä on maahanmuuttaja, miksi pitää suojella?

Me ehka luetaan eri lehtia, mutta kylla itse olen ainakin usein huomannut "ulkomaalaistaustainen"-sanan epaillyn kuvauksessa. Mikali siis kyseessa on ollut joku tummempi kaveri.

Tanaan mut ohitti pyoratiella neekeripoika ja silla oli viela parempi fillari kuin mulla! Helvetin ulkomaalaiset. Mulla ei ole edes vaihteita ja silla oli ainakin kolme :(

Miten tämä liittyy maahanmuuttajiin? Mustalaiset on ollut täällä kauemmin, kun sun isoisoisä.

nimenomaan liittyy juurikin sen takia että ne on ollu täällä kauemmin ku mun isoisäni. koska jos nämäkää ei ole integroitunu piiruakaa meidän kulttuuriin ja elämäntapaan parinsadan vuoden aikana niin tuskinpa muslimitkaa sitä tulee tekemään.

disgust, sä aiheutat mussa sen tunteen mihin sun nimimerkkis viittaa, haluaisin kyllä nähdä millainen heebo olet luonnossa, salee oot joku ponitukkanen pilvenpolttelija humanisti, jonka elopaino on just ja just 60kg.

nimenomaan liittyy juurikin sen takia että ne on ollu täällä kauemmin ku mun isoisäni. koska jos nämäkää ei ole integroitunu piiruakaa meidän kulttuuriin ja elämäntapaan parinsadan vuoden aikana niin tuskinpa muslimitkaa sitä tulee tekemään.

disgust, sä aiheutat mussa sen tunteen mihin sun nimimerkkis viittaa, haluaisin kyllä nähdä millainen heebo olet luonnossa, salee oot joku ponitukkanen pilvenpolttelija humanisti, jonka elopaino on just ja just 60kg.

Haha! Ei ole ponitukkaa, en ole humanisti ja painoa just sopivasti. Sopivasti kyykyttämään kaikkia, jotka on viimeisten vuosikymmenien aikana mun ulkomaalaistaustan takia aukonut päätään ;)

Sä oot varmasti kalju, satakiloinen, tatskattu ja horkalla pumpatun sian näköinen (ehkä poke), jolta nykyään about kaikki vähänkin lihaksia saaneet suomipojat näyttää.

On se muuten aika vitun kumma, että jengi kelaa aika vitun järjestäen et ulkomaalaiset ei tee töitä ja jos on jotain hienoa pyörää tai autoa yms, niin se on hankittu joko sossusta tai sitten on pöllitty. En sitten tiedä, että rajoittuuko tuollainen ajattelumaailma vain landelle, josta on helppo huudella kun siellä ei ole ulkomaalaisia vai onko se jotain kansallista tyhmyyttä vaan. Ainakin täällä stadissa näkee joka vitun mestassa nykyään mamuja duunissa ja jengi on oikeesti integroitunut hyvin tänne muiden joukkoon. Tähän joku varmaa tulee kaivaa jotain tilastoja, mut vitut tilastoista. Mä elän ainakin sen mukaan mitä näen ja kuulen, enkä sen mukaan mitä netistä luen. Tai no jos niitä tilastoja katsoo, niin onhan se aika vitun pieni osa mamuista jotka raiskaa tai duunailee muita rikoksia. Leimaaminen on vaan niin vitun helppoa, molempiin suuntiin. Tai sitten mä elänkin sen mukaan mitä netistä luen, koska luen tätä keskustelua bodareiden ja kamppailu-urheilijoiden foorumilta, joka nyt on varmasti täynnä natseja. Oho, taas tuli leimattua!. Se nyt ainakin lohdutti noissa vaaleissa, että 80% suomalaisista ei kannata persuja. Mulle se kertoo siitä, että mamut ovat ok suurimmalle osalle suomalaisista.

Jatkakaa itkemistä.

Mulle se kertoo siitä, että mamut ovat ok suurimmalle osalle suomalaisista.

On tai ei, sitä ei vaalitulos kyllä kerro. Mutta mitä enemmän perseilyä tapahtuu mokuttajien toimesta sen kriittisemmäksi Suomalaisetkin muuttuu. Joka on meinaan ihan vitun hyvä asia. B-have or get lost. Vaikka kuin yrittäisi katsella asioita neutraalein asentein, niin on se näitten kaikenmaailman raiskausuutisten jälkeen hieman hankalaa. Ei voi mittää. Niin makaa kuin petaa.

Itse ainakin asun kaupungissa, ja mitä enemmän nään niiden ominsilmin perseilevän, sitä enemmän nään punaista. Sen jälkeen kun helsingissä todistin että somput tulee toisen kämppään ja pokkana kantavat tvn ja NAISEN vaatteita ulos, en oo enää yhtään hyvää sanaa niistä sanonu. Jos ei kunnioiteta suomalaisia yhtään, ei munkaan tarvi kunnioittaa niitä.

Ei mitään järkeä tässä touhussa!

Flashforward kirjoittaa taas niin, ihan kuin kaikki maahanmuuton vastustajat olisivat rasisteja. Ei me olla ja tähän kantaan ollaan päädytty ihan järkiperustein. Rasismi taas on tunneasia.

Eikä ole kyse siitä miten moni tekee rikoksia, tai miten moni ei tee töitä. Mulle yksikin mätämuna lisää on liikaa. Ja se ei jää siihen yhteen eikä kahteen. Meillä on muutenkin täällä omastakin takaa kaiken maailman elätettäviä juopoista työtä vieroksuviin hippeihin, niin en halua tänne enää yhtäkään, joka tulee käyttämään hyväkseen kärjestelmäämme. En tykkää näistä kotoperäisistä yhteiskunnan eläteistä yhtään sen enempää.

Rikollisuus on se toinen juttu. Siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää, jos väkilukuun suhteutettuna ulkomaalaistaustaiset tekevät eniten rikoksia. Se kertoo mulle tarpeeksi. Määrällä ei ole väliä, koska yksikin lisää on liikaa.

Ja kummastuttaa myös Disgustin suhtautuminen tähän asiaan. Suhtaudut tähän ihan niin kuin pitäisit kaikkia rasisteina ja puolustaudut oman taustasi perusteella. Ei sulla pitäisi olla mitään hätää, jos luulet olevasi integroitunut suomalaiseen yhteiskuntaan ja osaat käyttäytyä. Miksi siis haluaisit tänne lisää porukkaa, joka tulee pilaamaan sinunkin maineesi? Oletteko huomanneet, että suomalaisten negatiiviset asenteet maahanmuuttoa kohtaan ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti samaa tahtia, kuin tänne tulee lisää maahanmuuttajia. Ei pari vuotta sitten ollut mitään ongelmaa. Nyt katsotaan enemmän ja enemmän kieroon niitä kunnollisiakin mamuja.

http://www.youtube.com/watch?v=xzpTZ5cvqYs&feature=player_embedded

Edes hautajaiset ei ole näille pyhää, "Again, one dog less."

Se on sitä Jihadia, frendillä on paita missä on ristinkuva ja alla lukee kuinka monessa maassa tuollainen paita on kielletty ja tietää linnareissua, takana joku raamatun lause. Itselle uskonto on henk.kohtainen asia enkä siitä muille saarnaa, mutta tuollaista paitaa voisin pitää pelkästään hiljaisen miehen protestina:D
Kristittyjähän vainotaan, vangitaan,kidutetaan ja teloitetaan systemaattisesti arabimaissa, voimia heille. Luojan kiitos Yhdysvallat tukee Isrealia ja lisää muuria nousee kokoajan. Ja hyvin tukeekin, kaikkia uusia asesysteemejä testataan siellä, ja ihan vitun sama vaikka olisivat jonkun sopimuksen kieltämiä aseita. Faktahan on että tällä pallolla soditaan niinkaun kuin uskontoja on enemmän kuin yksi.

On se muuten aika vitun kumma, että jengi kelaa aika vitun järjestäen et ulkomaalaiset ei tee töitä ja jos on jotain hienoa pyörää tai autoa yms, niin se on hankittu joko sossusta tai sitten on pöllitty. En sitten tiedä, että rajoittuuko tuollainen ajattelumaailma vain landelle, josta on helppo huudella kun siellä ei ole ulkomaalaisia vai onko se jotain kansallista tyhmyyttä vaan. Ainakin täällä stadissa näkee joka vitun mestassa nykyään mamuja duunissa ja jengi on oikeesti integroitunut hyvin tänne muiden joukkoon. Tähän joku varmaa tulee kaivaa jotain tilastoja, mut vitut tilastoista. Mä elän ainakin sen mukaan mitä näen ja kuulen, enkä sen mukaan mitä netistä luen. Tai no jos niitä tilastoja katsoo, niin onhan se aika vitun pieni osa mamuista jotka raiskaa tai duunailee muita rikoksia. Leimaaminen on vaan niin vitun helppoa, molempiin suuntiin. Tai sitten mä elänkin sen mukaan mitä netistä luen, koska luen tätä keskustelua bodareiden ja kamppailu-urheilijoiden foorumilta, joka nyt on varmasti täynnä natseja. Oho, taas tuli leimattua!. Se nyt ainakin lohdutti noissa vaaleissa, että 80% suomalaisista ei kannata persuja. Mulle se kertoo siitä, että mamut ovat ok suurimmalle osalle suomalaisista.

Jatkakaa itkemistä.
Viimeksi kun tarkistin, vaaleissa pystyi äänestämään vaan jonkun puolesta. Logiikkasi mukaan 92% suomalaisita ei kannata Vasemmistoa, 93% ei kannata Vihreitä, 80% ei kannata kokoomusta. Äly hoi?

Eli kuljet Stadissa ja näät maahanmuuttajia töissä mäkissä, kaupassa/missä ikinä ja toteat, että hyvin on integroitunut, vitut tilastoista. Näät 13 mamua töissä ja tilastot sanoo, että samaan aikaan tuhannet makaa perseellään himassa, mutta vitut niistä, hyvin menee.

Ehkä nää trollit pitäis jättää rauhaan.

On se muuten aika vitun kumma, että jengi kelaa aika vitun järjestäen et ulkomaalaiset ei tee töitä ja jos on jotain hienoa pyörää tai autoa yms, niin se on hankittu joko sossusta tai sitten on pöllitty. En sitten tiedä, että rajoittuuko tuollainen ajattelumaailma vain landelle, josta on helppo huudella kun siellä ei ole ulkomaalaisia vai onko se jotain kansallista tyhmyyttä vaan.

Mun pyorakommentti oli sit btw ihan vitsi. Mutta kuvaa ihan hyvin sita miten moni ajattelee ja se on mielestani surullista.

Monelta tuntuu puuttuvan taysin kyky ymmartaa, etta maahanmuuttajia ei yksinkertaisesti voi kaikkia niputtaa samaan. Usein kuulee kommentteja tyyliin "niille on ihan luontaista raiskata/ryosta/tappaa/tms" ja ihan viela tosissaan sanottuna. Olen asunut Suomessa yli 4v alueella, missa on varmaan enemman maahanmuuttajia kuin suomalaisia (asun itseasiassa nytkin kesan ajan). Kavin kansainvalista koulua, missa yla- ja ala-asteen puolella oli tosi paljon mamuja. En todellakaan huomannut, etta kaikille olisi luontaista tehda rikoksia. Ei se ole mikaan maahanmuuttajien geeneihin kirjattu juttu :jahas:

Ma en hirveasti jaksa kommentoida naihin mamujuttuihin taalla, koska jengi on niin paksukalloista ettei pysty nakemaan asioita yhtaan miltaan muulta kantilta kuin silta omalta.

Back
Ylös Bottom