Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alyssa, oot kyllä ihana! Niin milloin sulla alkoikaan työt siellä snobibaarissa?

Kukapa nyt ei tykkaisi vesikellojen puhkomisesta!
Huomenna meen sinne iltavuoroon. Sisaan ajoin tanaan just tyokenkia ja niista tuli noi vesikellot, pitaa huomenna varmaan laittaa paksut sukat ja paljon laastareita varpaisiin ettei enaa hierra. Tulee kiva vuoro jos jalat on verilla :D

Hitto kun taas väsyttää, ja huomenna pitäs heräillä puol kuuden jälkeen. Toivottavasti ei kovin paskamaista aamua tule...

Hei elly! On joo. Mä en kyllä meinannu rannalla olla kun koko ajan pörräsivät kimpussa mut selvisin. :D Mitäs Liigan valio?

Hitto kun taas väsyttää, ja huomenna pitäs heräillä puol kuuden jälkeen. Toivottavasti ei kovin paskamaista aamua tule...

Mulla olis kans herätys kuurelta. Pitäis viissiä vielä ruokaakin tehä huomiseksi. Paskamainen aamu tulee.

Mun tekee mieli laskea fysiikkaa!

Hei elly! On joo. Mä en kyllä meinannu rannalla olla kun koko ajan pörräsivät kimpussa mut selvisin. :D Mitäs Liigan valio?

Ihan kauhia väsy. Huomenna jalakapallua illalla, apteekkiin pitäisi raahautua. Kampaaja pitäisi varata. Hieronta pitäisi varata. Ää.

Ohhoh... Tulipahan törsättyä. 100 euron jalusta järkkärille, vihdoinki pääsee ottaan auringonlaskusta kunnon HDR-kuvia :)

Ja sit kävin verkkokaupasta hakemassa 3kpl ZTE bladeja... Itselle, vaimokkeelle ja isälle.

Ostin myös semmosta reilu 50€ kilo maksavaa guatemalalaista kahvia. Nyt kelpaa vetää noita dallaspullia ja juoda vähän mokkaa :D

Mulla olis kans herätys kuurelta. Pitäis viissiä vielä ruokaakin tehä huomiseksi. Paskamainen aamu tulee.

Mun tekee mieli laskea fysiikkaa!

Munkin teksi mieli taas vaihtaa työnteko opiskeluun, liian raskaita tämmöset hommat :D

Adriftin pitää ajella enemmän mopolla niin helepottaa :D

Niin varmaan pitäs. Jotenkin vaan ei meinaa jaksaa enää lähteä mihinkää ku töistä kotiutuu. Vielä kun on ajellu päivän aikana jonku 200-300 kilsaa, niin ei välttämättä ole intoa lähteä ajamaan lisää :D

Voisko joku peitellä mut nukkumaan?

Noniin pikkunen, nukkumaan. Jaksat sitten nousta aikaisin aamulla, varata ajan sinne hierojalle ja kampaajallekin jos se nyt on tarpeen. Riittää sitten illalla vielä tehoja treeneissäkin kun nyt menet kiltisti nukkumaan ;)

Parempaan ei oikein pysty näin sähköisesti :D

Noniin pikkunen, nukkumaan. Jaksat sitten nousta aikaisin aamulla, varata ajan sinne hierojalle ja kampaajallekin jos se nyt on tarpeen. Riittää sitten illalla vielä tehoja treeneissäkin kun nyt menet kiltisti nukkumaan ;)

Parempaan ei oikein pysty näin sähköisesti :D

Taistelusuunnitelma: 1. Laita kananmunat kiehumaan ja pese hampaat. 2. Mene suihkuun. 3. Tee loput eväät, tuuleta kämppä ja mene nukkumaan.

Tavoitteena herätä aamulla ilman kuolemanpelkoa.

Back
Ylös Bottom