Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

1235927200.jpg

Upea päivä. Työkaveri toi mulle suklaata yllätykseksi kesken työpäivän! :D
Työpäivän jälkeen naapurin rouva hinasi minut asuntoonsa ja pyysi minua piilottamaan hänen nettideittiprofiilinsa hänen mieheltään. Tämän jälkeen toimin noin tunnin verran terapeuttina kuunnellen hänen miehensä alkoholin käytön vaikutuksesta parisuhteeseen.

Seuraavaksi saat ruusuja samalta työkaverilta ;) Hieno päivä selkeesti! Mites, onnistuiko piilotus vai pitikö profiili poistaa?

Piru tuo yksin juokseminen on kyllä tylsää :( Ihan mahtavat kelit mut ei huvita juosta pitempiä matkoja kun ei ole ketään seurana. Tunnollisesti painelin sen 5km taas hiukan lujaa ja nyt vois sit venytellä ja mennä saunaan, taas :D

Seuraavaksi saat ruusuja samalta työkaverilta ;) Hieno päivä selkeesti! Mites, onnistuiko piilotus vai pitikö profiili poistaa?

Se on kyllä kohtelias mies, harmi vain että isääni 20 vuotta vanhempi! :D

Ei sitä tarvinut poistaa, se oli vain onnistunut tallentamaan salasanansa siihen kirjautumisjuttuun, ja halusi varmistaa ettei hänen miehensä saa tietää nettideittailusta. :D

Työpäivän jälkeen naapurin rouva hinasi minut asuntoonsa ja pyysi minua piilottamaan hänen nettideittiprofiilinsa hänen mieheltään. Tämän jälkeen toimin noin tunnin verran terapeuttina kuunnellen hänen miehensä alkoholin käytön vaikutuksesta parisuhteeseen.

:lol2: Ihana!

Ma kavin tanaan kokiksella ravintolassa/baarissa missa aloitan duunit huomenna. Olen kuullut etta se on vahan hienompi paikka, mutta jumalauta siella oli kankaiset poytaliinat ja kaikkea! Asiakaskunta naytti myos ihanan tarkeilevalta ja ylemmasta keskiluokasta koostuvalta. En voi varmaan heittaa lappaa ihan samalla tavalla kuin baaritiskin takana :(

Se on kyllä kohtelias mies, harmi vain että isääni 20 vuotta vanhempi! :D

Veikkaan, että Hugh Hefner on myös sen 20 vuotta ainakin isääsi vanhempi ;) Terve mies on "taisteluvalmiudessa" hautaan asti! :evil:

Ei sitä tarvinut poistaa, se oli vain onnistunut tallentamaan salasanansa siihen kirjautumisjuttuun, ja halusi varmistaa ettei hänen miehensä saa tietää nettideittailusta. :D

Toivottavasti otit sivuhistorian pois käytöstä myös :)

Oikeen erinomaisen hiostava päivä.. soijaa puskee vaikka vaan makoilee olkkarin lattialla mitään tekemättä ja ei nyt varsin kiinnosta paistua tuol ulkonakaan. Taidan minimoida kaiken liikkumisen ja sijoittua lepoasentoon strategisesti tärkeälle paikalle liki wc:tä & jääkaappia - Tällainen ilma kelpaa muuta kuin mökkeilyyn tai rannalla makoiluun.

Ai, ellysta kasvaa vielä Gamlakarlebyn oma Miitta-täti kun pääset terapeuttina toimimaan.. :)

Tuli nautittua auringonpaisteesta tuossa Skattan nurtsilla 3,5 tuntia ja kun oli sen verran vähän porukkaa siellä, niin uskalsin tarjota kannikoillekin arskaa. :D Nyt nekin kehrää tyytyväisenä.
Uudestaan huomenna!!

:lol2: Ihana!

Ma kavin tanaan kokiksella ravintolassa/baarissa missa aloitan duunit huomenna. Olen kuullut etta se on vahan hienompi paikka, mutta jumalauta siella oli kankaiset poytaliinat ja kaikkea! Asiakaskunta naytti myos ihanan tarkeilevalta ja ylemmasta keskiluokasta koostuvalta. En voi varmaan heittaa lappaa ihan samalla tavalla kuin baaritiskin takana :(

Heti ensimmäiseks vaihat puhelimeen soittoäänen ja pidät sitä helvetin kovalla ja vähän väliä pärähtää soimaan "Go ahead, make my day!" wubwubwubwubwub!

Tuli nautittua auringonpaisteesta tuossa Skattan nurtsilla 3,5 tuntia ja kun oli sen verran vähän porukkaa siellä, niin uskalsin tarjota kannikoillekin arskaa. :D Nyt nekin kehrää tyytyväisenä.
Uudestaan huomenna!!

Huomenna sinne on yllättäen ilmestynyt kokonainen pensasrivistö, josta sojoittaa sieltä oksiston lomasta toinen toistaan järeämpiä objektiiveja ;)

Huomenna sinne on yllättäen ilmestynyt kokonainen pensasrivistö, josta sojoittaa sieltä oksiston lomasta toinen toistaan järeämpiä objektiiveja ;)

Kai niitä objektiiveiksikin voi kutsua :rolleyes: Siinähän se just on, kun siinä on jo semmonen tuuhea pensasrivistö, jonka viereen mennä "turvallisesti" makoilemaan. Enkä kyllä ollut ainoa mimmi joka kannikkansa siellä tänään paljasti.

Kai niitä objektiiveiksikin voi kutsua :rolleyes: Siinähän se just on, kun siinä on jo semmonen tuuhea pensasrivistö, jonka viereen mennä "turvallisesti" makoilemaan. Enkä kyllä ollut ainoa mimmi joka kannikkansa siellä tänään paljasti.

Vaadin koordinaatteja! Munkin pitäis viimeistellä tätä pronssiveistosmaista olemustani vielä hiukan auringossa :rolleyes:

Heti ensimmäiseks vaihat puhelimeen soittoäänen ja pidät sitä helvetin kovalla ja vähän väliä pärähtää soimaan "Go ahead, make my day!" wubwubwubwubwub!

Hahah :D Joudun ottamaan siella huulilavistyksenkin pois. En viitsinyt mainita mitaan tosta lavistyksesta mika mulla on ylahuulen alla (nakyy hymyillessa), koska sita en olisi joka tapauksessa suostunut ottamaan pois koska se on niin vaikea laittaa takaisin. En saa myoskaan kaaria kauluspaidan hihoja, koska mulla on tatuointi ranteessa. Jotenkin tuntuu etten viihdy tuolla pitkaan, ainakaan ellen paase baarin puolelle.

Ens viikonloppuna olen onneksi koko viikonlopun yhdessa Turun hipeimmista baareista. Hypin kattoon saadessani tyotarjouksen, koska se on mun lempibaarini taalla. Konemusiikkia, rokkia ja reggaeta :haart:

Uskaltaako tässä mitään vihjeitä antaa. :lol2: Tosin....onhan se vähän tylsää yksin tuolla päivät pitkät makoilla, kun kaverit töissä. Onneksi mattolaiturilta pääsee uimaan helposti...

Uskaltaako tässä mitään vihjeitä antaa. :lol2: Tosin....onhan se vähän tylsää yksin tuolla päivät pitkät makoilla, kun kaverit töissä. Onneksi mattolaiturilta pääsee uimaan helposti...

Eihän mattolaiturilta saa.. tuhma! :evil: Huomisen jos vielä makoilis tuossa kotipihalla ja sit palais Helsinkiin treenailemaan. Pitää varmaan sinne City Gymille koittaa eksyä jossain vaiheessa niin ei mee heinäkuu ihan pelkäks aerobiseks.

Back
Ylös Bottom