Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Äsken olit vetänyt 5 päivää.

Joo, eipä muutakun onnea sinne inttiin :) Toivottavasti muut pitää huolen ettet hyppää alikessun eväsreppu selässä sieltä koneesta.

Kvaeritki vittuilee et nyt tuli foerst sössittyä... voi vittu.... oon parhaan kaverinki mielest mulkku-----... vitun viina..............

Mielestäni mainio yöhön, sekä hiljaiseen rantabulevardi ajeluun sopiva kipale

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vieläkö muistatte, että ennen vanhaan oli soittimet sen verta kiven alla, joten on piti runkata biiseihin tahtia. On siinä kiertueella nahka palanut :)

Joku FASTER CHEF!! vois tulla ja tekasta mulle pikku iltapurtavat.

Aina yöhön lolloa mahtuu..

She cant sing, cant dance, but wot a pair of TITS!!!! ;)

Yö ei ole yö, jos ei kuunnella happoista musiikkia. Siitä tulee kivan sekoipäinen fiilis, kun valvoo myöhään :puntti:

Mitäpä täällä muut yönkyöpelit? Ja kuinka moni on laillisella yöjuoksulla? Voisi itte vetäistä kohta Mariuksen spesiaalit, eli kymmenkunta kananmunaa ja kilon baconia.

Mikähän on ku vaan nukuttais jatkuvasti ja koko ajan...? Perhana. Noh, kuteet niskaan ja töihin. Ihan kohta. Illalla pääsee suunnittelemaan roadtrippia maailman upeimman kissanaisen kanssa. Kruunaa kenen tahansa torvelon päivän :D

Mikähän on ku vaan nukuttais jatkuvasti ja koko ajan...? Perhana. Noh, kuteet niskaan ja töihin. Ihan kohta. Illalla pääsee suunnittelemaan roadtrippia maailman upeimman kissanaisen kanssa. Kruunaa kenen tahansa torvelon päivän :D

Miauuuu... Mä niin jo ootan iltaa et pääsen rutistaa sua. Mulla edelleenkin vahva usko siihen että tästä tulee paras kesä ikinä :D

Mun mielestä orjuus pitäis laillistaa.. Näin darra maanantaina olisi makeeta laittaa se orja sinne iltavuoroon hikoilemaan.

Mun mielestä orjuus pitäis laillistaa.. Näin darra maanantaina olisi makeeta laittaa se orja sinne iltavuoroon hikoilemaan.

Ma olen aina halunnut oman pienen kiinalaisen palvelijan. Ja nimenomaan palvelijan, ei orjan, koska orja on aika inhottava sana.

Back
Ylös Bottom