Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Osaako joku käyttää blogspotia tms palvelua? Onko se vaikea?

Mua himottais perustaa treeniblogi. Ihan vaikka sellanen suljettu, johon sais kutsua lukijoita. Ehkä sitä innostuis kuvailemaan treenejään ja sais avautua urheiluasioista. :)

Mua himottais perustaa treeniblogi. Ihan vaikka sellanen suljettu, johon sais kutsua lukijoita. Ehkä sitä innostuis kuvailemaan treenejään ja sais avautua urheiluasioista. :)

Blogspot on tosi helppo :) Siella on kaikki pohjat valmiina, senkun kirjoitat tekstit. Kuvien lisaaminen jne. on myos tosi helppoa. Jos joskus haluat enemman kikkailla ja kustomoida blogia, sekin onnistuu aika simppelisti.

Ma olen hirvean huono paivittamaan omaa blogiani... Kirjoitan ehka kerran kuukaudessa tai harvemmin.

Ei ole vaikeaa. Siellä pitäis olla ihan kattava ohjeistus homman aloittamiseen. Tietty aina voi myös paukauttaa vipit kehiin ja sitä kautta pitää blogia täällä :D Voisin muuten ihmetellä tota blogspottia, mut nyt ei riitä aika kun pitäis kiskoa ittensä partykuntoon.

Mä vaadin saada nähdä sun blogin sitte.

Kiitos Alyssa ja Panda! Mun pitää tutkailla tota juttua, olis niin mukava jakaa treeniasioita sellaisten kanssa, joita voisi kiinnostaakkin kurkkia meikäläisen urheilua.

Toki Pakkiksen vipitkin olisi yksi vaihtoehto! :D

Tortillaa tekis kovasti täälläki mieli mut diettiä pukkaa... :jahas: Viikon pääst sit kunnolla mättäen :kuola: Ja elly mä myös haluun katsastaa sun blogin mikäli saat sen aikaseks jossain vaiheessa.

Tortillaa tekis kovasti täälläki mieli mut diettiä pukkaa... :jahas: Viikon pääst sit kunnolla mättäen :kuola: Ja elly mä myös haluun katsastaa sun blogin mikäli saat sen aikaseks jossain vaiheessa.

Kyllä sinne saa kutsun, jos pyytää. :) Eli lämpimästi tervetuloa, kun on ajankohtaista.

IMG_1082.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom