Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Flunssa voitettu, pääsee treenaamaan. Ja ulos riehumaan!

HAH! Mä olen isä! Jumalauta, siis voitteko uskoa, mulla on poika!? En yleensä kiroa, varsinkaan kirjoittaessani mitään, mutta voi helvetti, että voi tuntua mahtavalta! Laittaa asioita kummasti tärkeysjärjestykseen, kun näki pikku-ukkelin ekan kerran katsovan suoraan meikäläistä silmiin. Siis voi luoja, että voi ihmiselämä olla pieni, suuri ja niin uskomaton.

En oikeasti usko, että olisin koskaan ollut näin ylitsevuotavan onnellinen. Hitto.

Mää oon niiiiin iloinen!!

Otin uuteen kämpään kuukausi sitten uuden nettiliittymän ja kaikki toimi nopeesti paitsi tärkeimät sivut ( seiska, luukku, iltasanomat ). Niillä sivuilla kesti joku vuodesta kahteen latautua. Siis oikeesti, mää oon luullu tähän päivään asti että Martina oli vielä raskaana ja Tukiainen hoikka.

Pariin otteeseen jonotin DNA:n vikapalveluun (a 30min) mutta en päässy läpi. Kunnes. Tänään laitoin klo 18:54 viestin tähän ketjuun: http://www.pakkotoisto.com/tietotekniikka-tele/38072-tietokonemaailman-tyhmien-kysymysten-kerho/, ja onnellinen loppu on luettavissa klo 20:08. Tunti! Ja mää kärvistelin koko kuukauden.

Mitä Pakkis ei tiedä, niin sitä et käytä. Terve ja Kiitos! :worship:

Uuden kämpän muuttotarkastus tehty tänään ja se on kyllä aivan upea. Ai että. Ei jaksaisi odottaa vielä kahta kuukautta, että pääsee muuttamaan täysin uuteen asuntoon.

edit. Niin ja huomenna vika työpäivä ennen lomaa. Ensimmäinen ihan oikea kesäloma sitten kesän 2004.

^ no nyt ymmärrän miksi mun viime puhelinlasku oli epäilyttävän iso...:jahas:

Muahahah. Joo... Me vedetään silleen yks risti kaks noppaa ja arvotaan kaikkia pieniä kivoja lisiä asiakkaiden laskuille, ja sitten jaetaan työntekijöiden kesken ne "bonukset" :D

Muahahah. Joo... Me vedetään silleen yks risti kaks noppaa ja arvotaan kaikkia pieniä kivoja lisiä asiakkaiden laskuille, ja sitten jaetaan työntekijöiden kesken ne "bonukset" :D

Arvasin... Kaiken muun uskon, paitsi sen että tää ois mulle mitenkään arvalla osunu...:jahas:

Niin iloisia asioita? ..Nooh.. kesäloma on tänään taas päivän lähempänä..

VKL soi rock !

1. Pääsen nukkumaan ja saan nukkua niin pitkään kuin haluan (tosin varmistan asian pistämällä oven lukkoon, oveen lapun että älä häiritse ja sammutan tietokoneen ja kännykän).

2. Seuraavat 2 päivää saan tehdä ihan mitä lystää, ei ole töitä ENKÄ MENE töihin vaikka pakotettaisiin....

Nukuin viime vuorokaudesta 17h. Sen lisäksi olen käynyt kävelyllä ja syönyt.

Nyt istuskelen parvekkeella kuunnellen Beethovenin yhdeksättä ja nautin illan lämmöstä.

Jos puoli tuntia vielä ottais rennosti tässä ja sit kävis juomassa kaljan tai kaks. Huomenna vois vaikka lenkkeillä rannalla, etsiä kuntosalin jostain, käydä hieronnassa ja parturissa.

Ulkoinen äänikortti ja Genelecin kaiuttimet. Paljastuu vanhoista tutuista biiseistäkin yllättäviä bassokuvioita, joita ei ole ennen edes pystynyt kuulemaan...

Back
Ylös Bottom