Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä melkein jo suutuin kovasti, kun en ollut tossa listassa, mutta onneks katsoin vielä edelliselle sivulle. En tiiä montako astiaa täytyy tiskata. Aina tulee joku yllätysastia mikä täytyy tiskata juuri kun luuli tiskanneensa kaikki tarvittavat :(

No hyvä, nimittäin lähetin sullekin paljon rakkautta! Joko on muonat valmiit? Mun jauheliha on, ja voi jestas se on hyvää ruokaa!

Mä poikkeen porukasta ja vetelen kanaa naamariin :D

Jotenkin mulla on tullukkin susta semmonen kuva. ;)

Pyr0!! Kaveri laitto ihan timanttia dubsteppiä :rock: :rock: Menee ihan kärkiryhmään.

Meitsi oli tänään salilla ekaan kertaan kuuteen viikkoon :puntti: Tuntu helvetin hyvältä. Vähän huomas ettei kylki oo ihan A1 kunnossa mut ehkä se siitä.

Itekin sattumalta löysin... vai löysinkö. Kuunteleppa niitä muitakin Flux Pavilionin biisejä. Hyviä moni.

Hyvä että oot päässy taas puntille. Rauhallisesti vain eteenpäin, vaikka tuntuis että pystyis kovempaa tahtiinkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meinasin kysyä yhden maalaisjunttikysymyksen, mutta en uskaltanut, koska Ephe tai Pyr0 olisi varmaan lyönyt mua lukiessaan sen.
Tyydyn googlettamaan. :D

Meinasin kysyä yhden maalaisjunttikysymyksen, mutta en uskaltanut, koska Ephe tai Pyr0 olisi varmaan lyönyt mua lukiessaan sen.
Tyydyn googlettamaan. :D

Nyt ku myönsit jo ajatellees, niin ei muuta ku kysymystä kehiin. :)

Täytyy koht järkätä joku pakkiksen pallon potkijais miitti, koska innokkaita potkijoita on jopa 4! :D Tänää ei tosin enää tee mieli lähtee potkimaa palloo, koska vedin nii hurjan jalkatreenin eilen että tekee kutaa kyykistyä ku etureidet ja pakarat on hitusen jumissa :D Ja edelleen tekee mieli jauhelihakastiketta ja spagettia..

Voi ittu jotain pohjaan palanutta viis viikkoa seissyttä riisipuuron jämää :curs: Sitten olis vuorossa paistinpannu... :jahas:

Jos koittais mennä aikasin nukkumaan.

Back
Ylös Bottom