Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
On niin perkeleen kuuma, että pakko oluella jano sammuttaa.

En saa tästä mitään nautintoa.

Serotoniini reseptorit palaneet ja synapsit paukkuneet? Vaikea siinä on enää sitten mitään nautintoa saada, edes kaljasta:(

Vai miten musta tuntuu että et ole nyt täysin rehellinen:D

:nolo: Ehkä yritin valehdella lähinnä itselleni, että juon vain janooni, sillä oluthan on helvetin hyvä janojuoma.

En siis juo oluen mukavien sivuvaikutuksien vuoksi.

Tosiasiassahan se oli täyttä paskapuhetta :puntti: :hyper:

Eli :kippis1:

:nolo: Ehkä yritin valehdella lähinnä itselleni, että juon vain janooni, sillä oluthan on helvetin hyvä janojuoma.

En siis juo oluen mukavien sivuvaikutuksien vuoksi.

Tosiasiassahan se oli täyttä paskapuhetta :puntti: :hyper:

Eli :kippis1:

:kippis1:

thursdays-dar-27.jpg

Mä vedän tänään hiivaa ! Ai vittu ku olin tos päivemmällä jigittelemässä, niin menee sellanen helvetin iso kumivene, jossa 6 "aika semi" muijaa otti bikinit päällä aurinkoo:wtf:. Pakko oli jakaa tämä kaikille.

Mä vedän tänään hiivaa ! Ai vittu ku olin tos päivemmällä jigittelemässä, niin menee sellanen helvetin iso kumivene, jossa 6 "aika semi" muijaa otti bikinit päällä aurinkoo:wtf:. Pakko oli jakaa tämä kaikille.

No jumalauta kaupungillakin niillä jalassa todella lyhyet shortsit tai yhtä lyhyt hame ja yläosana bikinit. :)

Miksi tuon ylläolevan kuvan tytöllä on paikat sensuroitu? :(

Hip hei! Saa tosta kebardistakin näköjään kännit. Voi helvetti mä hikoilin kuin sika kun kävelin päivällä Siwaan. Ei mitään jakoo että olisin Alkoon asti selvinnyt hengissä:puntti:

Ettei kaltaisesi pervot kiihotu!

Niin joo, totta. :) Pitäähän joku säädyllisyys olla.
Mites onko ollu saanti lähellä? (Vain kännisaanneista kyse, kännitredissä kun ollaan)
Olen uudissinkku ja eilen saanti tavoitteena. Tuloksena kuitenkin VAIN yksi puhelinnumero.
Vinkkejä onnistumiseen tämän illan osalta, kiitos? :)

AAAhhh kyllä oriGINal lonkku maistuu :).

Just olin piskin kanssa puolen tunnin lenkillä, kyl kylmä suihku tuntui hyvälle..

Vois käydä siwassa hakee olutta

Niin joo, totta. :) Pitäähän joku säädyllisyys olla.
Mites onko ollu saanti lähellä? (Vain kännisaanneista kyse, kännitredissä kun ollaan)
Olen uudissinkku ja eilen saanti tavoitteena. Tuloksena kuitenkin VAIN yksi puhelinnumero.
Vinkkejä onnistumiseen tämän illan osalta, kiitos? :)

Känni-threadissa kun ollaan niin älä ole liian kännissä. Mutta ole saatanan macho ja cool, ei mikään öykkäri vaan tyylillä, siitä se lähtee:thumbs:

Kohta lähtee :D pienet pohjat jo alla, päivä makoiltu biitsillä. Illalla/yöllä ois tiedossa vaahtobileet :D eli kaikinpuolin kostea ilta tiedossa:dance2:

Ärsyttää ku oon niin hyvä kaikessa. Viimeks vuonna 2006 hävisin mölkyssä yhden erän ja sillonki olin ihan tuhannen päissäni. Joutuu juomaan niin perkeleesti ennen ku on mahikset jossain lajissa hävitä

:kippis1:

Kohta lähtee :D pienet pohjat jo alla, päivä makoiltu biitsillä. Illalla/yöllä ois tiedossa vaahtobileet :D eli kaikinpuolin kostea ilta tiedossa:dance2:

Rankkaan tämän illan kyllä TOP kolmoseen kaikista baari illoistani :D
Loistava meno oli vaahtobileissä :D

Ärsyttää ku oon niin hyvä kaikessa. Viimeks vuonna 2006 hävisin mölkyssä yhden erän ja sillonki olin ihan tuhannen päissäni. Joutuu juomaan niin perkeleesti ennen ku on mahikset jossain lajissa hävitä
...lähde kehään. Siellä voi hävitä, vaikka olis paras.

Mulla loppuivat eilen kokeet! Sen kunniaksi leffaa ja pubissa istumista.

Mulla pitaisi varmaan olla nyt krapula... Pubissa meni puoli pulloa valkkaria, lasi punkkua ja siihen paalle pari olutta, pari jotain sokerilitkua ja 5 shottia. En ollut edes missaan kaatokannissa, sellasessa kivassa humalassa vaan. Muisti ehjana ja mina itse myos. Ruusunkin sain joltain tuntemattomalta :)

Ekan kerran herailin kasin maissa, mutta en noussut kuin juomaan vetta. Yhdelta herasin uudestaan ja otin panadolin eika nyt tunnu yhtaan etta olisi eilen ollut ulkona. Tosi hassua sinansa, koska en ole juonut pitkaan aikaan ja yhdistelin eilen kaikki mahdolliset juomat.

Tänään sammuu jano vielä kaljalla, huomenna ei kyllä enää jaksa, rupee käymään kunnon päälle, puuh!
edit. Ylyssalle onnea krapulan väistelystä:hyvä:

Eilen törmäsin baarissa semmoiseen uuteen tuttavuuteen kuin laku-shotti. Aika erikoinen: ensin ihan hirveän kauhea ja sitten jälkimaku kuitenkin herkkukarkki. Baarimikkokin sanoi että miten te voitte noin nopeasti vaihtaa mielipidettä kun ensin irvistellään ja sitten aletaan perään muikeasti nyökkäillä että mmmm olipa hyvää... Mää sanoin vaan että NAISET :D

Back
Ylös Bottom