Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miekin luulin, että olenpa nuorekkaan näköinen, kun kysyttiin henkkarit vain huomatakseni että kysyi koska niillä on joku kampanja. :jahas: No sain purkkaa...

Mutta nuoriahan tässä todellakin. :thumbs:

Multa tosin ei ole kysytty sen jälkeen kun täytin 16 :evil: Muutama poikkeus toki osunut kohdille, mutta sillon on aina ostettu vähän reilummin. Viinejä jos hakee niin ei ne edes vilkase päin :D

No helvetti, yks kassa kysy multa prismassa henkkareita, kun ostin ruokaa, maitoa ja yhden oluen. Mä en ehkä ole aivan yhtä vanha kuin te vanhukset, mutta teini-ikä on jo niin kaukana takana että hädintuskin muistaa ja tolla kertaa oli viikon partakin ajamatta.
Kerran 20-vuotiaana en meinannut päästä baariin omilla henkkareilla (täysin selvänä). Ja kyllä mä olen omasta ja kavereiden mielestä erittäin hyvin tunnistettavissa siitä kuvasta.

Hyhh :urjo:

rickroll.gif

No helvetti, yks kassa kysy multa prismassa henkkareita, kun ostin ruokaa, maitoa ja yhden oluen. Mä en ehkä ole aivan yhtä vanha kuin te vanhukset, mutta teini-ikä on jo niin kaukana takana että hädintuskin muistaa ja tolla kertaa oli viikon partakin ajamatta.
Kerran 20-vuotiaana en meinannut päästä baariin omilla henkkareilla (täysin selvänä). Ja kyllä mä olen omasta ja kavereiden mielestä erittäin hyvin tunnistettavissa siitä kuvasta.

Elu! Mitä kuuluu, oot ollu kauan pois?

Elu! Mitä kuuluu, oot ollu kauan pois?

Kyllä mä oon täällä lurkkinu. En vaan oo jaksanu kirjottaa mitään. Nyt vähän ahdistaa, mutta ens viikon jälkeen kaikki on taas yhtä juhlaa, kiitos kysymästä. Vieläkö varvas rahisee liikuttaessa?

Kyllä mä oon täällä lurkkinu. En vaan oo jaksanu kirjottaa mitään. Nyt vähän ahdistaa, mutta ens viikon jälkeen kaikki on taas yhtä juhlaa, kiitos kysymästä. Vieläkö varvas rahisee liikuttaessa?

Miksi ahdistaa, voinko jotenkin olla avuksi?

Varvas rahisee vieläkin. :s Hyvä ilta nyt, kun Sixx: A.M. soi, iltateetä ja rahkaa ananaksella! :)

Saat mun ananakset ja rahkat, muutan suunnitelmaa ja vedän blenderillä rahkapirtelömössön, jotten jää liikaa miinukselle tänään. :)

Tässäpä jotakin ihan muuta....Kaikille kaakaofaneille...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom