Palautusjuoma – Sekoitus joka ratkaisee treenin jälkeisen tuloksen

Meta title: ⚡🥤 PALAUTUSJUOMA – NOPEUTA TREENIPALAUTUSTA JA MAKSIMOI TULOKSET 🥤⚡

Meta description: Tehokas sekoitus heti treenin jälkeen nopeuttamaan palautumista ja varmistamaan lihaskasvun edellytykset.

Fitnesstukusta kanttii tilata, 4kg säkki mitä vaan maustettua protskua maksaa 56 euroa eli 14e/kg... Ja kaupan päälle saa esim kreaa+muuta härpäkettä mitä voi ite valita, postikulujakaan ei tuu jos tilaa kimpassa vaik kaverin kanssa sen verra että 80 tai jotai euroa ylittyy. Ainiin ja se maku :D Minttusuklaa aika jees

Joo elikkä meinasin tässä vaan kysyä millaisella suhteella itse sekottaisitte näitä aineita kun tuli tilattua.

Eli tuli tilattua :

Whey-80 4kg

100 gr kohti
Rasvaa: 8 g
Proteiini: 76 g
Hiilihydraatteja: 5 g
Kaloreja: 410 kcal

Gainer Pro 4kg

100 gr kohti
Koko: 4 kg
Maku: Suklaa
Hiilihydraatteja: 67 g
Proteiini: 24 g
Rasvaa: 2 g
Kaloreja: 382 kcal

Ilmaiseksi mukaan Carbon flex purea joka on vain hiilari lisää mutten usko että tarvitsee enää lisätä.

Eli nyt kysynkin millä suhteella noita kahta ainetta kannattaisi sekoittaa? 1/1 vai miten.

Kreatiinit otan erikseen kun mukaan tulivat nämä kre alkalyne pillerit, joten niitä ei juomaan tarvitse sekoitella.

jos ihmiset nyt ovat sitä mieltä että 1/1 niin laitan tohon ämpäriin ne sekaisin ja siitä sitten rupeen kauhomaan 2dl joka palkkariin.

Tuskinpa niitä kannattaa sekottaa keskenään, kun joskus voi tarvita ruokavalioa paikkailla protskusheikeillä ja niitä on paha sekotuksen jälkeen alkaa erottelemaan.

Itellä on just samat nyt..

Mutta en suosittele niitä kaikkia kerralla sekottamaan :D

Ite laitan sitä Gaineria sen 1dl tais olla makrot näin ulkomuistista 15gr Proteiinia, 40gr hiilareita?

Siihen vielä 0,5dl Whey-80

Yhteismakrot tais olla sitten ~30gr Proteiinia, 40gr Hiilareita =) Hyvä tulee

Tuli luettua Hulkin vastauspalstaa ja siellä oli puhetta tärkeimmistä lisäravinteista.

http://fast.emedia.fi/index.php?mid=501&a=show&id=182

( http://fast.emedia.fi/index.php?mid=501&a=show&id=212 )

Itsellä on nyt ollut käytössä

- Pirkka multivita
- Bevitabs B-vitamiinivalmiste
- Sinkki
- Kalaöljykapselit

Mitä mieltä olisitte jos korvaisin multivitan C-vitamiinilla? Kyseisen vitamiinin tärkeyttä sairastumisen torjunnassa painotetaan hyvin monessa paikassa ja totta puhuen olen sairastellut aivan ihan liikaa siitä asti kun aloitin punttien kolistelun.

Lisäksi olisi kiva kuulla kommenttia tuosta minun setistä muutenkin. Sinkki ja B-vitamiinivalmiste on mukana koska kuulemma lisäävät testosteronintuotantoa ja kalaöljykapseleita ylistetään joka paikassa. Multivita sen takia että saisi "kaiken tarpeellisen" päivässä...

Myös D-vitamiinia on viimeaikoina rummutettu sairauksien estäjänä ja yleisesti todellisena ihmeaineena. C:tä saa helpolla hedelmistä, turhaa vetää sitä nappina imo.

En syö hedelmiä. D-vitskua sain hyvin kun join monta litraa Maitoplussaa päivässä mutta sekin on poissa laskuista.

Mä medän monivitamiinin ja C-poretabletin jossa 1000% saantisuosituksesta. C:llä et voi vetää övereitä, joten lisäks vaan.

Maitohappobakteereja suosittelen, jos haluaa välttää flunssia tms. Multivitamiinit, magnesiumia, d-vitamiinia ylimääräsenä.

Joku voisi kertoa mulle noista magnesiumin hyödyistä. Hirveästi löysin ketjuja siitä mutta missasin lahjakkaasti kaikki selitykset miksi sitä mankkua pitää ottaa. Kramppeja en pahemmin saa joten en ainakaan sen takia tartte.

Joku voisi kertoa mulle noista magnesiumin hyödyistä. Hirveästi löysin ketjuja siitä mutta missasin lahjakkaasti kaikki selitykset miksi sitä mankkua pitää ottaa. Kramppeja en pahemmin saa joten en ainakaan sen takia tartte.

Hyväksi sydämen toiminnalle. Erityisesti diureetteja käyttävien sydänpotilaiden pitäisi syödä hivenaineita, joissa on muun muassa magnesiumia. Saattaa alentaa kolesteroliarvoja. Rappeutumissairauksissa kuten kuulonalenemassa ja tinnituksessa voi magnesiumlisästä olla hyötyä. Puute saattaa edistää muun muassa joitakin syöpälajeja, lisätä PMS-oireita ja masennusta. Magnesiumista saattaa olla hyötyä neurologisissa häiriöissä. Sitä on kokeiltu autismissa, ylivilkkausoireyhtymässä, Touretten oireyhtymässä. Levottomat jalat ja suonenveto saattavat korjaantua magnesium- ja kalkkilisällä. Pitkäaikaista käyttöä ei kuitenkaan suositella. Magnesium on hampaiden ja luuston rakenneosa. 60 prosenttia elimistön magnesiumista on luustossa. Magnesium aktivoi entsyymejä. Se osallistuu hermoimpulssien johtumiseen ja on tärkeä lihasten supistumiselle.

Tossa nyt hätäsesti kaivettuna wikipedian vaikutuksia. Palautumiseenhan tota nykyään mainostetaan, en jaksa nyt puhelimella kaivaa mitään tutkimuksia. Pasteen ircciin sulle illalla ton yhden hyvän lähteen, niin saat tutkia.

^ Itse otan juuri kramppeja varten, koska usein öisin heräsin, kun pohje kramppaa. Ei muuten tunnu kivalta :D Itku meinaa tulla.

Eipä tunnu kivalta ei, itseäni on tämä tässä lähiaikoina vaivannut. Oon heränny pari kertaa siihen nyt viikon aikana, että pohje on krampannut. Eli magnesiumin pitäisi auttaa vai? =D

Back
Ylös Bottom