Au :( aika huono päätös illalle tollanen. 12cm helppoa? Mä oisin yli 2m tollasilla, hullua :wtf:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ota sä vaan se titaani - mä olen muutenkin niin epäseksikäs, että adamantium pukee mua paremmin. Mun purnaukset ei taatusti pääty ennen kuin henkeni heitän (ja sittenkin saatan tulla haudan takaa jotain huutelemaan), mutta oon katsonut parhaaksi humanitäärisistä syistä (siis mahdollisen yleisön henkistä hyvinvointia ajatellen) rajoittaa rankasti niin purnauksen määrää, frekvenssiä kuin sisältöäkin.Titaani on seksikkäämpää! :evil: Missäs sä oot luurannu vai loppuko purnaus syystä? :D
Mulla oli ihan sama tilanne tässä hetkinen sitten, kun haavat ottivat ja repesivät auki heti tikkien poiston jälkeen. Kursin niitä sitten ihoteipillä kasaan sillä ikävällä seurauksella, että alkoivat vielä pirulaiset märkimäänkin. Haavaliiman toimivuudesta en tiedä, mutta jälkikäteen asiasta kysyessäni mulle suositeltiin perhoslaastareita, jotka ei haudo haavaa niin kovin kuin esim. tuo teippi tai sidokset.Voi vidu! Multa leikattiin yli viikko sitten pari luomea, toinen selästä ja toinen pakarasta. No tikit vähän irtoili ja haavat näytti ihan parantuneilta jo, mutta nyt on sitten toinen aivan auki ja toinenkin hyvää vauhtia repsahtamassa. Huomenna olis ollut virallinen tikkienpoistopäivä. Ei mitään saumaa salille hetkeen, eikä uimaan, eikä saunaan. Uusia tikkejä ei voi kuulemma vanhaan haavaan laittaa. Nyt vaan on pidettävä rasvalappua ja sidosta siinä päällä niin kauan että paranee. Toimiskohan haavaliima? Hyvä kesänalotus. :(
mä olen muutenkin niin epäseksikäs
Au :( aika huono päätös illalle tollanen. 12cm helppoa? Mä oisin yli 2m tollasilla, hullua :wtf:
Mulla oli ihan sama tilanne tässä hetkinen sitten, kun haavat ottivat ja repesivät auki heti tikkien poiston jälkeen. Kursin niitä sitten ihoteipillä kasaan sillä ikävällä seurauksella, että alkoivat vielä pirulaiset märkimäänkin. Haavaliiman toimivuudesta en tiedä, mutta jälkikäteen asiasta kysyessäni mulle suositeltiin perhoslaastareita, jotka ei haudo haavaa niin kovin kuin esim. tuo teippi tai sidokset.
Ehkä ei, mutta mä olen kykeneväinen arvioimaan kysymättäkin.Onneksi naisilta itseltään ei kysytä onko ne seksikkäitä vai ei.
Mulla on noita kirkkoveneen kuvia useampiakin ympäri kroppaa, joten tervetuloa vaan kerhoon :D Rumiahan ne on kuin perkeleet, mutta minkäs teet. Kelo-cotella tms. arpivoiteella voi yrittää hillitä kyseistä kirkkoveneiden muodostusta, ettei niistä tulis ainakaan semmoisia koholla olevia hypertrofisia arpia (mikäli semmoiseen on taipumusta), mutta melko epätoivoista touhuahan sekin on.Yksi asia mua tässä naurattaa. Pakarassa oleva haava on ihan kirkkoveneen muotoinen, kun tikkihaavatkin luetaan mukaan. Mulla on nyt sit piparin muotoinen arpi tulossa perseposkeen. :D
Vituttaa ku kohta on naama täynnä arpia. Jokunen viikko takaperin mulla tuli oudonnäköinen "haava" huulen alle ja siihen sitten tuli rupi päälle, oli useamman päivän ennen ku tipahti pois. Pieni arpi jäi muistoksi. Tällä viikolla tuli sitten samanlainen toiseen kohtaan ja eilen huomasin että perkele mulla on leuan allaki semmonen. Mitähän vittuja nuo on, pakko kyllä käydä huomenna lääkärissä.. Kipeitä ovat ja pitkän aikaa pysyy noi ruvet :(
Nyt rupes jo pelottamaan, googlettelu tarjos HIViä, diabetesta ja syöpiä :dance: Nyt ku mietin nii voi olla että haavat on viime aikoina parantunu hitaammin ku ennen ja sen takia on tullu tuota rupea.. Tai no, en tiiä, mulle tulee jotaki pikkuhaavoja käsiin harva se päivä töissä mutta ei oo aikasemmin tullu kiinnitettyä huomiota paranemiseen, nyt vaan ku naamaan pukkaa tuommosta paskaa :( Jospa lekuri antais jotaki droppia mikä hoitais tuon vaivan pois, ei oo kivan näköistä ja vielä vähemmän mukavan tuntoista ku kipeitä tosiaan ovat..Kuulostaa AIDSIN eräältä alkumuodolta, huonompi juttu on
Nyt rupes jo pelottamaan, googlettelu tarjos HIViä, diabetesta ja syöpiä :dance: Nyt ku mietin nii voi olla että haavat on viime aikoina parantunu hitaammin ku ennen ja sen takia on tullu tuota rupea.. Tai no, en tiiä, mulle tulee jotaki pikkuhaavoja käsiin harva se päivä töissä mutta ei oo aikasemmin tullu kiinnitettyä huomiota paranemiseen, nyt vaan ku naamaan pukkaa tuommosta paskaa :( Jospa lekuri antais jotaki droppia mikä hoitais tuon vaivan pois, ei oo kivan näköistä ja vielä vähemmän mukavan tuntoista ku kipeitä tosiaan ovat..