Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voi vidu! Multa leikattiin yli viikko sitten pari luomea, toinen selästä ja toinen pakarasta. No tikit vähän irtoili ja haavat näytti ihan parantuneilta jo, mutta nyt on sitten toinen aivan auki ja toinenkin hyvää vauhtia repsahtamassa. Huomenna olis ollut virallinen tikkienpoistopäivä. Ei mitään saumaa salille hetkeen, eikä uimaan, eikä saunaan. Uusia tikkejä ei voi kuulemma vanhaan haavaan laittaa. Nyt vaan on pidettävä rasvalappua ja sidosta siinä päällä niin kauan että paranee. Toimiskohan haavaliima? Hyvä kesänalotus. :(

Titaani on seksikkäämpää! :evil: Missäs sä oot luurannu vai loppuko purnaus syystä? :D
Ota sä vaan se titaani - mä olen muutenkin niin epäseksikäs, että adamantium pukee mua paremmin. Mun purnaukset ei taatusti pääty ennen kuin henkeni heitän (ja sittenkin saatan tulla haudan takaa jotain huutelemaan), mutta oon katsonut parhaaksi humanitäärisistä syistä (siis mahdollisen yleisön henkistä hyvinvointia ajatellen) rajoittaa rankasti niin purnauksen määrää, frekvenssiä kuin sisältöäkin.

Voi vidu! Multa leikattiin yli viikko sitten pari luomea, toinen selästä ja toinen pakarasta. No tikit vähän irtoili ja haavat näytti ihan parantuneilta jo, mutta nyt on sitten toinen aivan auki ja toinenkin hyvää vauhtia repsahtamassa. Huomenna olis ollut virallinen tikkienpoistopäivä. Ei mitään saumaa salille hetkeen, eikä uimaan, eikä saunaan. Uusia tikkejä ei voi kuulemma vanhaan haavaan laittaa. Nyt vaan on pidettävä rasvalappua ja sidosta siinä päällä niin kauan että paranee. Toimiskohan haavaliima? Hyvä kesänalotus. :(
Mulla oli ihan sama tilanne tässä hetkinen sitten, kun haavat ottivat ja repesivät auki heti tikkien poiston jälkeen. Kursin niitä sitten ihoteipillä kasaan sillä ikävällä seurauksella, että alkoivat vielä pirulaiset märkimäänkin. Haavaliiman toimivuudesta en tiedä, mutta jälkikäteen asiasta kysyessäni mulle suositeltiin perhoslaastareita, jotka ei haudo haavaa niin kovin kuin esim. tuo teippi tai sidokset.

Au :( aika huono päätös illalle tollanen. 12cm helppoa? Mä oisin yli 2m tollasilla, hullua :wtf:

Jeps, mut onneks oli promillei sen verran ettei se menoa haitannut! :D Tossa kun heräsin niin ihmettelin kun särkee ja sattuu aivan helevatosti..
Haha, pätkä tarvii katos pituutta lisää ;)

Mulla oli ihan sama tilanne tässä hetkinen sitten, kun haavat ottivat ja repesivät auki heti tikkien poiston jälkeen. Kursin niitä sitten ihoteipillä kasaan sillä ikävällä seurauksella, että alkoivat vielä pirulaiset märkimäänkin. Haavaliiman toimivuudesta en tiedä, mutta jälkikäteen asiasta kysyessäni mulle suositeltiin perhoslaastareita, jotka ei haudo haavaa niin kovin kuin esim. tuo teippi tai sidokset.

Pitääpä ostaa noita perhoslaastareita. Tää on kyllä nyt aika hengittävä, koska tässä on vaan päällä tuo rasvalappu ja ihan perus sideharsoa, joka on teipattu reunoilta. Muuten varmaan ihan hyvä, mutta tuo ei purista yhtään tuota haavaa yhteen.

Yksi asia mua tässä naurattaa. Pakarassa oleva haava on ihan kirkkoveneen muotoinen, kun tikkihaavatkin luetaan mukaan. Mulla on nyt sit piparin muotoinen arpi tulossa perseposkeen. :D

Onneksi naisilta itseltään ei kysytä onko ne seksikkäitä vai ei.
Ehkä ei, mutta mä olen kykeneväinen arvioimaan kysymättäkin.

Yksi asia mua tässä naurattaa. Pakarassa oleva haava on ihan kirkkoveneen muotoinen, kun tikkihaavatkin luetaan mukaan. Mulla on nyt sit piparin muotoinen arpi tulossa perseposkeen. :D
Mulla on noita kirkkoveneen kuvia useampiakin ympäri kroppaa, joten tervetuloa vaan kerhoon :D Rumiahan ne on kuin perkeleet, mutta minkäs teet. Kelo-cotella tms. arpivoiteella voi yrittää hillitä kyseistä kirkkoveneiden muodostusta, ettei niistä tulis ainakaan semmoisia koholla olevia hypertrofisia arpia (mikäli semmoiseen on taipumusta), mutta melko epätoivoista touhuahan sekin on.

Tuli juhlittua valmistumista vähän rankemmalla kädelle ja meni nivelsiteet sekä muutenki hävettää kun vähän liian kännissä olin. Ei kyllä mitään hirveän tyhmää tullut tehtyä, mutta vituttaa silti.

Niin ja tosiaan lenkkeillyn alotin tossa pari viikkoa sitten, mutta nyt en tiiä miten jatkaa kun nilkka ei hirveästi sitä kestä.

Vituttaa ku kohta on naama täynnä arpia. Jokunen viikko takaperin mulla tuli oudonnäköinen "haava" huulen alle ja siihen sitten tuli rupi päälle, oli useamman päivän ennen ku tipahti pois. Pieni arpi jäi muistoksi. Tällä viikolla tuli sitten samanlainen toiseen kohtaan ja eilen huomasin että perkele mulla on leuan allaki semmonen. Mitähän vittuja nuo on, pakko kyllä käydä huomenna lääkärissä.. Kipeitä ovat ja pitkän aikaa pysyy noi ruvet :(

Vituttaa ku kohta on naama täynnä arpia. Jokunen viikko takaperin mulla tuli oudonnäköinen "haava" huulen alle ja siihen sitten tuli rupi päälle, oli useamman päivän ennen ku tipahti pois. Pieni arpi jäi muistoksi. Tällä viikolla tuli sitten samanlainen toiseen kohtaan ja eilen huomasin että perkele mulla on leuan allaki semmonen. Mitähän vittuja nuo on, pakko kyllä käydä huomenna lääkärissä.. Kipeitä ovat ja pitkän aikaa pysyy noi ruvet :(

Kuulostaa AIDSIN eräältä alkumuodolta, huonompi juttu on

Kuulostaa AIDSIN eräältä alkumuodolta, huonompi juttu on
Nyt rupes jo pelottamaan, googlettelu tarjos HIViä, diabetesta ja syöpiä :dance: Nyt ku mietin nii voi olla että haavat on viime aikoina parantunu hitaammin ku ennen ja sen takia on tullu tuota rupea.. Tai no, en tiiä, mulle tulee jotaki pikkuhaavoja käsiin harva se päivä töissä mutta ei oo aikasemmin tullu kiinnitettyä huomiota paranemiseen, nyt vaan ku naamaan pukkaa tuommosta paskaa :( Jospa lekuri antais jotaki droppia mikä hoitais tuon vaivan pois, ei oo kivan näköistä ja vielä vähemmän mukavan tuntoista ku kipeitä tosiaan ovat..

Nyt rupes jo pelottamaan, googlettelu tarjos HIViä, diabetesta ja syöpiä :dance: Nyt ku mietin nii voi olla että haavat on viime aikoina parantunu hitaammin ku ennen ja sen takia on tullu tuota rupea.. Tai no, en tiiä, mulle tulee jotaki pikkuhaavoja käsiin harva se päivä töissä mutta ei oo aikasemmin tullu kiinnitettyä huomiota paranemiseen, nyt vaan ku naamaan pukkaa tuommosta paskaa :( Jospa lekuri antais jotaki droppia mikä hoitais tuon vaivan pois, ei oo kivan näköistä ja vielä vähemmän mukavan tuntoista ku kipeitä tosiaan ovat..

No jos sulla olis aids, niin todennäköisesti sun imusolmukkeet olis olleet jo pitkään turvoksissa ja yleiskuntokin romahtanut. Aids-vaihe voi kai puhjeta joillain jo vuodenkin päästä tartunnasta, mutta useimmilla lienee oireeton vuosia... Että aika nuorena olisit tartunnan saanut. Eikä tuo ihottuma ole käsittääkseni ensimmäisiä niistä oireista. Ja googlettelemalla tulet löytämään varmaan vielä satoja oireisiin sopivia diagnooseja, eli lääkärille vaan niin ei tarvi jännittää.

Ex-avovaimo kertoi kuukausi sitten pettäneensä mua naisen kanssa. Kaksi päivää tämän jälkeen hän (neiti X) otti tavaransa mitään ilmoittamatta ja lähti. X on vakituisesti työssäkäyvä ihminen ja hänen oli tarkoitus auttaa minua taloudellisesti kesän ajan, mutta päättikin "kreivin aikaan" ottaa hatkat. Itsellä ei ole kesäksi töitä joten olen aivan puilla paljailla. En voi mennä työkkäriin, koska en voi olla työtön työnhakija opiskelujeni vuoksi. Eli sossun luukku kutsuu ---->

Koko sen ajan kun asuimme yhdessä X tienasi vähemmän kuin minä joten tuin häntä taloudellisesti ja lainasin hänelle yhteensä nelinumeroisen summan rahaa. Nyt kun pyydän lainaa takaisin, ei hän ole sitä valmis maksamaan. Eilisaamuinen ex tempore- tavaroiden siirto asunnostani hänen uuteen asuntoonsa sai leukani tippumaan ja v*tutuskäyrän nousemaan: X tuli tukka pystyssä pelkkä pyyhe päällä avaamaan ovea. Astuessani muuttolaatikon kanssa asuntoon sisälle näin jotain, mitä en olisi halunnut nähdä: lattialla patjan päällä makaa alaston MIES. Rehtinä ja reiluna miehenä kuitenkin kuljetin muutaman lastillisen hänen tavaroitaan uuteen kämppään... Ja nyt vituttaa.

P.S. Sain selkääni jonkin paikallisen tulehduksen ja reenit ovat n. 2 viikon ajalta ohi.

Kerro nyt ainakin kaikille yhteisille tutuille mitä se teki, ilman katkeruutta toteat vaan faktat, elätit sitä lainasit rahat ja nyt se kusi nilkoille. Olet nyt oppirahat maksanut, ja varmasti vituttaa. Ensi kerralla sitten maltillisemmin. En suosittele edes avokille lainaamista ilman papereita, maailma nyt vaan on sellainen.

Vituttaa kun lapsella on ollut vaikeuksia sopeutua perhepäivähoitoon, koska tämä on niin hitaasti lämpenevä ja ujosteleva eikä totu uusiin ihmisiin helposti yilman vanhempia. Aamupäivät ovat olleet hoidossa aika usein itkua. Olen lasta kovasti tsempannut ja koittanut rohkaista ja edistystä oli jo tapahtunut, niin eikös taas tänä aamuna mennyt kaikki perseelleen. Hoitajan rappukäytävässä oli joku saatanan remontti meneillään ja remonttiäijiä- ja naisia ja myös kiinalaisia turisteja rappu täynnä, ja kauhea kälätys ja meteli KÄLÄ KÄLÄ KÄLÄ PAM PAM PAM käynnissä. Sain muutenkin hoitoonvienin takia itkuherkässä tilassa olevan, kauhistuneen näköisen lapseni kuljetettua hissiin ja ylempään kerrokseen ilman huutoa, annoin viime hetken rohkaisut ja lykkäsin lapsen hoitajalle, ja kun käännyn ympäri niin siellähän on uusi äiti uuden lapsen kanssa menossa samaan paikkaan, ja meitä on nyt viisi ihmistä siinä neliömetrin tilassa ja remottireiskat pitävät meteliä ja uusi äiti hölöttää jotain ja hoitaja hölöttää, ja lapseni näkee vieraan ihmisen tulevan perässään asuntoon ja sitten tietty se huuto repeää samantien. Hohhoijaa. Tästä ei tule oikeasti ikinä mitään.

autokoulun II-vaihe, pimeäajosimulaattori makso 100€, ratamaksu 70€ ja itse opetus 315€. reilibudjetti pienenee vauhdilla jo ennen kun on päästy edes maasta pois.

Back
Ylös Bottom