Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun kravattisolmu. Saatana kohta tunnin yrittäny väkertää eikä siitä silti tuu mitään vaikka muka jotaki vitun ohjeitaki netistä kattonu.

Vitun kravattisolmu. Saatana kohta tunnin yrittäny väkertää eikä siitä silti tuu mitään vaikka muka jotaki vitun ohjeitaki netistä kattonu.

tässä on hyvä ohje.
8140224.jpg

Ärsyttää kun puntti missä käyn on pieni kulmapunttis. Ei siinä mitään, sielä on ihan mukavaa treenailla, MUTTA asiassa on yksi pieni varjopuoli. Jos en kävisi sielä niin lähin sali on 30 km päässä, mistä tälläsellä pyörällä kulkevalla riittäis aika käydä niin kaukana puntilla kun on kesätöitäkin. No eipä mun tarvittisikkaan, mutta asia on sillälailla, että tämä kyseinen kulmapunttis on KOKO HEINÄKUUN KIINNI! Tiesin tästä toki ennemminkin, koska sillä on ollut tapana olla joka heinäkuu kiinni, mutta nyt se alkaa ärsyttämään toden teolla kun on taas dietin jälkeen päässyt kunnolla treeniin mukaan ja alkaa tuloksiakin tulemaan..

En siis pääse salille treenaamaan aktiivisesti normaaliin tapaan, vaan pitää soveltaa kotona. Noh, treenit tulee tehtyä sitten soveltamalla, lattiaparruja, ketjuja, lautoja, hiekkasäkkejä, portaita ja muuta mitä sattuu pihalta ja varastoista löytymään. Treenaus noinkin on ihan soppelia, mutta progressiota on painojen osalta vaikea suorittaa ja tasaisesta treenaamisesta näin aloittelijana, tuollaisella treenillä voi olla aika hankalaa. Mutta, saa nähdä miten sitten käy, eiköhän sitä saada treenit silloinkin jotenkuten tehtyä, että ei ne vähäisetkin voimat lähde kävelemään.

Että tälläistä, tässä tulee myös olemaan kivasti taas esteitä, että tuonne ei pääse muutenkaan, kaiken maailman erikoisohjelmia jonka takia esim. maanantaina puntti menee kiinni jo 15.00. Noh, minä poika pääsen töistä 16.00.

Taas se alkaa... Täytyy joko paahtua kämpässä ikkunat kiinni, tai sitten kärvistellä hyttysten ruokalistalla. Helvetin itikat!

Non-niin, nyt saatiin se veriripuli bakteeri Suomeen, kyllä Saksa on paska maa! Vittu että treenaaminenkin on perseestä, joka paikkaa särkee ja muutenkin vituttaa nyt kaikki. Keitän ihan vittuuksissani vielä kahvit niin ei tarvi nukkuakkaan, nyt kärvistellään.

Vitun mopoilijat. Taas tänään tuli todistettua niiden idioottimaisuus ja kerrottua tapahtumasta poliisille. Ajelin autolla isoon risteykseen ja pysähdyin punasiin valoihin, toisin kuin vieressä ajanut mopoilija; väänti vaa lisää kaasua. Homojen hommaa semmonen valoissa seisominen; varsinkin kun alla on 10 vuotias skootterin romu, jonka jouset pohjaa. Siinä se läski kuski taivutteli mahaansa vähän aerodynaamisemmaks ja matkustaja teki saman. Ja kuten voi jo arvata, eihän siinä hyvin käynyt. Äkkiä eteen käänty uuden näköne Audi S4 (joka ajo liikennesääntöjen mukasesti, aika harvinaista Audeilta...) ja törmäs mopoa suoraan kylkeen.

Siinä se mopolija matkustajansa kanssa lähti hyvään 10 metrin ilmalentoon, kypärät ei tietenkään ollu kiinni ja ne lens ilmalennon aikana helvettiin. Komeiden volttien jälkeen molemmat tymähti maahan, ihme kyllä mitään suurempia vaurioita ei mopoilijoille käynyt. Mitä nyt jalkapöytään tuli aivan helvetin iso vekki, taisin nähä vähän luutakin. Mopohan suorastaan räjähti miljoonaan eri osaan.

Eniten mua jäi harmittamaan tässä se Audin kohtalo, keula meni aika hyvin paskaks. Vitun mopoilijat.

Vitun mopoilijat. Taas tänään tuli todistettua niiden idioottimaisuus ja kerrottua tapahtumasta poliisille. Ajelin autolla isoon risteykseen ja pysähdyin punasiin valoihin, toisin kuin vieressä ajanut mopoilija; väänti vaa lisää kaasua. Homojen hommaa semmonen valoissa seisominen; varsinkin kun alla on 10 vuotias skootterin romu, jonka jouset pohjaa. Siinä se läski kuski taivutteli mahaansa vähän aerodynaamisemmaks ja matkustaja teki saman. Ja kuten voi jo arvata, eihän siinä hyvin käynyt. Äkkiä eteen käänty uuden näköne Audi S4 (joka ajo liikennesääntöjen mukasesti, aika harvinaista Audeilta...) ja törmäs mopoa suoraan kylkeen.

Siinä se mopolija matkustajansa kanssa lähti hyvään 10 metrin ilmalentoon, kypärät ei tietenkään ollu kiinni ja ne lens ilmalennon aikana helvettiin. Komeiden volttien jälkeen molemmat tymähti maahan, ihme kyllä mitään suurempia vaurioita ei mopoilijoille käynyt. Mitä nyt jalkapöytään tuli aivan helvetin iso vekki, taisin nähä vähän luutakin. Mopohan suorastaan räjähti miljoonaan eri osaan.

Eniten mua jäi harmittamaan tässä se Audin kohtalo, keula meni aika hyvin paskaks. Vitun mopoilijat.

Ei voi kun kompata tätä. Just tänään (eilen) kiilas huoltsikalta kolme mopoa eteen, niin että joutuivat sitten väistämään melkein ojaan kun en todellakaan halunnut jarruttaa (tai itse väistää). Vitutti niin paljon.

Ei voi kun kompata tätä. Just tänään (eilen) kiilas huoltsikalta kolme mopoa eteen, niin että joutuivat sitten väistämään melkein ojaan kun en todellakaan halunnut jarruttaa (tai itse väistää). Vitutti niin paljon.

tunnen kyllä tuskanne, itteäki ottaa pattiin usein nuo mopopojat, mutta imo tuommonen asenne en-väistä-kun-vituttaa on täyttä paskaa. se, että joku perseilee ei tarkota, että itekki pittäis. auto-mopo kolarit on yleensä aika pahan näköistä jälkeä, kun mopoissa ei sitä samanlaista suojaa ole ympärillä kuin autoissa. kärjistetysti tuo on vähän sama kuin; "vitutti tänään ampumaradalla kun olin testaamassa uutta ak-47. jotkut pennut juoksenteli maalitaulun edessä. vitutti niin paljon että jatkoin vaan ampumista sarjatulella, siellä ne sitte ryömivät. vittuako tulivat eteen."

Oiskohan siinä mopoilijoilla järki kateissa. Mopoilijaa siinä kolarissa tuppaa kuitenkin sattumaan. Itse mopolla ajan ainakin siltä kantilta, että tiedostan sen mitä käy jos henkilöauto pamahtaa kylkeen. Ei se mopo paljon pyörää turvallisempi noin karkeasti ottaen ole...

Uittu että uituttaa.
Kerrankin olis saanu nukkua lauantaina ''pitkään'' niin eiköhän noi hiton hyttysenpuremat herätä parin tunnin välein rasvaamaan! RÄÄÄÄH!
...ja tarviiko niistä ylppäreistä enää mainita...

OT:
Oiskohan siinä mopoilijoilla järki kateissa. Mopoilijaa siinä kolarissa tuppaa kuitenkin sattumaan. Itse mopolla ajan ainakin siltä kantilta, että tiedostan sen mitä käy jos henkilöauto pamahtaa kylkeen. Ei se mopo paljon pyörää turvallisempi noin karkeasti ottaen ole...

niinhän minä sanoinkin. tietenki jokaisella pittäis sen verran olla itsesuojeluvaistoa ettei lähde mopolla perseilemään, mutta pointtini olikin se, että vaikka mopoilija ajaisia miten sattuu ei autolla ajajan tarvitse tehdä samoin, koska
auto-mopo kolarit on yleensä aika pahan näköistä jälkeä, kun mopoissa ei sitä samanlaista suojaa ole ympärillä kuin autoissa.

Uittu että uituttaa.
Kerrankin olis saanu nukkua lauantaina ''pitkään'' niin eiköhän noi hiton hyttysenpuremat herätä parin tunnin välein rasvaamaan! RÄÄÄÄH!
...ja tarviiko niistä ylppäreistä enää mainita...
Itsehän heräsin palovaroittimeen hälytykseen... (patterista loppu virta)

Se että toimivaa käytäntöä pitää muuttaa ihan vaan muuttamisen takia, ja yleensä vielä niin että asioista tulee hankalampia itselle, asiakkaille ja oikeastaan kaikille jota asia koskettaa.Meidän työmaalla nykyään nouseva trendi..

Vituttaa aivan suunnattomasti kun en näköjään osaa silittää kunnolla, pukua tuossa serkun ylppäreihin silittelin ja bokserit jalassa silitysraudan edessä heiluessa osuin reiteen sillä silitysraudalla. :david:

Back
Ylös Bottom