Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
vedän viinaa viikon alkaen tästä tai n. 6h sitten hetkestä. Jos on asiaa niin facebookista viestiä. Ai niin ja oon hevon kuuses, kyproksella yksin.

Kyä maistuu taas vaihteeks! Jos vaik löytäis tänää jonku jolta sitä kusista suolenpätkääki irtois..

vedän viinaa viikon alkaen tästä tai n. 6h sitten hetkestä. Jos on asiaa niin facebookista viestiä. Ai niin ja oon hevon kuuses, kyproksella yksin.

4 litraa meni kello 12 mennes kaljaa. Ja mita se kello ny on? ei oo aakkosia, mutta kuppi taas edes. Kyl tassa ihminen toipuu, vissihin.

Onko täällä ketään heeboa kuka vois neuvoa vähä? Elikkä kuppi maistuu joka vkl mutta haluis kuitenkin olla siinä 175cm, 80kg. 10%. Onnistuuko ilman horkkaa?

Onko täällä ketään heeboa kuka vois neuvoa vähä? Elikkä kuppi maistuu joka vkl mutta haluis kuitenkin olla siinä 175cm, 80kg. 10%. Onnistuuko ilman horkkaa?

En nyt tiiä oonko oikea "heebo" mitään neuvomaan mutta kyllähän sitä pystyy lihomatta juopotteleen aivan hyvin joka viikonloppu jos vaan arkipäivinä treenaa tarpeeksi. Eri asia sitten jos aikoo kehittyä ihan kilpatasolla. Onhan nuita monia kavereita jotka joka viikonloppu ovat baarissa ja ovat kuitenkin timmissä kunnossa. Joka viikonlopun kupittelun järjellisyyteen en sano mitään kun itsekin tulee lähes joka viikonloppu juopoteltua valitettavasti. Nytkin kyllä on aika hyvä humala :kippis1:

Kävinpäs tänään lähiöpubissa hakemassa kotiavaimet albanialaiselta kämppikseltäni.

Paikalla oli tämä albanialainen, minä, neljä muuta valkoihoista ja kymmeniä ihmisiä, joilla on huomattavasti enemmän pigmenttiä ihossaan, kuin meillä on.

Kalja oli halvempaa, kuin missään, mistä olen kuuden vuoden aikana tässä kaupungissa sitä ostanut. Tästä johtuen sitä meni aika reippaasti.

Yllättäen oli oikein hauskaa. Median mukaan täällä muka olisi jotain jengejä mutta minua ei edes puukoteltu yhtään. En kyllä silti mene uudelleen, saattaa vaan olla tilastollinen poikkeama.

Nyt on aika paha rapsakka... mietin että loiventaisko vähän..?
Onko se edes mahdollista loiventaa vain vähän?
Todennäköisesti se ei ole mahdollista kun on hyvät kelit ja lauantai..
No.. asioilla on tapana järjestyä..:)

Kaljaa ja rillaamista.. En ois uskonu että tää jatkuva rillaaminen ja kaljan juonti lihottaa, mutta pakko se on nyt myöntää.

Aamusta asti tintattu kuperkeikkaöljyy terassilla. Ny on nahka punane. Ny vaan vodka kainaloon ja suomen suveen ottaan elpaa. Nättiä.

Edit: Ja neljäs päivä lähtee käyntiin :D

[QUOTE

Edit: Ja neljäs päivä lähtee käyntiin :D[/QUOTE]

Arvostan.Sama mulla.Huomenna vissiin joutuu lopettamaan,mutta oli tämä hauskat neljä päivää:D

Back
Ylös Bottom