Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Shoppailu on kyllä erittäin petollista. Pahempaa kuin viina.

Älä, heti kun sain takautuvasti vähän isomman rahasumman, niin Saksasta tilasin kitaran, ostin kaksi gripperiä, UFS:ltä isot kasat heraa, glutaa ja kreaa. Kaiken muun hyvän lisäksi kävin Seppälässä ostamassa kolme halpaa ja mahdollisiman huonolaatuista paitaa.
Nyt saa kyllä riittää.

Olen, valitettavasti. Hävettää, mutta minkäs teet.

Mä taas en ikinä takavetoista, arvaa hävettääkö mua. Hyvä että uskaltaa kylillä naamaansa näyttää:rolleyes: Nyt kun toi mun golf(huom!neliveto,ei etuveto:D)
on myynnissä, niin olisko se seuraava takatuuppari. Sitten tietäisi mistä säkin höliset:)

Ajattelin seuraavaks ostaa toyota priuksen... :confused:
Rupesin juuri välittämään otsoonikerroksista.

You need a slap, ei taida mennä nyt hissi ihan ylös asti.

2010-mercedes-benz-g-class-uk-version-front-view-photo.jpg

Tuollaisella ajelin eilen ja tänään. Melko hirveä ajaa :D

Ryssä oli itselleen tuollaisen ostanut, Ässästä vaihtanut. Kolme viikkoa ajoi ja toi vaihtoon ja halusi GL:n tilalle. Ei hävinnyt kuin 80k€ auton arvosta, toivottavasti oli sen arvoista.

Meinasin tulla jutskaamaan, mutta eipä mulla oo tähän autoaiheeseen mitään sanottavaa.
*istuu etupenkille ja hymyilee nätisti koko matkan*

Kai suklaat on pysyny kaupassa elly?

Täytyy myöntää, että kerran sorruin. :( Mutta nyt oon ottanu tsemppikuvat vatsastani, pyllystäni ja sääristäni, joten alan seuraamaan kehitystä silläkin tavalla. Suklaat on kaupan hyllyllä totaalikiellossa niin kauan, että vatsapalikoilla voi raastaa parmesaania. (sortumisen jälkeen kerran oli sopivassa nestepöhössä neljä legoa näkyvillä, jeij!)

Kuten kaikki tietävät, urheilija ei tunnetusti tervettä päivää näe. Vähän on joutunut jättää loikkatreeniä pois ja muuttaa muutaman peruskestävyydenkin kävelyksi, kun jalat temppuilee. Kyllä se tästä, tehoja vähän laskettu, mutta pikkuhiljaa eteenpäin! :)

Elly alas tulla pesemään mun auto kun setä ei jaksas.

Musiikkivideot jotka voi katsoa äänillä tai ilman ovat aina mieleeni

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^ NICE!!! ehdottomasti ILMAN ääniä katsottava.

Kuin myös tämä:
:kuola: :pano: :kuola:

Edes noin hyvä musiikkivideo ei saa tuosta sietämättömän paskasta kappaleesta kuunneltavaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom