Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh mika paiva eika kello ole kuin vasta 12.15. Aamulla klo 7.00 heratys palohalytykseen -> ulos seisomaan vartiksi. Taman jalkeen teho-opiskelin pari tuntia ja 9.30 oli koe, mista kotiuduin vahan aikaa sitten. Nyt pitaisi sykkia vahan kirjanpidon parissa ja lukea lakijournaaleja. Vittu mita paskaaaa. Taidan ottaa paikkarit.

Töistä suoraan salille, tämähän voisi toimiakin. Pitää vain ottaa eväät mukaan. MISSÄ MINUN VIPIT PERKELE?!

Palkkapäivä + vapaa ei ole missään muodossa hyvä yhdistelmä...miut pitäis varmaan sitoa aamusta sänkyyn kiinni ja varmuudeks vielä viiä auton avaimet etten pääsis toeuttamaan maailman kamalinta addiktiota, eli shoppailua. Voe voe.

Shoppailu on kyllä erittäin petollista. Pahempaa kuin viina.

No on kyl. Ihan saatanasta koko toiminta. Nyttenkin mukamas ostin kaikkea mitä tarvitsen ja siltikin pärjäisin (lue:pystyisin joten kuten elämään) ilman mtn noista ostamistani tavaroista (oli kyllä lähinnä vaatteita). Eikö nyt vois vaan kulkea samoissa kollareissa ja tennareissa ympäri vuoden häh? Piru periköön sen, joka minuun tämän pahuuden on istuttanut.

Shoppailu on kyllä erittäin petollista. Pahempaa kuin viina.

Sitten kun noi kaksi yhdistää on samassa jamassa missä mä nyt eli P.A. Hitto pienistä tuloistana tuli osteltua 125€ huppari(ihan siisti kyllä) koruja etc. Toivottavasti Suomi ei voita enää ikinä yhtään mitään jos siitä seuraa 2vko:n ränni.

Sitten kun noi kaksi yhdistää on samassa jamassa missä mä nyt eli P.A. Hitto pienistä tuloistana tuli osteltua 125€ huppari(ihan siisti kyllä) koruja etc.

Itsehän ostin lauantaina kenhät ja shortsit ja sinne meni 200e. Sitten vielä viinat ja kaljat, niin loppukuu syödäänkin kuravelliä.

Back
Ylös Bottom