Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Olipas hyvin onnistunu päivä. Alan händlää noi työkoneet aika hyvi jo.

95 dieettipäivää ny takana ja -12,7 kiloa :rock:
Huomenna synttärit ja vointi on kaikin puolin paras ehkä koskaan.
Ja reenimotivaatio sen kun kasvaa.....
Hjyva minäää!!

Ikuisuudelta tuntunut (ja myös kestänyt :D ) dietti viimein ohi, 09 tammikuun 100kilosta tämän päivän 68.9kiloon. Fiilis parempi kun koskaan. Tänään aion syödä kuin sika, aamupalaksi löin juuri pizzan uuniin :whip: :kuola:

Ikuisuudelta tuntunut (ja myös kestänyt :D ) dietti viimein ohi, 09 tammikuun 100kilosta tämän päivän 68.9kiloon. Fiilis parempi kun koskaan. Tänään aion syödä kuin sika, aamupalaksi löin juuri pizzan uuniin :whip: :kuola:

Wau! Siinä on jo hyvin pudoteltu. :) Kova on itsekuri.

Etsin tätä ketju jo pari päivää sitten.
Mutta nyt on monta ilon aihetta:

1: Mulla oli pitkä tauko salitreeneistä, kun aloitin BJJ:n ja ne oli mulle niin rankkoja treenejä että olin ihan paskana, oli kyllä muutkin, treenien jälkeen, etten millään jaksanut käymään salilla edes välipäivinä, mutta nyt Brassijutsu on kehittänyt niin hyvän yleiskunnon että pystyin taas palaamaan salille voimaa hankkimaan ja olin yllättynyt kun etenkin kyykyssä ja mavessa vanha kunnon lihasmuisti rupesi pelittämään heti neljän harjoituskerran jälkeen ja tulokset nousi miltei silmissä lähelle entisiä tuloksia.

2: Sitten vanhana kello-fanina sain tilattua Keskisen Kyläkaupasta itselleni juuri sellaisen "macho-kellon" heh! Minkä olin aina halunnut.

3: Sain hankittua kaksi todella hyvää jousipuristinta, joihin liittyy hyvä tarina, se toinen puristin paljastuin ihan liian löysäksi, joten lähetin UFS:lle meilin että tahtoisin vaihtaa tuon löysän 70 paunaisen puristimen 130 paunaiseksi, niin ei kestänyt kuin kaksi minuuttia, niin sieltä soitti todella miellyttävän tuntuinen kaveri, joka sanoi että ei siinä mitään, pistä se 70 paunainen takaisin kirjekuoreen ja vie takaisin postiin niin lähetän sulle sen 130 paunaisen saman tien - Meinaan että tuo on jo hyvää ja todella nopeaa palvelua.

4: Tilasin Saksasta Thomannin musiikkikaupasta itselleni, juuri sellaisen skeban, minkä olin aina halunnut ja se on tulossa ensi viikon alussa.

Kyllä nuo pistää jo Tarkemon pojan iloiselle tuulelle!

Viimeksi muokattu:
Jei! Eilen sain prätkäkortin, ja tänään pääsin sitten ajelemaan jo ihan mukavasti. :) Eikä yhtään haitannu vaikka vähän vettä tihuttikii, oli kuitenki huomattavasti parempi sää ku ajotunneilla.

Treeni-ilo löytyi ja treeni kulki ihan mallikkaasti. Sit yksi voimamies sanoi "äijällä on hyvä kunto kun jaksaa noin hyvin pitkää sarjaa". Kivaa positiivista palautetta :)

Wau! Siinä on jo hyvin pudoteltu. :) Kova on itsekuri.
mahtunut myös monta alamäkeä tuohon matkaan, hammasta kiristetty ja itsekuri ollut kovilla, mutta on kyllä kaiken sen arvoista. täytyy myös tämän forumin käyttäjiä kiittää, vaikken itse niin kovin jaksa kirjoitella, niin seuraan päivittäin vinkkejä ynnä muuta, ja saanut uutta ideaa aina diettiin kun se junnaa paikallaan, en varmasti ilman pakkista olisi tähän pystynyt. :)

jottei nyt ihan offtopicina mene niin olen myös erittäin innoissani maanantaina alkavasta uudesta duunistani! :D

Vihdoin pääsin viikonlopun viettoon. Seitsemäs päivä töitä takana tältä viikolta. Onneksi ei pääse liikaa rauhoittumaan, vaan huomennakin töihin.

Saatiin tyttöystävän kanssa avaimet uuteen, helvetin maukkaaseen kämppään. Muuttomatkakaan ei ole kuin alle 1km ja löytyipä vielä yllätyksenä "kaappikokoinen" astianpesukone asunnosta. Nan nan naa, torstaina muuttokuorma matkaan!

Kanditutkielma hyväksytty vitosena :)

2vk1d niin vanhan mantereen tutkimusmatka voi alkaa. juhannus menee barcelonassa ja maailmantuloni-vuosipäivä monacon seudulla. trangia rinkkaan ja menoksi.

interreilipä hyvinkin. tässä nyt jo 4 vuotta pitäny lähteä, mutta aina tullu joku pakottava syy jollekin olla lähtemättä. kaikki liput+krääsä jo hommattu, että jos sitä tänä vuonna natsais.

Back
Ylös Bottom