Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo kyllä tietääkseni mitään ottanu, toivottavasti töis ei tullu mitään hyönteismyrkkyjä paljon hengiteltyä. :D

Jos siitä tulee tollasia unia, niin mä voisin myös vähän kokeilla impata muurahaismyrkkypulveria.

En tiiä kyllä, tänään vähäsen käsittelin joitaki kasveja mihin olis pistetty jonkinsortin myrkkyjä.

Ja ei ollu kivaa juosta karkuun käärmeitä mitkä olivat erittäin myrkyllisiä ja agressiivisia. Ja olihan sielä muuten viä sellanen parimetrinen siperiantiikeri nukkumassa mutta ei ollut kovin agressiivinen.

En tietääkseni, aina innolla menny eläintarhaan jos sinne ollaan menty. Hämähäkkeihin mulla on ihan karmee kammo mutta enpä oo viä niistä nähny unta.

Jaaha, tulipa vedettyä tommonen kevyt 2500 kcal iltapala. Ja dieetillä pitäis olla... Noh jalkatreeni suju sentään ihan mallikkaasti. Pitäis 200kg kyykky kohta jo tulla. Nyt voisi kattoa leffaa tai sitten lueskella Lorentz-muunnoksesta. Molemmat houkuttelis kyllä.

Eihän 2500kcal ole mitään ihmeellistä. Tarvitse vetää kuin vaikka 10 atrian jauhelihapihviä ja niistä tulee jo 2000kcal. Ja nuo vetää salkkareiden mainostauolla jo.

Tuli tultua salilta himaan hesen kautta, kun olin liian laiska alkaa paistamaan jauhelihaa ja keittämään spagettia.

Counterfeith: Ei olekaan. Varsinkin kun joskus vetänyt sen yli 10 000 kcal päivässä kahella aterialla. Ei tuokaan kyllä vielä ihmeellistä.
elly: Kiva! Olen tosin vielä pojankloppi.
Elu: Kerrosateria alkupalaksi ja mega-ateria sitten pääruokana.'

edit. Onko tuo Pirates of the Caribbean: At World's End katottava leffa? Näyttäs ainakin nätiltä noin BlueRayna. Tietsikan näytöltä tosin.

Mitäs ostelit hesestä?

E: No voi perkele, on joillain iso mahalaukku :D Olispa mullakin. Kyllä mä söisin jos vaan jaksaisin. 5k päivässä tekee tiukkaa mulle.
E2: Haha mulla on taikavoimia nykyään! On se hienoo olla VIP.

edit. Onko tuo Pirates of the Caribbean: At World's End katottava leffa? Näyttäs ainakin nätiltä noin BlueRayna. Tietsikan näytöltä tosin.

Kyllä se on ihan katottava, jos on ne aikasemmat osat nähny. Millonkas se uusin PotC leffa tulee levynä kaupan hyllyille?

Back
Ylös Bottom