Powerhousu sulla voi kuule olla polvikierukka paskana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin ei tunnu siltä, kun se tuntuu vain tossa päällä ja vain, kun siihen koskee.Powerhousu sulla voi kuule olla polvikierukka paskana.
Jaarittelenpa itsekseni vielä vähän tuosta nukkumisesta. Toisaalta olisi varmasti hyvä saada nukuttuakin ja 5-10 sekuntia heräämisestä onkin ihan ok olo, kun tajunta on vielä kuutamolla mutta sitten kun lopulta taju palaa ja kaikki tuska/suru tulee taas mieleen niin pulssi hyppää maksimiin ja tuntuu kun rekka olisi parkissa rinnan päällä ja monesti pumppukin jättää lyöntejä väliin aivan kuin rytmihäiriötä pukkaisi. Tämä sitten toistuu sen puolenkymmentä kertaa yössä, joten herääminen on oikeasti pahempi ongelma kuin nukkumattomuus.
Voi vittu kun ennen aina luulin olevani henkisesti vahvaa tekoa mutta totuus onkin täysin päinvastainen.
Noh, ainakin komeeta keliä lupasi tänne Seinäjoelle jos jotain positiivista pitää hakea.
Kertoisitko vielä sen oman ikäsi.....
Ja jotkut pitävät lippistä/pipoa senkin takia ettei hiki valu silmille.
Aika moni on varmasti kokenut vastaavia tilanteita vaikkei niistä ehkä tänne kirjoittele. Oletko kokeillut esim. diapamia nukahtamiseen (reseptillä)? Tuosta huonosta unesta ja stressistä saa helposti itselleen aika ikävän noidankehän, niin laadukas uni on tärkeää. Ja älä läträä viinalla, pahentaa. Tsemp.
Se on muuten aika jännä että ilman sitä lakkia hikoilua syntyisi vähemmän.
Voitte toki tulla reenaamaan tuonne meidän sademetsään. Ei paljon ole eroa reenaatko alasti vaiko talviturkissa, kesälläkin.Nyt on ihan hyvä olla. Ei vituta mikään muu, kuin kaikki.
Ja sanokaas voiko polvilumpio, tai joku muu osa polvesta, murtua niin, ettei siitä ole juurikaan käytännön haittaa? Kaksi viikkoa sitten kompastuin portaissa -kännissä tietysti- ja löin polveni. Sattui ihan homona ja sattuu edelleen jos koskee juuri oikeaan kohtaan. Sattuu siis ihan sattumalla ja tosissaan, mutta muuten ei huomaa mitään ja kävely ja juoksu sun muut onnistuu kyllä. Jotenkin tuntuu, että on pakko olla luussa se vamma, kun on näin kauan kipeä.
Ja se mun työmoraali vituttaa taas edelleen. Olen liian lojaali. Toi polven vamma on vähän tiellä, mutta töissä olen roikkunut vaan, koska ilman mua siellä ei pärjätä. Muutenkin on liian vähän miehiä ja ei vain ole varaa jäädä pois. Toisaalta olis ihan hyvä varmaan levätä pari päivää, että toi polvi paranisi. Ja samasta syystä en ole jaksanut käydä edes lääkärissä ja toinen syy on se, kun se ei varsinaisesti edes haittaa normaalissa elämässä.
Se on muuten aika jännä että ilman sitä lakkia hikoilua syntyisi vähemmän.
Sitten pitäisin casuaalisti pyyhettä olkapään päällä niinkuin jotkut ja pyyhkisin sillä hikeä. :D
Salilla jossa käyn näkkyy ikkunoista maalaismaisemaa ja tänään salilla sattu olemaan kaks kylänmiestä.
Näillä kavereilla oli joku juoma tauko ikkunan luona ja niillä alko väittely että kumpi on riskimpi kaveri ja keskustelu sitten eteni jotenkuten näin:
UKKO1: Nääkkö tuon lehemän tuolla? Niin, tuon jolla on
suorat sarvet. Minäpä puhalsin sen perseeseen niin kovasti, että sarvet
suorenivat. Sain palkkioksi emännältä suullisen pontikkaa.
UKKO2: Nääkkö tuon vääräsarvisen härän tuola. Sillä oli suorat
sarvet, mutta minä ku imaisin, niin sarvet menivät kippuralleen.
Palkkioksi sain suullisen paskaa.
Siinä ku tein penkkisarjaa niin meinas painot puota rinnalle ku oli niin huvittava keskustelu:D