Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuonna 2009 kirjattiin pääkaupunkiseudulla 78 tapausta, jossa linja-autonkuljettaja joutui pahoinpitelyn tai lievän pahoinpitelyn uhriksi. Näistä n. 10 oli ulkomaalaistaustaisia. Yhdessä (1) tapauksessa voitiin todeta rasistinen motiivi. Vuonna 2010 hyökkäyksiä oli n. 50, uhreista jälleen n. 10 ulkomaalaistaustaisia, ja rasistisia tekoja yksi kappale.
Poliisiasioitakin käsittelevän eduskunnan hallintovaliokunnan puheenjohtaja Halla-aho kirjoittaa muun muassa, että vuonna 2009 pahoinpitelyn tai lievän pahoinpitelyn uhriksi joutui 78 maahanmuuttajataustaista bussinkuljettajaa, ja että vuonna 2010 määrä oli noin 50.
Mutta jos viitsit tsekata jossain vaiheessa vaikka vain nuo pari videota ja kertoa, miksi vastaavanlainen tilanne ei ole mahdollinen Suomessa, jos tänne importataan liikaa noita paviaaneja.
Mistä päättelet ettei Torontos tuhlata rahaa samalla tavalla somaleihin kuin Suomessa? Ja miten paljon Suomessa tuhlataan somaleihin rahaa?
Millä tavalla mä olen tekopyhä jeesustelija? Olen iloinen siitä että markkinatalouden ansiosta yhä useampi kehitysmaan ihminen saa leipänsä monikansallisilta firmoilta. Se on paras keino päästä köyhyydestä.
Niinpä. Vaikuttaa siltä, että tietyt toimittajat ovat ottaneet päätöikseen kirjoittaa paskaa H-A:sta ja jos sitä ei suoraan löydy niin sitten tulkitaan tahalteen väärin esim. jotain 10-vuotta vanhoja H-A:n blogikirjoituksia, irroitetaan ja julkaistaan yksittäisiä lauseita irti asiayhteydestä tai parhaimmillaan suoraan vääristellään niitä, kuten yo. esimerkissä.
Kait joidenkin avarakatseisten ihmisten mielestä edellisten videoiden monikulttuurinen juhla on sitten vaan niin mahdottoman hienoa, että sellainen on saatava tähänkin maahan.
edit: Tähän aiempaan kysymykseet olisi edelleen mielenkiinoista kuulla mielipide joltain monikulttuurisuuden kannattajalta.
Eli disgusti voisi vaikka vastata tähän?
Vastata mihin? Mikä on kysymys?
Mutta jos viitsit tsekata jossain vaiheessa vaikka vain nuo pari videota ja kertoa, miksi vastaavanlainen tilanne ei ole mahdollinen Suomessa, jos tänne importataan liikaa noita paviaaneja.
Mulla ei ainakaan ole hirveästi kärsivällisyyttä kattella videoita Youtubesta. Jos on esittää jotain tilastoja tai tutkimuksia niin niihin on paljon mielekkäämpi reagoida. Youtubesta on tullut sellainen likasanko.
Vittu näin kolme romanian tai bulgarian romaania Prismassa, nauratti että vitun kolme hukkapätkää, ei pysty ryöstää ku vammaisia ja vanhuksia, looserit.Kun tiedetään, että maassa on käsitellyllä ajanjaksolla ollut 3,9 miljoonaa maahanmuuttajaa, niin voitte laskea paljonko laskua tulee vuodessa. Se tekee 23 miljardia Kanadan dollaria, eli 16,6 miljardia euroa. Tarkemmat tiedot tuolta pdf:stä.The fiscal cost imposed on other Canadians by recent immigrants through provisions
of the welfare state can be calculated by using the following formula:
FT = (Ta − Ti) + (Gi − Ga),
where FT is the average per-capita fiscal transfer to immigrants from all
Canadians, T is the average per-capita taxes paid, G is the average per-capita
benefit received through program spending, a denotes all Canadians, and i
denotes recent immigrants. Using the figures derived in the preceding sections,
the fiscal costs are:
FT = ($16,501 − $10,340) + ($15,797 − $15,907) = $6,161 − $110 = $6,051
This figure represents the central finding of this study: on average, immigrants
coming into the country between 1987 and 2004 received per-capita
fiscal transfers from other Canadians worth $6,051 in the fiscal year 2006.
Kannattaisi hankkia sitä kärsivällisyyttä. Tällaisessa tapauksessa ongelmien ratkaisuun ei riitä se, että tutkaillaan tutkimuksia ja tilastoja, vaan pitää myös nähdä mikä on oikeasti tilanne siellä ihmisten keskuudessa. Tilastot ja tutkimukset eivät auta Göteborgilaisia palomiehiä jos kuuden kilon painoinen kivi lentää tuulilasista läpi.
Jos rajoitat informaation hankintaasi pelkkiin tilastoihin ja tutkimuksiin, niin rajoitat katsantokantaasi siihen, mitä se elämä oikeasti kaduilla on. Youtube-videot voivat olla informaatiotasoltaan huonoja tai jopa vääristeltyjä, mutta niin voivat olla myös tilastot ja tutkimukset.
Normaaliin tapaan hiljaisuus videoiden kommenteista mokuttajilta, joita tuossa aiemmin peräänkuulutin.
Voi tosin johtua myös siitä, että toisin kuin minulla, heillä on elämä eikä aikaa hakata F5:sta pakkiksen maahanmuuttoketjussa.
Kumma, ettei kukaan pakkikisen humanitäärisen maahanmuuton kannattajista koskaan kommentoi näitä videoita.
Normaaliin tapaan hiljaisuus videoiden kommenteista mokuttajilta, joita tuossa aiemmin peräänkuulutin.
Voi tosin johtua myös siitä, että toisin kuin minulla, heillä on elämä eikä aikaa hakata F5:sta pakkiksen maahanmuuttoketjussa.
Monet tälläkin palstalla oli vahvasti sitä mieltä, että maahanmuutto oli ehdottomasti näiden vaalien isoin ja tärkein teema, mutta niin se talous ja tukipaketit vaan tulivat ja veivät potin.
Ja eiköhän tuo talous ja tukipaketit oikeasti hieman maahanmuuttoa tärkeämpi asia olekin.
Jos tulee ongelmia niin tulkoon. Kuten olen aikaisemmin jo sanonut, että maailma muuttuu, kulttuurit sulautuvat ja väistämättä tulee jonkinlaisia ongelmia.