Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei, ei ole ongelma! Anteeksi, en tarkoittanut millään pahalla.

Haha, sulla on aina niin ihania lempinimiä mulle! :D Eipä mulla paljon muuta sanottavaa ole, kun tuo persosasto on niin konkreettinen osa elämää kun istuminen/makaaminen/liikkuminen sattuu. Mää voin puhua vaikka sienistä jos joku haluaa, ihan sama!

No hymni se oli todellakin. Onneks Petri seivas tilanteen ja nosti meiningin oikeelle vuosituhannelle :dance2:

Soinu tänää ehkä sata kertaa töissä ja kotona :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jep tuo ja ihanaa leijjonat ihanaa, 10minuutin välein radiosta :D
No kyllähän sitä pitääkin juhlia !

Miten mä oon kaikessa tässä humussa missannu ton Pojun biisin kokonaan? :D :rock:

Miten mä oon kaikessa tässä humussa missannu ton Pojun biisin kokonaan? :D :rock:

Jaa-a... Mut toi on ihan huippu :) Repeatilla on soinut tuo sekä Petri Nygårdin Selvä Päivä... Ja tietty päivitetty versio Ihanaa Leijonat Ihanaa! Kai niihin aikanansa kyllästyy mutta ei vielä, ei vielä :)

Varmaan Petri ollu ihan fiiliksissä kun pääs jätkien kanssa lavalle ja koskee Poikaan :D

Ötyä.

Nau pleijing Beauty and the Beast.

Nau pleijing Beauty and the Beast.

Awwww. Mun kaikkien aikojen suosikki Disney.

Olin tanaan vahan asiaton baarimikko. Oli pakko heittaa jotain jaakiekkolappaa ruotsalaisille pojille :rolleyes:

Ekille terveisiä täältä kaukaa.

Terveisiä kans Jaappaaniaan! :D

edit. Taitaa jäädä B & B kesken, kun väskää niin paljon eikä jaksa keskittyä.

Back
Ylös Bottom