Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Et kai ole käyttänyt piristeitä?

Ihan vesilinjalla olin, mutta reiveissa meininki oli niin alyton etta piristyin pelkastaan siita. Sit kaverit halusivat viela jatkoja johonkin kasiin asti aamulla ja kun koitin menna nukkumaan, ei siita tullut mitaan korvien soimisen takia. Nyt oon sit paivalla juonut vahan kahvia ja vahan aikaa sitten soin, mista ehka johtuu tama unettomuus.

Ötyä.

Kaikille omituisille otuksille.

Jos hyppii koko yön niin keho varmaan olettaa, että pakenet susilaumaa ja vetää jostakin lisää energiaa.

Jos hyppii koko yön niin keho varmaan olettaa, että pakenet susilaumaa ja vetää jostakin lisää energiaa.

Voi olla. Kayn varmaan ihan ylikierroksilla vielakin...
Mulla on kylla muutenkin vahan hassu kroppa. Joskus se vaan paattaa etta nyt ei nukuta ja pyorin sangyssa koko yon taynna energiaa, menen 6-7 aikaan aamulenkille ja sen jalkeen painan pirteana koko paivan. Illalla sit nukahdan normaalisti. En tajua.

Nyt pitaa kylla varmaan yrittaa laittaa silmia kiinni, koska huomenna on heti aamulla tapaaminen proffan kanssa ja sen jalkeen pitaa ihan aikuisten oikeasti saada opiskeltua/luettua tentteihin edes se 6h tehokkaasti :jahas: Joten oita kaikille!

Voi helvetti! Ei taida kouluun lähöstä tulla mitään tänä aamuna. Muutenki silmiin sattuu ja poskiin ja muutenkin flunssanen olo. Taitaa huomenna olla vapaapäivä koulusta. Ja ai niin, päätäki särkee.

Ötyä...

Olihan loistava nousu Detroitilta. Jos lähtis koisimaan...

Mä voisin lähteä polkemaan duuniin kunhan oon siemaillut tän sumpin.

Eikun sitten hyviä duunipäiviä vaan Elastolle. Itse menen taas vasta 20:30. Voi tutia rauhassa.

Mitä täytyy tehdä, kun hartiat on ihan kivikovat, ja niistä painaessa silmissä sumenee ja alkaa pyörryttämään?
Pää ollut koko päivän jotenkin jännän oloinen ja sen liikutaminen sattuu. Voiko yhteispäivystyksestä saada lihasrelaksantteja tms?

Mitä täytyy tehdä, kun hartiat on ihan kivikovat, ja niistä painaessa silmissä sumenee ja alkaa pyörryttämään?
Pää ollut koko päivän jotenkin jännän oloinen ja sen liikutaminen sattuu. Voiko yhteispäivystyksestä saada lihasrelaksantteja tms?

Eipä ne ainakaan meidän kylällä päivystyksestä mielellään respoja kirjoittele(varsinkaan kolmio lääkkeisiin). Tietty jos niillä on päivystyspakkauksia niin semmotteen voivat kouraan lyödä. Piikin jos saisit sinne hartioihin niin sehän olisi hyvä, pyydä sitä jos menet jonottomaan. Ottavat sut tod.näk. viimeisenä. Koita kestää.
edit. ai-niin älä sano että harrastat liikuntaa, silloin olet ainakin viimeinen.

Suomi-Venäjä 0-2 ja pari minuuttia pelattu. Kyllä on Suomella vaikea tie kun tekee näin perkeleen vaikeeta koko ajan. Vaikka kait sitä pitäisi ajatella positiivisesti vain.

Miten sie voit elly noin nuorena olla jo noin vaivanen?

H. E. Pennypacker: Koska sillä ei ois vaikeata?

Eipä ne ainakaan meidän kylällä päivystyksestä mielellään respoja kirjoittele(varsinkaan kolmio lääkkeisiin). Tietty jos niillä on päivystyspakkauksia niin semmotteen voivat kouraan lyödä. Piikin jos saisit sinne hartioihin niin sehän olisi hyvä, pyydä sitä jos menet jonottomaan. Ottavat sut tod.näk. viimeisenä. Koita kestää.

Kiitos! :) En kyllä välttämättä lähde jonottamaan, talvella viimeksi kun ko. paikassa kävin, niin kieltäytyivät vastaanottamasta minua, ja oli turha reissu.

Pyr0, mää vaan oon niin sählä, ja painelen menehän ankeella vauhilla koko ajan. Niin ja oon riskialtis, eikä mulla oo itsesuojeluvaistoa! Hyvä kombo! :D
Kipuun tottuu kun tarpeeksi sattuu, ja tottuhan sitä, kun tarpeeksi usein sattuu!

Niin ja siis syynä uskon olevan sen, että olen koko päivän pitänyt käsiä suoraan edessäpäin, kun on pitänyt kurkotella vetokaapin perälle.

hannapakarinen5ac3c.gif

fuckyeah541884.png

Back
Ylös Bottom