Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Disposable_Panties_for_Man.jpg

Tuollaiset mustana pitsireunuksen kera?

Fuck yeaaaaah! Vipit saapuivat ja voi hyvänen aika! Pakkishan on ihan levoton mesta :wtf: Nyt on paljon tutkittavaa ja löydettävää :rock:
ps. kiitti elly onnitteluista, synttärit on tänään.

E: Jumalauta mun nicki on seksikäs nyt!

Ole hyvä! Gratulis jättemyzi vielä tänäänkin! :)

Juoksu kulki aika hyvin, mutta tietynlaisen asustautumisen vuoksi niskaan tuuli aivan liikaa, ja hartiat jämähti ihan kauheasti. Ei taida hierojat ottaa mua vastaan perjantai-iltana...

Ole hyvä! Gratulis jättemyzi vielä tänäänkin! :)

Juoksu kulki aika hyvin, mutta tietynlaisen asustautumisen vuoksi niskaan tuuli aivan liikaa, ja hartiat jämähti ihan kauheasti. Ei taida hierojat ottaa mua vastaan perjantai-iltana...

Aina pitää olla varasuunnitelma. Soitat kato Ephelle ni se porhaltaa oriillaan hieromaan vaikka heti. :D

Aina pitää olla varasuunnitelma. Soitat kato Ephelle ni se porhaltaa oriillaan hieromaan vaikka heti. :D

Ei Ephen skoba kulje niin nopeeta, että se ehtis tänne paineleen mun niskaa! :(

Mitenkäs ne ellyn jalat jaksaa tänään?

Kiitos vähän paremmin! :) Tulehduskipulääkekuuri tuntuu tepsivän, ja oon yrittäny pitää niitä kohotettuina aina välillä. Venyttely löi oikean jalan penikan ihan kramppiin, eli nilkan suoristaminen normaaliasentoon oli todella kivuliasta. Muutenkin oikea jalka tuntuu olevan pahempi.

Tässä juuri pohdin, että onkohan siellä vielä tulehdusta, eli tohtisiko hierontaöljyn tai vaseliinin kanssa painella niitä auki...

Voi voi. Cantor kiusaa, en tajua miten konstruoida Cantorin joukko, jonka mitta olis esim 1/2 :(

onnea Elulle! Synttäreidenkin johdosta :D

Kiitoskiitos! Koskas Ephe näkyy jääkaapilla? Naureskelin aika helvetisti tänään sitä trediä :D Ja nyt idlaan pakkiksen irkkichannulla, joka on eka idlaamisen arvonen channu sitten vuoden 2005. Oli hyvä synttärilahja tämä :)

Onnea Elu! Jätkä on miehen iässä. :)

Back
Ylös Bottom