Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään ois veikkausliigaa ja lätkää päällekäin telkkarissa. Samaan aikaan kun suunnittelin lenkkeileväni.

Liikaa vaihtoehtoja, mä haluun kaiken!

Jatkuva jääkiekkohype joka vitun paikassa ja jatkuva kysely ja vittuilu siitä, miksi en itse katso jääkiekkoa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

EDIT-aika kului loppuun:

Puhumattakaan niistä tulevaisuuden lupauksista, jotka heiluvat tänäänkin Suomi-pelipaidan (tai vaihtoehtoisesti jonkun sm-liigajoukkueen paidan, henkilökohtainen lemppari on -90 luvun JYP-pelipaita) ja megafonin kanssa baareissa yrittäen matkia Mertarannan selostuksia samalla peliä seuraten.

ll cool j etsä voisi upata noita 600kg penakaverin kuvia johonkin uuteen paikkaan koska mikään noista imageshackin kuvista ei enää toimi :(

^Kokeiles klikata siit hiiren oikealla ja valitse "kopioi kuvan osoite" tms, ja sit otat vaikka uuden välilehden ja laita kuvan url-osoite tuohon osoiteriville ja enterillä pitäis tulla näkyviin..

Tietenkin painot tottelevat vain voimaa eikä sukupuolta tai ikää tai treenivuosia, mutta sukupuoli ja ikä vaikuttavat hormonitoimintaan ja ikä vaikuttaa lihassolujen kuntoon. Hormonitoiminta vaikuttaa siihen, miten sitä lihaa kertyy treenissä ja treenien määrä vaikuttaa siihen paljonko lihaa on kerennyt kertymään. Sillä lihalla se voima tuotetaan, joka painoja liikuttaa.

Minulle satanen on paljon etukyykyssä. Tänään pystyin tekemään vitosia 85 kilolla aika hyvällä tekniikalla, mutta satasella se olisi mahdotonta. Treenivuosia on takana kymmenen ja etukyykkyäkin tehnyt nyt muutaman vuoden ja vaikka puolessa vuodessa pääsin ykkösessä 135 kiloon ja olin siihen kehitykseen tyytyväinen, niin sen jälkeen kehitystä ei ole tullut, vaan päinvastoin hyvä jos 120 saan.

Ylitöitä, juuri kun fiilistelin kokonaista viikonloppua pitkästä aikaa :( no ei mulla mitään suunnitelmia ollut, kaveri Espanjasta vasta kotiin (tuskin jaksaa baariin) ja toinen keikalla ja kaikilla jotain, mutta piti kattella vaihtoautoja netistä ja ehkä lenkille yhden kaverin kanssa.

Söinpä jostain aivohalvauksesta johtuen puolikkaan kookospähkinän + maidot. Siihen lisäksi tän päivän 1300g jauhelihat joista 400g vedin raakana niin kalorit hyppää lähemmäs 5000kcal.

VITTU!

ps. ei tietenkään toi 1300g jauhelihaa ja kookospähkinä nyt ainoita asioita ole joita söin, joten kalorit on ihan tarkkaan laskettu. Siksipä se vituttaakin.

Tuli pieni hymynkare huulille tossa jokune aika sitten kun salilla tuli vastaan kaks kaverusta joilla paidan rinnassa luki "Mikä päivä tänää on?" ja selässä luki vastauksena "PENKKIPÄIVÄ!" :)

Back
Ylös Bottom