Hei "kolme muskettisoturia" oletteko ihan täysijärkisiä? Oletteko koskaan asunut tai käynyt muslimimaassa? Ne ja Afrikkalaiset ja Aasialaiset on maailman pahimpia pedofiilejä. Itse olen asunut muslimi provinsissa ja nähnyt mitä eläimiä ne on, vittu tappaa tarkoituksen hakuisesti siviilejä, häpäisee ruumiita. Ettehän te voi olla tosissaan ku vertaatte valkoista miestä että se on pahin pedofiili? Se on vaikea väitellä sellaisten ihmisten kanssa kenellä ei ole elämänkokemusta yhtään! Lukekaa kirjoja, tutkikaa tilastoja ja menkää paikanpäälle kokemaan asiat ni kyllä ajattelette samalla tavalla kuin minä! Osa teistä leimaa minut natsiksi ja kiihkomieliseksi, mutta totuus on että olen vain realistinen mies mikä hyväksyy vain tosiasiat miten ne on enkä yritä väännellä tai käännellä niitä. Jotenkin naurattaa ku ajattelee kuinka kapea ja naiivi ajatusmaailma teillä on, jospa näkisitte ja kokisitte sen mitä naulapommit tekee tai miltä näyttää tai tuntuu ku ihmisiä teloitetaan ja leikataan pää irti ja sen jälkeen poltetaan ruumis, tai laitetaan pommeja roskiksiin ja odotellaan että munkit kävelee ohi ja räjäytetään ne.