Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sinulla on kaikkea ja haluat vielä, että vituttaakin kun muuten jotain puuttuisi.

Niin, vain vitutus puuttui ja sekin asia on nyt korjattu.

Tama on kylla ihan huono paiva. Edes kesamekko ei ollut kiva, tuuli sen verran paljon etta pelkasin paljastelevani ja tulin kotiin vaihtamaan vaatteet. Kohta lahden tapaamaan ryhmaani, pitaisi saada yrityssuunnitelma viimeisteltya tanaan. Fat chance. Joudun varmaan kirjoittamaan markkinoinnin osuuden kokonaan uudestaan, koska siita vastuussa oleva aasialaistytto ei viime tapaamisessa edes tiennyt kuka on Michael Porter vaikka opiskelee markkinointia :jahas:

Saat kaupan päälle varmaan pari kertaa jonkun oksennustaudin niiltä kirkuvilta pennuilta. Otan osaa.

Kiitti ku muistutit :jahas:

Tulee kyllä pitkät neljä viikkoa. Olisivat edes jotakin eskari-ikäisiä eikä 1-2 -vuotiaita.

Vanteiden ostaminen ei oo ikinä ennen ollut näin vaikeaa.
18" vanteita etsin ja ei mistään. Tai on sellasia saatanan rumia 5- puolaisia mitä näkee joka kotterossa.
Oon nyt varmaan 7 eri liikettä kolunnut läpi ja aina samaa paskaa "ota tästä kuvasto ja katso jos on hienoja niin tilataan", tai vielä suositumpi "mee nettiin ja kato sieltä, soittele jos on jotain mitä voitas tilata".
MÄ EN VITTU TILAA 1000e vanteita näkemättä niitä kädestä.
Kuvastojen kuvat on niin hiton realistisia (saa selvää huulen syvyydestä ja mahdollisista yksityiskohdista) ettei mitään rajaa.
Vitun simppeliä. Haluan nähdä vannesetin livenä ennenkuin laitan tonnia kiinni siihen.
Onko se niin helvetin vaikeaa pitää vanteita varastossa????
Rengasliikkeet missä olen käynyt niin perusvanteitakaan ei ole varastossa. Muutama hassu vanne reunoilla koristeena ja loput tilauskamaa.
Vittuku voi vituttaa.

^^ Ymmärrät kai että kun vanteita jo pelkästään on tuhansia erilaisia, ja pulttijakojakin helvetisti, niin maksaisi satoja tuhansia pitää niitä kaikkia, tai edes suurintaosaa hyllyssä.
Saatika että ne veisivät tilaa ihan tuhottomasti.

Voihan vittu.

Lupasin sit auttaa kaveria "pikkujutussa". Siihen meni sit reilu tunti.

Nyt mulla ei oo ruokaa eikä aikaa käydä kaupassa. Hienoa!

Tänään vituttaa kaikki. Viimeiset kaks vuotta ollu sellasta paskaa, että kyllä sais luvan alkaa jo se parempi perioodi vaihteeks.

Kasi käy seittemällä. Joku päivä mä vielä myyn nämä kaikki vehkeet vittuun ja alan harrastaa esim virkkaamista. tu.

Nokkaketju rallattaa niin perkeleesti ja nyt joutuu oottaa osia varmaan ties kuinka ja kauan ja maksaa ihan hunajaa ainakin näin persaukisen näkökulmasta ja koht on taas vittu pyörä ihan atomeissa kun just saanu nippuun ja pelittämään :rolleyes: Koht on taas joulu.

e. Niin ja auto vikisee ja kolisee niin vitusti ja mätänee alle. Jos nyt sais ajettua ton vuoden leiman loppuun ilman suurempia remontteja :rolleyes:

No niin, nyt sitten vaan toivot että ei ollu paha revähdys. Itselläni revähti oikein kunnolla nivunen, sisäreisi ja takareisi, ja kolmesti kahden viikon sisään. Oli aivan yhtä helvettiä.

Ei kai se ollut paha. Tuntuu jo paremmalta kun kävin vähän kävelemässä. Hauskaa kun mulla on ollut selkävaivoja ja tuon nivusen takia veti vielä selänkin jumiin. Kun tavallisesti töissä vähän väliä venyttelen ja nousen työpisteeltä jne. jotta selkä saa jumppaa, niin nyt sitä ei ole voinut tehdä kun nivusta särkee. Äsken vetelin lattialla tennispallon päällä selän jumit auki sitten. Vituttaa tämä kroppa.

Päätän nyt vähä avautua, koska alko vituttaa.

Ilmeisesti ryssä -sanasta on tullut joku Suomen vastine sanalle nigger. Sitä ei sais sanoa/kirjottaa, vaikka yhtään kyseistä edustajaa ei ole paikalla. Ja vaan ryssät ja neekerit saavat käyttää niitä sanoja. Kävin pitkän väittelyn jonkun (vihreitä äänestävän) tytön kanssa naamafeississä, eipä taida tulla pillua ainakaan siltä.

Vituttaa myöskin protestoivat idiootit, jotka eivät tunnu tajuavan, että eduskunnassa on tosiaan myös muitakin puolueita kuin persut. Eikä perussuomalaiset ole edes se isoin puolue. Nää protestoijat on kans useimmiten vihreiden kannattajia.

Reväytin kans perselihaksen aika ikävästi, kun kävin koiran kanssa lenkillä. Sattu ihan homona. Mut kyl se kuitenki jollain sairaalla tavalla tuntu ihan kivalta. Syytän taas vihreitä.

Kerran äänestin vihreitä, koska eräs tuttu ämmä oli ehdolla. Mua kaduttaa se vieläkin.

Vituttaa myöskin protestoivat idiootit, jotka eivät tunnu tajuavan, että eduskunnassa on tosiaan myös muitakin puolueita kuin persut. Eikä perussuomalaiset ole edes se isoin puolue. Nää protestoijat on kans useimmiten vihreiden kannattajia
.
Samaa mieltä tämän suhteen :D

Kerran äänestin vihreitä, koska eräs tuttu ämmä oli ehdolla. Mua kaduttaa se vieläkin.
Ja mun kaveri ihmettelee miksi en äänestä ketään.. no en tunne ketään niistä eikä mikään tv-haastattelu saa mun mieltä muuttumaan :D
Toisten syy jos homma rupee kusemaan.. EHKÄ en voi valittaa miksi jokin henkilö ei ole eduskunnassa, mutta voin valittaa heistä ketkä äänesti k*sipäitä sinne :D

Vitutuksen aihe: Pääsykokeet tänään... HEY HO SILVER AWAAAAAAAAAAAAY

Miten se perkele menee aina niin että menoja ku on nii ei pääse mihinkää ajoissa, huomenna pitäs ottaa etulähtöjä siinä 14 aikaan niin EI MIHINKÄÄ..
Tässä on ke/to iltapäivä hierottu munia töissä, kun hommat on saatu ajoissa alta pois vaa huomenna menee näillä näkymin myöhäsee. Miten se taas voi niin ahdistaa ja v*tu**aa taas vaihteeksi..

Jatkan huomenna tätä kun keksin sanat tälle ololle..

tähän sopisi youtubesta se pätkä missä metsäkonekuski? kiroaa.. Mikään ei mene tänään kohtuudella, kyllä viinaa pitää juoda.. Onneksi ei tarvi keksiä edes tekosyytä juoda ku on vappu..

Eilen vitutti huolella, emännän kaveri tuli kilometrien päästä käymään, ryyppäämään tietenkin. Hienoa siinä istua ja katsoa sitä rimpsalle lähtöä kun tietää että itsellä pitää olla pää tyynyssä kello kymmenen ja painua aamulla duuniin jota vittu vihaan. Saatana. Olisi pitänyt vaan vetää perseet ja lähteä mukaan.

Back
Ylös Bottom