Noita star nutritionin only one nappeja oon syöny. 60 napin purkki on varmaan jtn 7e. Perkeleesti noissa tuntus olevan romua sisällä
No oh-hoh miten halpaa, noitahan pitää ostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noita star nutritionin only one nappeja oon syöny. 60 napin purkki on varmaan jtn 7e. Perkeleesti noissa tuntus olevan romua sisällä
Hui kauheeta. Naytti just hauskaltaItse en kylla uskaltaisi koittaa, olen pelkuri.
Kai sita pitaisi lahtea ensin palauttamaan essee ja sen jalkeen kirjastoon... Huoh.
Huh huh mitä draamaa Nucks-Hawks! Kai teude nyt on hereillä todistamassa tätä?
SO HAPPY! Olin juossu muutaman kilometrin, kun sykkeet pomppas aivan taivaisiin ja meinasin oksentaa. Sitte alko pyörryttää ja oli pakko vaan kävellä. Jalat ihan hapolla ja hapetus ei pelaa vielä yhtään. JES tänään uusiks! 
Tuli tuossa norovirusta sairastessa mieleen ihan vitun idiootti (ja oikeesti julkaisukelvoton) idea mutta pakko sanoa: Bulimian harrastaminen olisi aika dieettiä tukevaa. Oikea syömishäiriö on vakava asia eikä tuollaisella aiheella pitäisi leikkiä, mutta olisihan se aika kätevää aina oksentaa semmoinen "väärä ruoka" ulos jos on mennyt herkuttelemaan.
Ainoana miinuksena se että hampaat taitaa kärsiä, ja useimmiten pikku kokeilusta taitaa lähteä mopo käsistä ja pian huomaa laattaavansa ties mitä ruokia ulos (niitä tärkeitäkin).
Joo, en aio ottaa tuosta uutta harrastusta mutta kävi mielessä kanasalaattia oksennellessa ettei siitäkään ehtinyt kuin puolet imeytyä.
Voi että on ollut ikävä tätä tunnetta, kun saa vetää trikoot jalkaan ja lähteä lenkille!
(ja ah sitä tunnetta huomenna, kun on pakarat niin jumissa ettei pääse kävelehän)
Voi että on ollut ikävä sitä tunnetta, kun saa vetää trikoot jalasta ja lähteä Tepen kanssa![]()
(ja ah sitä tunnetta huomenna, kun on pakarat niin jumissa ettei pääse kävelehän)

Tuostahan oli juttua uusimman Probodyn Nyyssölän kolumnissa.