Neuvoja kaivattaisiin. Tilasin avaimet käteen kylppärirempan ihan kohtuu isolta ja luotettavaksi tiedetyltä firmalta. Lopputulos on kokonaisuutena ihan hieno, mutta olen todella pettynyt viimeistelyyn etenkin laatoituksen osalta. Osa laatoista on vinossa ja eri tasossa (osa "ulompana"), saumat eivät ole yhtä paksuja muutamissa kohdissa ja kulmissa saumaukset kiertävät yms.. Nuo pistävät todella selvästi jopa meikäläisen amatööri silmään.
Mitä mahdollisuuksia on saada kompensaatiota ja minkä suuruista suhteessa työn hintaan? Voinko vaatia uudelleen tehtyä kylppäriä tarvittavilta osin? Mihin voin vedota mikäli firma ryhtyy hankalaksi?
En todellakaan valita mistään "yksi laatta on 1mm vinossa" vaan työn laatu on oikeasti paikka paikoin surkeaa. Remppa oli hinnakas ja firma mainostaa vielä tekevänsä laadukasta jälkeä - mitä olen sen nähnytkin tekevän ystäväni kylppärin osalta. Vituttaa vaan, jos tarjoavat jotain 500 euron kompensaatiota, kun tiedän että nuo epäkohdat pistävät itselleni silmään aina kun astuu kylppäriin.
kiitos
Mitä mahdollisuuksia on saada kompensaatiota ja minkä suuruista suhteessa työn hintaan? Voinko vaatia uudelleen tehtyä kylppäriä tarvittavilta osin? Mihin voin vedota mikäli firma ryhtyy hankalaksi?
En todellakaan valita mistään "yksi laatta on 1mm vinossa" vaan työn laatu on oikeasti paikka paikoin surkeaa. Remppa oli hinnakas ja firma mainostaa vielä tekevänsä laadukasta jälkeä - mitä olen sen nähnytkin tekevän ystäväni kylppärin osalta. Vituttaa vaan, jos tarjoavat jotain 500 euron kompensaatiota, kun tiedän että nuo epäkohdat pistävät itselleni silmään aina kun astuu kylppäriin.
kiitos
en laittais vastaan. Pitää ottaa kova asenne heti alkuun neuvotteluissa ja katsoa miten käy. Uudelleen tekeminen ei sekään olisi huono, sillä sen voisi toteuttaa loman aikana kun on itse mökillä. Pelkään vaan, että uudelleen tekemisen vaatimiseen ei taida paukut oikein riittää...?