Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mä olen löytänyt naisen, joka ei polta tupakkaa, ei ryyppää runsaasti, mutta harrastaa sen sijaan liikuntaa runsaasti, on kaunis, älykäs, ja muutenkin ihana. Ei puhu englantia kunnolla, eikä suomea sanaakaan, mutta äkkiäkös minä opin espanjaa puhumaan jos tarve vaatii... How hard can it be...

Ilostuttaa perkeleesti kun parin vuoden totaalisen epäonnistuneen ja masentavan treenirypeltämisen jälkeen on hiffannut, että oma psyyke ei oo ihan normaali, ja sen kautta on sitten osannut funtsia oman suhtautumisen asioihin kuntoon, ja nyt just suoritin elämäni ensimmäisen treenin jossa oli kunnon urheilumeininki :) Tuntuu että tästä lähtee hieno reeniputki käyntiin. Homma hanskassa ja hanska tallessa - ennen oon ollu ihan hukassa.

:rock:

acs11_etusivu4.jpg

Tervetuloa.

Meijän terassille ei tuule yhtään ja lämmintä siinä on varmaa 25. Kävin ottaa vähä arskaa äsken ja tuli niiin hyvä mieli :) Jos tästä seuraavaks suuntais salille ja sitte vähän grillailemaan kaverin rantasaunalle! Oi että, IS ALMOST SUMMER!:dance:

Aurinko paistaa, linnut laulaa ja neljän päivän ikäinen tytär tuhisee sikeässä unessa sitterissä. Ei voisi ihmisellä asiat enää paremmin olla..

Varmasti helvetin mahtava fiilis! Ajattelin tuota mielikuvaa tässä krapulassa niin rupesi itkettämään. :itku:

Kävin ekaa kertaa hierojalla. Olo on kun uudestisyntyneellä. Ihan ku olis kantanu vuoden päivät painavaa reppua selässä ja saanu sen nyt riisuttua. Lisäksi aurinko paistaa. Aurinko on kyllä tehokkain "steroidi" natulle.

Kyllähän tuo ilma piristää mukavasti :D Todella kaunista!

Rankka työviikko takana. Aurinko paistaa, ulkona on lämmintä, hyvää musiikkia ja kylmää juotavaa. Kaiken kruunaa kaks vapaapäivää, voiko muuta toivoa... Ah, elämä on ehanaa :dance::rock:

Heräsin aamulla aikaseen kuset ja paskat housussa sängystä kun eilen otin kännit kotona.

17 tuuman aluvanteet.. Kerranki mul on ihan hienot vanteet autossa <3

Vieläpä BMW:n orkkis (look?) vanteet, ihan pätevännäköset.. Eipä pahasti kolhujakaan..!

Paskasta aamusta huolimatta tästä kuoriutui vallan mukava päivä:

Mä kävin:
Rankalla pyörälenkillä
Tekemässä kevyen yläkroppajumpan salilla
Pitkällä rennolla lenkillä

Nyt oon venytelly endorfiinihumalassa kotona.

Lisäksi tänään:
- Mun persettä tuijotettiin
- Mun ulkonäköä kehuttiin

Aurinko paistaa, ulkona alkaa olla lämmintä. Mahtava fiilis!

9kk totaalisen Hiljaiselon jälkeen, palasin pakkikselle...:) Ja kevätsää...Lähden lenkille !!!

Treenailin tänään paikallisella leuanvetotangolla lämpimän kevätauringon alla ilman paitaa tai kenkiä pelkät shortsit jalassa. Kaksi ohi kävellyttä nuorta viehättävää naista katselivat usempaan otteeseen minua kohti. Todennäköisesti ne vaan katsoivat nolona mitä tommoinen rusketukseton kynäniska tossa nyt rimpuilee. Haluan kuitenkin elää omassa fantasiamaailmassani, ja otin katseet kohteliaisuutena.

Muutenkin kesä :dance:

T-paita keli Turussa. Ulkoilua ja limsan juontia jokilaivalla. Yks tyttö heilutti. Hyvä kaveri on sinkku pitkän parisuhteen jälkeen ja melkoisen menevää tyyppiä. Kesä oikeastaan buukattu jo täyteen erinäisiä menoja. Winamp now playing: Popeda- pitkä kuuma kesä.

Pakko sanoa, että positiviisena ihmisenä sitä näkee hyviäkin juttuja; kevät on tullut, aurinko paistaa ja pääsee pyörällä kulkemaan :D

Ja huomenna pääsee tauon jälkeen taas salille. Uuteen saliin vaihto, uusi tatska parantunut sen verran että pääsee jo treenaa. Ja rannekin (jännetulehdus) parantunut, yes!!

Sain melkein kaikki ikkunat pestyä tästä hemmetin isosta kämpästä.

Sain viimeinki vaihdettua kesärenkaat alle ja ahkerana poikana pesin autonki :) On kyllä semmosta hommaa tuo renkaanvaihto että hyvä ettei tarvi taas yli puoleen vuoteen vaihtaa. Nyt kelpaa ajella ku pääsi nuista mahottoman rumista kesävanteista eroon ja soitinki taas toimii :) Ja kelit sallii kattoluukku auki ajamisen!

Iloinen asia on myös se että ei oo krapula ja ekaa kertaa sitte perjantain pystyy syömään kunnolla! On se mukava että pääsiäinen ei oo ku kerran vuodessa. Kalliiksi se tuliki tänä vuonna.

Back
Ylös Bottom