Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja kyllä, olen se hävytön nainen, joka heruttelee parvekkeella puolialasti.

Ny sitte loppu tollanen mielikuvien laukominen. Ihan tarpeeks vaikeeta muutenki pidätellä panetusta tähän aikaan vuodesta.
Tietty sä voit pistää webcam-shown pystyyn meille, jos hirveesti tekee mieli herutella.

Ja ihan hyvin sitä jauhelihaa voi syödä. Ei pari Colia mitään haittaa, elly on vaan tollanen pöpökammonen.

Mulla ei oo hametta ollenkaan. Päätin, että oon koko päivän alushousuilla.
Epäilen, että uskaltaisit pihalle. Ja sehän ei jäis arvuutteluksi jos uskaltaisit, kun siellä olis Vilu tai Elu naapurin pensasaidan takana kamera toisessa kädessä. :D

Vois itekkin kokeilla riipasta housut poies, tosin jo lähtökohtasesti ei kuullosta yhtä eroottiselta.

Ny sitte loppu tollanen mielikuvien laukominen. Ihan tarpeeks vaikeeta muutenki pidätellä panetusta tähän aikaan vuodesta.
Tietty sä voit pistää webcam-shown pystyyn meille, jos hirveesti tekee mieli herutella.

Ja ihan hyvin sitä jauhelihaa voi syödä. Ei pari Colia mitään haittaa, elly on vaan tollanen pöpökammonen.

Joo laita puhelinnumeroo/sähköpostiosotetta tuleen, niin meitsi lähettää materiaalia! :D

Haha, ihan vain opiskelujeni kautta varoittelin, on tullut kasvateltua vanhentuneesta jauhelihasta bakteereita nimittäin. :D Mutta ihan oikeassa Elu siinä on, että ei noin vähän aikaa sitten vanhaksi mennyt mitenkään suurta bakteerikantaa kasva. :)

4323854952_e78da9fd9d.jpg

Ephe, is that you?

Mikähän miehinen käsi siellä Ephen "tangossa" riippuu? :lol2:

Epäilen, että uskaltaisit pihalle. Ja sehän ei jäis arvuutteluksi jos uskaltaisit, kun siellä olis Vilu tai Elu naapurin pensasaidan takana kamera toisessa kädessä. :D

Vois itekkin kokeilla riipasta housut poies, tosin jo lähtökohtasesti ei kuullosta yhtä eroottiselta.

Mulla ei yleensä oo housuja jalassa ku oon kotona. Ja kotipihalla kyllä myös liikun aika estottomasti puolialasti. Oman asuntoni parvekkeella myös tulee heiluttua aika hävyttömästi. Maalla kasvanut ei hahmota sitä, että vaikka käy alasti äkkiä parvekkeella, niin joku voisi nähdä minut. :D

Mulla ei yleensä oo housuja jalassa ku oon kotona. Ja kotipihalla kyllä myös liikun aika estottomasti puolialasti. Oman asuntoni parvekkeella myös tulee heiluttua aika hävyttömästi. Maalla kasvanut ei hahmota sitä, että vaikka käy alasti äkkiä parvekkeella, niin joku voisi nähdä minut. :D

Oleppa jo hilijaa. Perkele. :D

Vai oot oikeen tarkotuksella kasvatellut noita pikkuilkimyksiä.
Enkä muuten helposti lähe jakelemaan sähköpostiosotetta, vaikka oliskin niin houkutteleva tarjous, kuin sääri-ellyn herutuskuvat. Joskus nuorena ja kokemattomana tein sen virheen, että annoin sähköpostiosotteen jollekki random chicksille ja se olikin sitten melkonen tapaus se. Ihan pimee ja heti ekalla kerralla tarjoutu näyttämään tissejä webcamissa. Mutta siis oli aika epämiellyttävää juttuseuraa.

ps. enkö mä just sanonu, että loppuu tommonen!

Jep, elly the hullutiedemies (vai tiedehenkilö tasa-arvon vuoksi?) rakensi bakteereille mahdollisimman optimaaliset kasvuolosuhteet ravinnon ja lämpotilan kannalta. Muahhahhaa, MUAHHAHHAA! :D

Okei. Olisin mielelläni kertonut vielä yhden "käyn äkkiä alasti parvekkeella" -tarinan, mutta pidättäydyn.

Hyvää ruuanlaittomusiikkia :dance2: Pistähän Pyr0 pyörii :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kai myö Pyr0 mennään sinkkumiitin jälkeen sit Playgroundiin pailaa dubsteppiä? :D :dance2:

Kai myö Pyr0 mennään sinkkumiitin jälkeen sit Playgroundiin pailaa dubsteppiä? :D :dance2:

No totta helevetissä! :dance:

Kunnon overdoset, niin että paskallakäyntikin kuullosta Datsikilta! :D
:rock:

Uittu ku tää lähti viimeks Pleikkaris soimaan ni Epheä vietiin :dance2: :dance2:

No kyl se nyt tuntus toimivan. En oo kyl ajanu kun jonku 300km remontin jälkeen ja se oli viimeeksikin niin satunnaista että pidetään peukkuja :rolleyes:
Nyt tosin mun mielestä sieltä kuuluu muuta sivuääntä mikä ei liity edelliseen vikaan. Oiskohan se nokkaketjunkiristin menny kun se noissa on tiedossa olevana tyyppivikana.
Mut ai saatana kyllä nyt on säädöt kohillaan kun on PC taas kiinni :rock: Lähtee ihan samantien mataliltakin kierroksilta eikä kakistele ja röpötä yhtään.

Ok. Mullakin pelas toi kesäauto melkein kolme päivää :D Ei tosin mitään sen suurempaa draamaa, kuin että yks tulppa taisi mennä pimeäksi.
Ens viikolla selviteltävä löytyykö uusia tästä maasta vai jostain kauempaa.

Haha :D Ne on nää vanhat romut tälläsiä. Vähän väliä enemmän tai vähemmän sanomista mut sit ku toimii ni aijai :dance2:

Joo, mut eiköhän se siitä kun vähän likaa taas käsiään.

Back
Ylös Bottom