Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Niijoo, seki vielä piti sanoman, että itelläki koemenestystä. Ruottin valtakunnallisesta nasahti 9- ja aikasemmin ruottin koenumerot hiponeet seiskaa!

Sama homma kuin edellisillä, luulin että koeviikko meni ihan reisille mutta loppujenlopuksi tulikin iloinen yllätys kun keskiarvo pyöri siellä yli 8 ja tulihan sieltä yksi 10 myös :)

Hain duunin sisäisessä haussa uusiin työtehtäviin johon oli paljon hakijoita ja vain muutama valittiin. Sain paikan.

"Jee"...

Kämpän uus look !

Saksankoe meni hyvin, ei tartte enään koskaan lukee saksaa jos ei itse taho, ja simaa riittää.

Sain duunia. Myös reenit kulkee ihan hyvi. Hyvä musa. Fak yeah, mut joo nukkuu et jaksaa herää duunii.

Neljä päivää vapaata hirveen viikon jälkeen. Ostin viime viikonloppuna hyvän kirjan ja kuuden 90-luvun loppupuolella näkyneen tv-sarjan ekat tuotantokaudet eli niitä voi nyt alotella pitkän viikonlopun aikana. Kiva vähä rentoutua vaihteeksi :)

Kolmen päivän päästä oon kotona! Takaisin opiskelujen ja arjen pariin, ihanaa. Lisäksi menen heti ekana yönä poikaystävän luo yöksi. Ja saan tietty seksiä, en mä nyt muuten näin innoissani olisi.

No nyt on syytä olla iloissaan!! nyt pääsiäislomaa nelisenpäivää, sain myytyä vihdoin vanhan mopon tallista pois, treeni kulki hyvin ja huomenna saan pitkästä aikaa pillua! =))))))

Back
Ylös Bottom