Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Jumankauta että jollakin järki ja silmät pelaa jos oikeasti älysi jo edellisessä jaksossa että se mies siellä hourulassa oli Stuba

Niin mä olin tekemässä voikkaria kun tuo tapahtu.Kyllähän tosta vahva veikkaus oli mut kyllä se kolahti kun sitten näki kundin ihan silmien eessä.

Olipa mukava kun myivät Ismolle kiskan jossa oli valmiiksi hyllyt täynnä tavaraa ja kaupan päälle tuoreet korvapuustit hyllyssä odottamassa :)
Stuban skegelle iso peukku!

Itseasiassa en edes huomannut että siellä oli ketään miestä, luulin että Kata näki näkyjä mutta mutta...
Pitäsköhän huomenna marssii Silmäasemalle?:)

Mäkään en huomannut miestä, kun taisin tehdä jotain muuta juuri sillä hetkellä, mutta eikös Milferiina puhunut siitä, että näki kuolleen ihmisen. Siitä voi kierosti päätellä, että näki Stubastianin.

Toi Ismon uus kioski on aika hyvässä "myyntikunnossa"

No miksei olisi? Helpompi kai se on valmis kioski ostaa, kuin korjasta se vanha kusiluukku.

jotenki tuntuu et jotkut kahtelee jaksot ennakkoon ja sitten tuleevat "arvailemaan" tänne

Jos joku näin tekee ja saa suunnatonta mielihyvää arvaamalla oikein jotain salkkareiden juonta, niin se nautinto hänelle suotakoon!

Mut hei se Ismon uus kiska on R-Kioski. Pystyykö ärrän vaa ostaa? Ku se on kuitenki valtakunnallinen yritys. En tiiä.
Jee Stubastian on paras.

Mut hei se Ismon uus kiska on R-Kioski. Pystyykö ärrän vaa ostaa? Ku se on kuitenki valtakunnallinen yritys. En tiiä.
Jee Stubastian on paras.

No jos ärräyrittäjä lopettaa kioskinsa pitämisen, niin luultavasti se on järkevintä myydä, tai en tiedä miksi tai miten menetellään noiden franchising putiikkien kanssa. Niin siis eihän Ismo nyt koko R-kioskin ketjua ostanut, vaan sen yhen kiskan.

Olisivat muuten voineet valita Stuballe rankemman nimen sen Samin tilalle. Kari olis voinut olla hyvä vaihtoehto.

Eiköhän se ole nyt aika 100% varmaa myös, että se oli Stubastian A.K.A. "Sami", joka sen Katariinan sieltä joesta naarasi.

Mun mielestä tuo on aika hyvä arvaus.Katariinahan ei puhunut mitään siitä kuka sen sieltä koskesta noukki eikä se ketään tuntunut kiinnostavankaan.

Back
Ylös Bottom