Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä puhuin sentään Hondan hiplaamisesta
Hieno biisi, mutta jos mä nyt kuuntelisin sen niin mua vituttais vaan enemmän.in every life we have some trouble, when you worry you make it double, don't worry, be happy
Ei mun autossa oo vikaa ellyMopoa mä rassaan..
Anteeksi Ephe, mun normaali käytäntö vaan on se, että kun viesteissä alkaa lukemaan "Honda", niin selaan lukematta seuraavat kakskyt viestii eteenpäin. ;)
Anteeksi Ephe, mun normaali käytäntö vaan on se, että kun viesteissä alkaa lukemaan "Honda", niin selaan lukematta seuraavat kakskyt viestii eteenpäin. ;)
Huutakaa nyt joku mulle rumasti, että nyt elli laskemaan matikkaa!
NYT SE MATIKAN KIRJA KÄTEEN!
Mä voin kyllä tarpeen vaatiessa tulla valvomaankin ja antaa tukiopetusta.
Kiitän nöyrästi! Olet lämpimästi tervetullut! (eli paniikkinen huuto PLIISPLIIS TULE HETIHETIHETIIIIII!)
Terveisin puolet jaksosta sairaslomalla ja kaksi kurssia pitkää matematiikkaa
Mitäs aiheita siellä mahtaa olla käsittelyssä?Aaah se on kivaa, jos on kaks kurssia matikkaa samassa jaksossaMitäs aiheita siellä mahtaa olla käsittelyssä?
Juhuu, ja kiitos ammattilukion, niin niitä on oikeastaan kaikissa jaksoissa kaksi kurssia päällekkäin. Sittenkun siihen lykätään vielä fysiikat mukaan, niin kyllä tekee gutaa. Analyyttista geometriaa ja vektoreita... (ja joo, kurssit menee meillä jotenki ihimeellisesä järjestyksessä)
Voisitko oikiasti tulla?
Okei no sitten voi olla vähän turhan paljon tekemistä. Noi taitaa kyllä olla ihan kivoja kursseja, ainakin analyyttinen geometria. Eikä vektoreissakaan mitään kovin vaikeaa oo, vaikka ne saattaa aluks vähän hämäriltä vaikuttaa.
Riippuu vähän kuinka kaukana oot, että pääsenkö tulemaan :D
Oon ollu vektorikurssilla ehkä muutaman kerran läsnä, voin kertoa että ovat HIEMAN hämäriä! :D Analyyttinen on kivaa!
Ja sijainti on täällä länsirannikolla, älä vaan sano että oot idäsä!