Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Olen viettänyt laatuaikaa isoäitini kanssa nyt sunnuntaista eli papan hautajaisista lähtien. Ihanaa kun voi auttaa toista ja niin poispäin, mutta oma mielenterveys alkaa hajoilla tähän maaseutuun ja koko tähän "lomaan" yleensäkin... En jaksaaaaa.

Asiaa ei auta se, että nyt olen lupautunut olemaan seuraavat 4h BINGOSSA. Voi vittu.

Tänään sattui mielenkiintoinen tapaus.

Olin treenaamassa tässä salilla yläkerrassa ja laitoin puhelimen penkin päälle treenin ajaksi. Treenasin aikani ja lopputreenin menin tekemään alakertaan. Noh, olin siinä sit lähdössä ja ihmettelin että minne jätin puhelimeni, kunnes muistin että jätin sen sinne yläkertaan.. Palasin sitten takaisin ja tuolilla istui vanhempi mieshenkilö ja jutteli kaverinsa kanssa. Menin ja kysyin että "Hei, mulla jäi tänne puhelin, oottkeo nähny?". Kyseinen herra ottaa, nousee tuolista ja tokaisee että "Joo tuossahan tuo on". Siis mitä vittua, istuiko kaveri tahallaan minun puhelimen päälle? Tältä se ainakin vaikutti. Mumisin siinä jotain ja hymyilllen poistuin paikalta, näytti huvittavan myös tätä toista kaveria.

Alkoi tuossa viikonloppuna hammasta kivistämään. Tuumin, että vittuakos tässä ja mennään viikolla päivystykseen ja paikataan hammas. No tänään sain ajan ja ensi töiksensä Mengele kiskoi viisaudenhampaan suustani ja sanoi, että seuraavan poisto vaatii sitten leikkauksen. No ei tämä vielä mitään mutta sain kuurin kahta eri antibioottia ja toisen kuurin aikana ei saisi juoda viinaa.

Toivon, että hammas pysyy kuosissa vain yhdellä kuurilla.

Kitaran pleksiä olen hinkannut palikasta lähtien muotoonsa. Ensimmäistä mikkikoloa tehdessä huomasin, että ruuvin reiät pitää saada aika hyvin kohdilleen. Ei mennyt ihan pipariksi, mutta aika riuskasti pitää ruuvailla mikki kiinni. Hermot on aika kovilla tuon kanssa, välillä tuntuu että pistän kohta koko kitaran ja pleksin ja kaikki osat kirveellä pieniksi palasiksi.

Eilen salilla juttelin yhden heebon kanssa. Ja tuli ohjelmista juttua. Itte teen nyt Arskan G6:sta ja sanoin, että ottaa välillä koville tuo kyykkääminen. Noh tämä kaveri siihen, että hän ei enää kyykkäile, koska sillon kun pelasi lätkää niin sillon tuli jalkoja treenattua niin paljon, että nyt vaan rintaa ja hauista. Ja jos treenaa jalkoja, ni ei voi käydä lenkillä :D :D

Eilen salilla juttelin yhden heebon kanssa. Ja tuli ohjelmista juttua. Itte teen nyt Arskan G6:sta ja sanoin, että ottaa välillä koville tuo kyykkääminen. Noh tämä kaveri siihen, että hän ei enää kyykkäile, koska sillon kun pelasi lätkää niin sillon tuli jalkoja treenattua niin paljon, että nyt vaan rintaa ja hauista. Ja jos treenaa jalkoja, ni ei voi käydä lenkillä :D :D

Näitä riittää, itsellekki ihan vasta yksi kaveri sanoi kun aikoinaan pelannu jalkapalloa niin ei tarvisi jalkojen kasvaa vain kiinteytyä. Samainen kaveri halusi "kiinteyttää" alakertaa ja kasvattaa yläkertaa mutta päästä tiukaksi eikä halunnut kuitenkaan painoa pudottaa. Koitappa siinä sitten antaa neuvoja(kun niitä kysel), aina kun jotain "neuvoi" niin tuli vastineeksi että "faktahan on se että....." ja joku ihan päätön väittämä.
Mukava kaveri ja intoa on täynnä mutta ei oikein halua sisäistää oikeita faktoja, tsemppiä treeneihin sille kuitenkin toivotan :)

Joo, hyviä juttuja on hakusessa. Ehkä porukka on vaan lukenu liikaa salikomediaa ketjuja on ruvennu olemaan ihmisiks? Mutta itellä on hieman hauskahko kokemus vastikään salilta. Salille pyyhkälti pari vanhempaa amista, olin tekemässä voimapenkkiä, eli melko lyhkäsiä sarjoja ja pitkillä palautuksilla 3-6min. Kaverit sitten heti tokaisee, teenkö miten pitkään penkkiä jne. Kestää noin +15min. Jäljellä kaksi viimeistä sarjaa (2x4x75kg). Toisen kerkesin jo ottaa, kunnes toinen sankari sitten painaltaa ilman lämmittelyjä penkkiin (huom +15min istuskelivat ja odottivat penkin vapautumista). Tekee pari toistoa niin että jäbä täris lahnana kuin mikäkin. Suorituksen jälkeen näyttää närkästyneeltä:jahas: ja painaltaa pukuhuoneeseen ovet paukkuen. Samalla tokaisee kavereilleen miten täällä ei voi tänään tehä mitään, huomenna uusiks jtsp.. :rolleyes:

Luu kurkkuun! =)

siis kyseessä oli tällainen dippi laite missä saa levyn polvien alle ja siihen avustavat painot eli kevyempi tehdä, ei lisäpainot kyseessä :)

Niin, olisihan se nyt täysin mahdotonta olla muutaman päivän/viikon juomatta.:jahas:

Olisi se, koska parhaimmat maksimipainoni olen nostanut kankkusessa......no ehkä kestäisin tämän tauon mutta en uskalla ottaa riskiä..

Mä tunnen myötätuntoa.Kannattaa hakee alkosta vaikka pieni pottu taskuun,selväpäiselle tuo on pitkä aika bingossa.

Olisikin ollut jotain väkevämpää kahvikupissa... En edes voittanut mitään vaikka pelattiin yli 10 bingolappua ja raaputettiin venttiarpojakin tunnin verran :( "Kaiken maailman lumput" (isoäidin sanoja lainaten) veivät kaikki palkinnot.
Nyt ei tarvi vähään aikaan pelata bingoa.

Olisikin ollut jotain väkevämpää kahvikupissa... En edes voittanut mitään vaikka pelattiin yli 10 bingolappua ja raaputettiin venttiarpojakin tunnin verran :( "Kaiken maailman lumput" (isoäidin sanoja lainaten) veivät kaikki palkinnot.
Nyt ei tarvi vähään aikaan pelata bingoa.

Varmasti olis ollut piristävää voittaa vuoden kulta katriinat.

Istun telkkaria katsoen. Silmänurkassa näkyy liikettä. Ignoraan. Toistuu pari kertaa, käännän katseen.

Kas, minullahan näyttää olevan hiiri huoneessani. Sitähän tässä juuri kaivattiinkin. Perkele.

Mitähän nämä X ja Y ovat...

En halua sanoa sen tarkemmin. Mutta muotoillaan asia näin että asia on verrattavissa miesten peniskateuteen, eli ulkonäköasioista katkeruutta/kateutta (josta nillittäminen on mielestäni aika vitun lapsellista, pitäisi aikuisena hyväksyä että me ihmiset ollaan erilaisia ja kaikki ei voi olla yhtä hyviä kaikessa, tai vaikka olisivatkin niin eri tavoin mitattuna).

Back
Ylös Bottom