Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Vähä sellanen kutina että ei tule sessiota, tää on kuitenki koko perheen ohjelma?, vaan perus siitä mihin jäivät, heti ku alkaa vaatteita lähtee ja ovat siinä sängyllä tai missä vaan, niin sit tulee jotai muuuta, ja sit seuraavan kerran ku näyttää, niin on jo hommat hoidettu ja ollaaan peiton alla juttelemassa.
Ilonpilaaja! :)

No no, otetaanpas ihan perusasiat haltuun! Cindyn oikea nimi on Ritva, myöhemmin vasta muutettu Cindyx.

Jep, Ritva Rintala.

Kukahan se Korppi mahtaa olla? Sillon joskus näytettiin joku tatuoitu käsi täynnä helyjä, mutta olis kivempi leikitellä ajatuksella, että se on esim. Heluna itse tai Seppo tai tai tai tai tai tai... Kari Taalasmaa!!

Siinä katariinan hoitsussa on jotain hämärää. Mä luulen että se liittyy johonkin suurempaan juonikokonaisuuteen, tavalla tai toisella!

Kukahan se Korppi mahtaa olla? Sillon joskus näytettiin joku tatuoitu käsi täynnä helyjä, mutta olis kivempi leikitellä ajatuksella, että se on esim. Heluna itse tai Seppo tai tai tai tai tai tai... Kari Taalasmaa!!
149433_159395790765621_159207684117765_276711_5815621_n.jpg

73132_159395797432287_159207684117765_276712_5575186_n.jpg

Nyt katsoin ekaa kertaa PIIIITKÄÄÄN aikaan slkkareita perjantaina niin tuli pari kysymystämieleen:D

1. Onko Isabella oikeasti paksuna?

2. Tietääkö tämä Sergei että Sebastian on elossa?

3. Oliko se Sara nyt elossa vai kuollut vai kummitteleeko?

Nyt katsoin ekaa kertaa PIIIITKÄÄÄN aikaan slkkareita perjantaina niin tuli pari kysymystämieleen:D

1. Onko Isabella oikeasti paksuna?

2. Tietääkö tämä Sergei että Sebastian on elossa?

3. Oliko se Sara nyt elossa vai kuollut vai kummitteleeko?
1.ei ole, sillä on joku jekku mielessä että sais Amandan itselleen.
2. ei. luulee korpin tappaneen hänet ja nyt sege aikoo kostaa linnulle.
3. kuollut. milferiina houri omiaan.

1.ei ole, sillä on joku jekku mielessä että sais Amandan itselleen.
2. ei. luulee korpin tappaneen hänet ja nyt sege aikoo kostaa linnulle.
3. kuollut. milferiina houri omiaan.

1. Isabella ON raskaana. Kun ne oli siellä ultrassa, niin se lääkäri ei laittanut sitä DVD:tä pyörimään vaan bellatrixin vatsasta tuli ihan live-kuvaa.
3. Itse uskon edelleen SP:n paluuseen

EDIT// Joku ihmetteli sen Katariinan lääkärin osuutta johonkin suurempaan juonikuvioon. Tuskin liittyy millään tavalla mihinkään, mutta se vaikuttaa "oudolta" sivuhahmolta varmasti siksi, että hän, sarjan yleisestä taustahenkilöistä poiketen, osaa näytellä edes jotenkin.

Eikös se mennyt niin, että Isabella yritti saada lääkärin käyttämään Cindyn DVDtä. Lääkäri ei suostunut. Lapsi siellä näytöllä kuitenkin venkoili, joten Isabella luuli lääkärin muuttaneen mielensä. Kun Isabella kiitti lääkäriä jälkeen päin, yritti tämä kertoa ettei käyttänyt Cindyn nauhaa... ja tarina jatkuu.

Toi Niko pitäis piestä ja kunnolla. "Mitä sitten jos alkoi supistella? Ei sua synnytykseen tarvita." Aiemminkin ollut ärsyttäviä heittoja narisevalla valitusäänellä. Huomaa että vammainen robo-niko oli vuosia sitten sama henkilö.

Back
Ylös Bottom