Ossi ja Cindy tarkotit varmaan?
Ritva on kuitenkin se kuollut käärme...
No no, otetaanpas ihan perusasiat haltuun! Cindyn oikea nimi on Ritva, myöhemmin vasta muutettu Cindyx.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ossi ja Cindy tarkotit varmaan?
Ritva on kuitenkin se kuollut käärme...
Ilonpilaaja!Vähä sellanen kutina että ei tule sessiota, tää on kuitenki koko perheen ohjelma?, vaan perus siitä mihin jäivät, heti ku alkaa vaatteita lähtee ja ovat siinä sängyllä tai missä vaan, niin sit tulee jotai muuuta, ja sit seuraavan kerran ku näyttää, niin on jo hommat hoidettu ja ollaaan peiton alla juttelemassa.

No no, otetaanpas ihan perusasiat haltuun! Cindyn oikea nimi on Ritva, myöhemmin vasta muutettu Cindyx.
Hannele Lauri näyttelee sitä.
Se vanha akka?
Hannele Lauri näyttelee sitä.
Siinä katariinan hoitsussa on jotain hämärää. Mä luulen että se liittyy johonkin suurempaan juonikokonaisuuteen, tavalla tai toisella!
Kukahan se Korppi mahtaa olla? Sillon joskus näytettiin joku tatuoitu käsi täynnä helyjä, mutta olis kivempi leikitellä ajatuksella, että se on esim. Heluna itse tai Seppo tai tai tai tai tai tai... Kari Taalasmaa!!
1.ei ole, sillä on joku jekku mielessä että sais Amandan itselleen.Nyt katsoin ekaa kertaa PIIIITKÄÄÄN aikaan slkkareita perjantaina niin tuli pari kysymystämieleen:D
1. Onko Isabella oikeasti paksuna?
2. Tietääkö tämä Sergei että Sebastian on elossa?
3. Oliko se Sara nyt elossa vai kuollut vai kummitteleeko?
1.ei ole, sillä on joku jekku mielessä että sais Amandan itselleen.
2. ei. luulee korpin tappaneen hänet ja nyt sege aikoo kostaa linnulle.
3. kuollut. milferiina houri omiaan.
Menikö sulta toi jakso ohi? Kyllä se oli se Cindyn DVD joka siinä pyöri.1. Isabella ON raskaana. Kun ne oli siellä ultrassa, niin se lääkäri ei laittanut sitä DVD:tä pyörimään vaan bellatrixin vatsasta tuli ihan live-kuvaa.
Menikö sulta toi jakso ohi? Kyllä se oli se Cindyn DVD joka siinä pyöri.