Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

itse ainaki pellailen pc:tä ja katon sarjoja tuonne aamu kaheksaan, rankkaa tämä töissäolo

Assasins creedin brotherhood ja total war shogun 2 on tässä vaihtoehtoina, ensin mainittu kohta läpi.

Total war sarjan pelit on helmiä strategian ystäville. Vähän civilizationin tyyppistä, mutta parempaa.

Strategiapelit on kyllä jees, mutta vievät paljon aikaa. Niitä ei oikein viitsi aloittaa ellei peliaikaa ole okeasti tuntisotalla :D
Crysis 2 olisi kanssa viimeistelemättä. Voisi varmaan sen tuhota tässä samalla..

Strategiapelit on kyllä jees, mutta vievät paljon aikaa. Niitä ei oikein viitsi aloittaa ellei peliaikaa ole okeasti tuntisotalla :D

true dat! taidan ite siirtyä tässä sarjojen vahtaamiseen aamuyöstä ni ei tarvi ku rötköttää. Kaikesta sitä saaki palkkaa.

Yövaksi sosiaalialan laitoksessa. Vien roskat ja pesen pyykkiä sillon tällön. On siinä tekemistä 10-12 tunnin vuoroille.

Täällähän on Tepe83 pistäny tyärien sukat märiksi. :D

Vanhaa kunnon Behexeniä lähestyvän pääsiäisen kunniaksi. Tämä kappale on ollut jokaisen pääsiäisen kruunu levyn ilmestymisestä lähtien.

"And again is the easter night
celebration of victory and absence
year by year my heart delights
the death of semitic Christ

Gather the congregation of darkness
witches and worshippers of grand evil
in the cradle of gloominess
we rise the overflowing chalice

In this night we embrace
the ways of the flesh
and the wisdom of the serpent!

Celebration of Christ's Fall!

Rise! Rise up from the depths
the beings of the night
to celebrate with us
All evil spirits rise!
Rise from this magic ring
to honour the true God
God of all sorcerers, Satan!"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kai sä teurastat lampaankin itse rituaaliveitsellä:rolleyes:
edit. kyllä huomaa että kevät tuli, hirrrrveetä kutemista tämäkin ketju nykyään, pitäisköhän mun kertoa joku peniksen nyrjähdus/tippumisjuttu niin tulee jotain rotia tähän touhuun.

Kai sä teurastat lampaankin itse rituaaliveitsellä:rolleyes:
edit. kyllä huomaa että kevät tuli, hirrrrveetä kutemista tämäkin ketju nykyään, pitäisköhän mun kertoa joku peniksen nyrjähdus/tippumisjuttu niin tulee jotain rotia tähän touhuun.

Eiku kerro jotain uutta mitä ei olla kuultu vielä. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom