Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä haluuun moottoripyörän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tahtoooooooooooooooooooooo1111111111111111

Samma här. Vituttaa kun kelit on mitä mainioimmat ja pyöriä niin paljon liikenteessä, mutta itse ajelen jollain autolla. Pääsiäisenä pitäisi kuitenkin mennä kattomaan josko sais ihan oman pyörän jo alle.

Vituttaa kaikki pellet ihmiset facebookissa. "Muutan ruotsiin neljäksi vuodeksi", tai "lähettäkää joku palkkamurhaaja soinin perään". Kirjottaisivat sitten edes erisnimen isolla jos noin kova uho täytyy olla.

Pakkohan tää on jonnekin purkaa, että Lauantaina polvi kipeeks, tiedä nyt sitten mikä siinä on, kun perjantaina alkais tärkee turnaus. Mikäs siinä, yritä nyt ottaa selvää saanko sen lopullisesti tuhottua jos vedän turnauksen ja tän viikon treenit läpi kipulääkkeillä, kylmällä ja teippauksilla/tuilla. Lääkäri aikoja ortopedille tai vastaaville ei löydy mistään ennen perjantaita. Patellajänne repesi tuosta jalasta aiemmin ja kesti kuukauden parantua, aikaisemmin ollut myös osgoos schaltteria. Sen kun tietäisi, että lähtikö se nyt sitten repeämään uudestaan, jolloin turnaus pitäisi jättää väliin, vai tulehtuiko vain, jolloin ei pitäisi suuresti haitata jos tuon vetää alta pois... Tähän päälle vielä kolutyöt kaatuu päälle.

Vituttaa olla kaveripiiristä ainoa lapseton sinkku. Siinähän se kesä menee yksin terassilla. Arghh

No kyllä nyt viimeistään olisi aika ruveta synnyttämään, jos kaikki kaveritkin jo! Olethan sinä herrajumala 20-vuotias. Kohta jäät vanhaksi piiaksi!

Vituttaa olla kaveripiiristä ainoa lapseton sinkku. Siinähän se kesä menee yksin terassilla. Arghh

Kävelylle, baariin, lenkille, ostoksille, kyllähän niitä uusia kavereita löytyy jos vanhoilla ei aika riitä.

Haluaisit olla yh-äiti?

En todella :D Vituttaa se että oon kaveriporukassa ainoa ketä ei kiinnosta jauhaa vauvajuttuja paskan vertaa.. Enkä tajuu että mikä helvetin kiire kaikilla on hankkia lapsi, olivat parisuhteessa tai eivät.... Kyllä mä tekemistä keksin yksinki ja uusien tuttavuuksien kanssa, kerranki aikaa käydä salilla,lenkillä,saunassa,uimassa,shoppailemassa ja katella leffoi ym yksin nyt ku kerranki on sinkkuna ite eikä oo ketää joka puuttuis mun tekemisii :D Tiedän vaa et tääki fiilis on katoavaista laatuu ja sit ku se yksinäisyys iskee ni en tiiä et mitä keksin, pakko vissii oikeesti hankkii se koiranpentu kohta ni on joku jolle voi kertoo juoruja :D Vituttaa vaa ku kaikki sellaset ystävät jotka on ollu mulle tosi läheisii on nyt niin vauvabuumin vallassa. Piste.

Tiedän vaa et tääki fiilis on katoavaista laatuu ja sit ku se yksinäisyys iskee ni en tiiä et mitä keksin, pakko vissii oikeesti hankkii se koiranpentu kohta ni on joku jolle voi kertoo juoruja :D

Tarpeeks pitkää kun on yksin, niin alkaa pelottaa ajatus siitä, että olisi "joku."

En todella :D Vituttaa se että oon kaveriporukassa ainoa ketä ei kiinnosta jauhaa vauvajuttuja paskan vertaa.. Enkä tajuu että mikä helvetin kiire kaikilla on hankkia lapsi, olivat parisuhteessa tai eivät.... Kyllä mä tekemistä keksin yksinki ja uusien tuttavuuksien kanssa, kerranki aikaa käydä salilla,lenkillä,saunassa,uimassa,shoppailemassa ja katella leffoi ym yksin nyt ku kerranki on sinkkuna ite eikä oo ketää joka puuttuis mun tekemisii :D Tiedän vaa et tääki fiilis on katoavaista laatuu ja sit ku se yksinäisyys iskee ni en tiiä et mitä keksin, pakko vissii oikeesti hankkii se koiranpentu kohta ni on joku jolle voi kertoo juoruja :D Vituttaa vaa ku kaikki sellaset ystävät jotka on ollu mulle tosi läheisii on nyt niin vauvabuumin vallassa. Piste.

Nii ja sit ku ne kaikki saa niitä vauvoja, nii sithän sitä juttua vasta riittää vuositolkulla. Eli uusia ystäviä hakuseen! Itse odotan kauhulla sitä, millon joku mun lähiystävistä saa ensimmäisen vauvan. Vituttaa jo valmiiks!

Jouduin soittamaan tosi v*ttumaisen puhelun todella hienolle ihmiselle. Ottaa päähän... ammatin tuomia "etuja". Tämän ihmisen elämä meni nyt ihan uusiksi...

Jouduin soittamaan tosi v*ttumaisen puhelun todella hienolle ihmiselle. Ottaa päähän... ammatin tuomia "etuja". Tämän ihmisen elämä meni nyt ihan uusiksi...

Jätkä töissä mafialla. :wtf:

Ehkä enemmänkin huvittaa se miten seurakunta hoitaa tonttiaan. Aidan takana hautausmaalla kaikki on viimeisen päälle siistiä ja sitten aidan tällä puolella, edelleen seurakunnan maakaistaleella näyttää ihan perseeltä. Mitään ei hoideta, risukko kasvaa umpeen.

Vituttaa se että jotkut kehtaa valittaa helteestä!

SPORTEME; Ja nyt kuulostaa niin mielenkiintoselta toi työkuvio missä yhellä puhelulla saa toisen elämän järjestymää iha toisee tapaa, että vähä vois valasta työnkuvaa enemmän ;)

Back
Ylös Bottom