Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Heijarihauis + alaselkätaitto + kaulajännitys on ns. moninivelliike ;) . Komedian puolelle meni kerran kaksi sankaria, jotka treenasivat hauiksia juuri tällä kombolla. Olisiko ollut n. 60 kiloa (eli voimaan nähden vähän liikaa) rautaa tangossa ja vetoremmit tietenkin. Lähtoasento etukeno, tanko liikkeelle reisillä ja lantiolla, ja sitten vauhdilla melko takakenoiseen loppuasentoon, kasvot liki kohti kattoa. Suoritukseen kuului hirmuinen ähke, nopeat negatiiviset vaiheet ja käsien melkein muuttumaton kulma. Vuoronperään jannut vetivät tätä settiä joitain sarjoja. Viimeisen tiukan sarjan jälkeen toinen tuumasi kaverilleen vakavalla naamalla: "vikas toistos piti vähän auttaa seläl" . Ihan pikkuisen olisi naurattanut :D

Tämä nyt ei ankarasti vituta mutta harmittaa kun keho ei palaudu treenistä, tekis mieli mennä salille nyt kun ei oo muutakaan tekemistä mutta järki sanoo että antais kehon levätä.
Keskiviikon ja torstain treenit tuntuu vielä päällä että kai sitä vois vaikka syödä aikansa kuluksi =)
Minustakin on tullut wanha. Ennen nuorena poikana (lue: silloin kun olin 17-18 v) illalla tehdyn kovan treenin jälkeen paikat olivat mukavasti jumissa aamulla, mutta nykyään jumi saattaa olla vasta seuraavan päivän illalla tai sitä seuraavana aamuna. Palautuminenhan siinä hidastuu jonkin verran kokonaisuudessaankin, eikä tulokset parane niin nopeasti. :(

Minustakin on tullut wanha. Ennen nuorena poikana (lue: silloin kun olin 17-18 v) illalla tehdyn kovan treenin jälkeen paikat olivat mukavasti jumissa aamulla, mutta nykyään jumi saattaa olla vasta seuraavan päivän illalla tai sitä seuraavana aamuna. Palautuminenhan siinä hidastuu jonkin verran kokonaisuudessaankin, eikä tulokset parane niin nopeasti. :(

Oottelehan + 10v:evil:
Toisaalta kokemuksen karttuessa osaa treenata ehkä fiksummin ja osaa lukea omaa kroppaansa paremmin(en tällä vähättele sun tietotaitoasi).

Miksi miksi miksi miksi miksi miksi MIKSI !

Piti lähteä fillarilla kauppaan, mutta eihän sitä enää missään näkynyt ku menin pihalle... vittu..
120e pyörä ja parinkympin lukko, pitää vissiin seuraavalla kerralla tehä toisinpäin, eli 120e lukko ja parinkympin pyörä. Jospa sit pysyis neekerit ja narkit loitolla. Tosin sit varmaan himoaisivat sitä lukkoa :evil:

Lievää komediaa on se, kun äijät meuhkaavat penkkisarjan jälkeen kovaan ääneen kuinka on pää/polvi/olkapää/persereikä kipeenä tai sitten muuten vaan paska fiilis eikä pystynyt nostamaan enempää. Jäisivät sitten suosiolla kotiin, tuskin ketään muuta kiinnostaa jos tekee sarjaa hieman pienemmillä painoilla.

Piti lähteä fillarilla kauppaan, mutta eihän sitä enää missään näkynyt ku menin pihalle... vittu..
120e pyörä ja parinkympin lukko, pitää vissiin seuraavalla kerralla tehä toisinpäin, eli 120e lukko ja parinkympin pyörä. Jospa sit pysyis neekerit ja narkit loitolla. Tosin sit varmaan himoaisivat sitä lukkoa :evil:

Damn! Vittumaista tosiaan. Yllättävän rento sie kuiten vaikutat olevan. :D

Käytin auton pesussa ja pesukone tuhosi maalipinnan. Etu ja takapuskurit pilalla sekä molemmat kyljet. Yhteensä n. 15 metriä siis korjattavaa:

P1030850.jpg

Iso kuva:
http://www.huppe.fi/kuvat/Images/P1030850.jpg

Huoltsikan omistaja väittää että olen ajanut puskaan tai joku on tehnyt nuo jäljet parkkipaikalla. Mitä seuraavaksi? Rikosilmoitus?

^No voi perse! Mie kävisin henk. koht. räjäyttämässä sen pesukoneen.

Tylsää.

^^ aika perus. Itse vasta murahtelin ja koilotin kun pakarat ja takareidet kramppaa pirusti, kun tein kunnon kaarella (ekoja kertoja), ja rupes tekemään tiukkaa. Tosin yleensä saa mainita miten mukavaa on olkapää ei juili :)

eilen salilla jouduin odottamaan dippi laiteeseen hetken kun noin 18v jantteri teki sarjaa apupainoilla ja hetken päästä pääsinkin tekemään oman 3x10 sarjani siihen ja huomasin et tämä kyseinen jannu jäi seuraamaan mun tekemisiä viereiseen taljaan (eli teki omiaan mut seuras mitä teen) noh siirryin seuraavaan niin jannu paineli dippiin ja vetäs 1x12 ilman apupainoja ja häippäs rinta rottingilla salilta joko kaveri ei tiennyt miten apupainopakka otetaan käytöstä tai sitten otti vaan luonnolle kun vähän tukevampi kaveri pumppas meneen...
mulla kans lyö välillä reiden penkissä ramppiin rankan kyykyn jälkeen niin ei auta muu kuin jalka suoraksi ilmaan ja rauta ylös kun ei varmistajaakaan ole niin siihän sitä komediaa muille varmaan on :D

^Miten noin kävi? Eikai joku kateellinen paska ollu käyny katkasee?

Vituttaa tämä angiina(ja kurkkukipu joka ei tunnu hellittävän) ja samalla vituttaa se, että tajuaa ettei sillä vituttamisella ole mitään merkitystä mihinkään. Sama se on kuinka paljon vituttaa, niin se on silti energian haaskausta. Paska!

Vitun dippatyö! Tää olis niin helppoa jos firmalla olisi varaa kunnon laskentaohjelmaan. Nyt joutuu nysväämään ilmaisilla open-source paskoilla, eikä noista ota edes selkoa pystyykö ne ratkomaan tällaisia tehtäviä.

Käytin auton pesussa ja pesukone tuhosi maalipinnan. Etu ja takapuskurit pilalla sekä molemmat kyljet. Yhteensä n. 15 metriä siis korjattavaa:

Huoltsikan omistaja väittää että olen ajanut puskaan tai joku on tehnyt nuo jäljet parkkipaikalla. Mitä seuraavaksi? Rikosilmoitus?

Ei vittu! Otan osaa. Soita huomenna kuluttaja-asiamiehelle ja kysy miten on toimittu vastaavissa tapauksissa ja miten ne ovat päättyneet.
Mulla lähtis kyllä yöunet tuollaisesta. Toisaalta tuossa ei pitäisi olla vaikea näyttää missä ne jäljet ovat oikeasti tullet. Takapuskuri tuskin ottaa osumaa jos puskan läpi mennään, ja miten helvetissä nuo olisivat voineet parkkipaikalla syntyä, ei mitenkään.

Back
Ylös Bottom