Kalliit rakennusmateriaalit tähän ketjuun

Joo, mielestäni sikakallis materiaali löytyi tämänpäiväiseltä työmaaltani:

-yksisauvainen parketti, 120 euroa/neliö.

Sitä tulen laittamaan asiakkaallni vähän yli 400 neliön taloon.

Elämä on...

Puukkosahaan Boschin terä, joka tarkoitettu harkkojen katkaisuun K-Raudan listahinta 89€/kpl. (Makitan puukkosaha maksaa 150€...)

Keittiöt. Prkl, muutama lastulevykaappi maksaa saman verran kuin uusi henkilöauto. Joku vetää välistä..

Eristeet: 99% ilmaa myydään kovaan hintaan. Esim. SPU saunasatu 150€/ m3. Ihan vinkkinä kaikille, että uretaanieristeitä one muutakin kuin SPU ja samaa tavaraa myydään selvästi edullisemmin.

Puukkosahaan Boschin terä, joka tarkoitettu harkkojen katkaisuun K-Raudan listahinta 89€/kpl. (Makitan puukkosaha maksaa 150€...)

Keittiöt. Prkl, muutama lastulevykaappi maksaa saman verran kuin uusi henkilöauto. Joku vetää välistä..

Eristeet: 99% ilmaa myydään kovaan hintaan. Esim. SPU saunasatu 150€/ m3. Ihan vinkkinä kaikille, että uretaanieristeitä one muutakin kuin SPU ja samaa tavaraa myydään selvästi edullisemmin.
Ootko varma ettei tossa boschin terässä tullut kylkiäisenä puukkosahaa :)

Multimasterin terät, jumakauta aito feini 60e pieni palanen. Yks niitti vastaan ja se on siinä.

OT:

Onko tuo Feinin vehje hyvä? Itellä tuo Boshin vastaava kun en raaskinut Feiniä ostaa (hinta kolminkertainen). Varsin kätevä peli ollut kipsilevy hommissa, kotelointien tarkistusluukkujen leikkaamiseen ym. Joskus on toivonut siihen pikkasen enemmän tehoa.

Sama laite mut oranssipunainen. Mun mielestä. Kalliimpi vaan ja etenkin ne terät huomattavasti bossissa halvempia. Tietty voi pitkällä aika välillä olla kestävämpi jos paljon käyttöä. Toi ollu vaan sellanen laite et jos millään muulla ei pysty tekemään niin kaivetaan esiin. Hyvin hidasta touhuuminen mut kätevä laite. Ja kallis kallis työkalu.

Jep, kävin eilen maksamassa keittiön pois, jonka hintaa on hierottu vaikka kuinka tarjousta veivattaessa. Kuitenkin tiskillä kysyin vielä, että vieläkö lähtee vai onko jo viiminen hinta, niin yli 200 lähti ilman sen suurempia. :jahas:

Kannattaa noita keittiöitä käydä tinkimässä Tallinnassa jos on aikaa, saattaa säästää helposti useita tuhansia. Yleensäkin kaikissa noissa K-Raudan tuotteissa on järjettömät katteet, esim olin kattomassa "erikoistapetteja" ja hinta oli 80e rulla! no oisin saanut 35% alennusta suhteiden ansiosta, menin Tallinnaan ja löyty siistimmät 13e rulla, ja siintä vielä 10% alennusta:) Lattia ja kylppäri laatat on siellä paljon halvempia ja boordit eritoten, mutta väri vaihtoehdot ei ole niin hyviä siellä. Kylppärikalusteet on kanssa Suomessa kaikki ihan sikahintaisia, hirveät katteet, itse olen tilannut niitä välillä netrauta.fi, siellä on välillä suihku ja hana ja kaappeja tarjouksessa.

Joo mua jurppii kans noi feinien terien hinnat,niitä pitäs ostaa se 10 terän setti et hinta putois järkevälle tasolle.

Kannattaa noita keittiöitä käydä tinkimässä Tallinnassa jos on aikaa, saattaa säästää helposti useita tuhansia.

Kannattaa myös huomioida, että mahdollisten reklamaatioiden hoito ei välttämättä suju hirmu jouhevasti jos Virosta rupeaa kiintokalusteita hommaamaan.

Back
Ylös Bottom