Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
mitenhän Katariina Kinkulle käy :rolleyes:

Jos se pääsee sieltä pöpilästä pois niin onko siinä sit enää järkeä et se jatkaa sarjas?

Millohan joku Heluna vaikka lukee lehdestä, että "Rikollispomo Korppi vankilaan vuosiksi"? Eli stuba vois tulla takas :puntti:
Sege muuten varmasti tekee hommia Korpille.

Topin olis niin helppo lähtee ton pikkunilkki segen palveluksista pois. Pari vastauhkausta peliin, mm. käräyttäminen tuhopoltosta ja murhan yrityksestä niin loppuu se änkyröinti!

Haukuttii sitte itsekkääksi ku piti oman vauvan. On se saatana, jos joku nui aattelee. Koko nykyinen Sievisten perhe sais kuola Omen-kakaran käsittelysä :D

Topin olis niin helppo lähtee ton pikkunilkki segen palveluksista pois. Pari vastauhkausta peliin, mm. käräyttäminen tuhopoltosta ja murhan yrityksestä niin loppuu se änkyröinti!

Mä luulen, että noiden uhkausten jälkeen Topia pitäis naarata Kolera-altaasta.

Jotenkin vois kuvitella et Sergay hoitas ton Korpin pois pelistä, jonka jälkeen Stuba pääsis palaan takas. Tai toisaalta Stuba varmaan itse hoitelee Korpin, kunhan vaan saa tietää että Sergay hoitelee Isobellaa.

Olis kyllä siistiä, jos Stubastian ja nuorempi herra talasmaa tekis comebäckin pihlajakadulle. Mutta saa nähdä ny...

Loppukevään juonikuviot: Ossi ja cindy rakastuu, Nico ja Katariina alottaa suhteen, sege hoitelee korpin, ismo saa kaupan ja seppo pääsee tekemään rakastamaansa duunia ja tietenkin sara palaa haudan takaa. Jännittävät ajat ovat käsillä.

Ps. Joku ihmetteli osterin kunnon rapistumista, niin vikaa voi olla siinä kun se näyttelijä oli siinä vakavassa auto-onnettomuudessa joku aika sitten.

Niin,löihän se heiskastakin putkella :D

No heiskanen on ehkä samalla tasolla ku nato, mutta korppi on samaa sarjaa itse karin kanssa.

Perkele kun heitin tuossa aikaisemmin hyvän veikkauksen. Huomisen jakson nimi on "Sergei lähtee lintumetsälle" joka nyt selvästi tietää taistelua Sergei vs. Korppi.

Back
Ylös Bottom