Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

http://www.iltasanomat.fi/vaalit201...maalaisten puolisoja /art-1288382268337.html

Yle: Täsmäiskuja vaalimainonnassa - ministeri kosiskelee ulkomaalaisten puolisoja

Astrid Thorsin (r) vaalimainoksia on lähetetty väestörekisterikeskuksen tietoja hyödyntäen naisille, jotka asuvat samassa taloudessa esimerkiksi ulkomaalaisen kanssa.

Jaa, mites Suomalaiset miehet, jotka seurustelee ulkomaalaisen kanssa? Se on hyvä että tasa-arvo toteutuu tässäkin:jahas:
Muutenkin kyseenalaista toimitaa nukkumista eduskunnassa, paapomista jne, toivon ettei kukaan äänestä enää tota, on niin nähty mihin se johtaa. Taitaa tääkin uutinen sataa persujen laarii ja syytä taas on.

Jaa, mites Suomalaiset miehet, jotka seurustelee ulkomaalaisen kanssa? Se on hyvä että tasa-arvo toteutuu tässäkin:jahas:

No kun naiset jotka seurustelee ulkomaalaisten miesten kanssa on moderneja monikulttuuri ihmisiä mutta miehet jotka seurustelee ulkomaalaisen naisen kanssa on säälittäviä sovinisteja jotka ei muuten naisia saa kuin tuomalla jostain venäjältä tai thaikuista. ;)

Jouni ilmeisesti tarkoitti mm. Ritva Viljasen ja Ilkka Laitisen tapausta, jossa halonen nimitti Viljasen (demari) Laitisen (sitoutumaton) ohi vastoin hallituksen yksimielistä esitystä.

Tälläisiä poliittisia virkanimityksiä ja muita kähmintöjä on aika vaikea toteuttaa, jos "omaa väkeä" ei ole saatavilla, ja näin ollen on vaarana että virkoihin valitaan ihmisiä pätevyyden, ei puoluekannan, perusteella.

Sivumennen sanottuna, näitä haloskan nimittämiä tovereita löytyy yllättävän paljon...parina esimerkkinä pauliina koskelo (sosialisti) ja Erkki liikanen (sosialisti)

Yllättävän vähän näistä on vaan puhuttu...

http://www.iltasanomat.fi/vaalit201...maalaisten puolisoja /art-1288382268337.html

Yle: Täsmäiskuja vaalimainonnassa - ministeri kosiskelee ulkomaalaisten puolisoja

Astrid Thorsin (r) vaalimainoksia on lähetetty väestörekisterikeskuksen tietoja hyödyntäen naisille, jotka asuvat samassa taloudessa esimerkiksi ulkomaalaisen kanssa.

Muutenkin kyseenalaista toimitaa nukkumista eduskunnassa, paapomista jne, toivon ettei kukaan äänestä enää tota, on niin nähty mihin se johtaa. Taitaa tääkin uutinen sataa persujen laarii ja syytä taas on.

Mitä pitää tehdä, että päästään tuosta ämmästä poliittisesti eroon? ettei Suomen kansan enää tarvitsisi sen hommista kärsiä?

Onnistuiskohan käytännössä niin että esim. suomalainen eläkeläinen hakisi kansalaisuutta jostain levottomasta afrikan maasta ja kun saisi kansalaisuuden niin tulisikin pakolaisena takaisin suomeen? Voisi olla mielenkiintoinen kokeilu.

Onneksi PerSuja äänestämällä saadaan muutos nykymenoon. Eiku...

HS sanoi:
Perussuomalaisten puheenjohtaja Timo Soini ei nähnyt mitään ongelmaa Suomen hallituksen ulkomaalaispolitiikassa, kun hän antoi haastattelun saksalaisille toimittajille Sanomatalossa tiistaina. Soini antoi täyden tukensa hallituksen ulkomaalaispolitiikalle ja puolittain suutahti, kun toimittajat kyselivät hänen mahdollisesta muukalaisvihamielisyydestään.

No onneksi saadaan kuitenkin tuuletusta eduskuntaan ja vanhat jäärät vaihdettua. Eiku...

HS sanoi:
Hän myös kehui vanhoja puolueita.

http://www.hs.fi/politiikka/artikke...ituksen+ulkomaalaispolitiikalle/1135265360042

No onneksi saadaan kuitenkin tuuletusta eduskuntaan ja vanhat jäärät vaihdettua. Eiku...

http://www.hs.fi/politiikka/artikke...ituksen+ulkomaalaispolitiikalle/1135265360042

Niin, Soini ei ole juuri maahanmuuttoasiaan ottanut vaaleihin liittyvissä keskusteluissa kantaa, enkä usko, että asia kovin suuresti häntä kiinnostaa. Hänen puolueensa on kuitenkin saanut runsaasti kannattajia ja äänestäjiä juuri maahanmuuttoteemalla. Tämä on todella taitavaa politiikkaa, on olemassa ainoastaan mielikuva, että asialle tehdään jotain, ja silti kannatus perustuu siihen. Soini on älykäs poliitikko, joka osaa käyttää ajan henkeä hyväkseen. Politiikka on ennen kaikkea peliä, ja sen Soini osaa.

Hommaforumilta:

Halla-Aho sanoi:
Soini ilmoitti minulle aamulla yksityisesti, että Hesari kirjoittaa omiaan ja että hän oli sanonut ulkomaalaisille toimittajille seuraavaa:

* Halla-aho ei ole rasisti
* Halla-ahon aloitteesta koko maahanmuuttokeskustelu alkoi
* tämän keskustelun ansiosta lakeihin on tehty kiristyksiä ja ne ovat nyt parempia.

Voin oikein hyvin elää tämän kanssa. Tämä on myös erittäin hyvin linjassa kaiken sen kanssa, mitä olemme omin korvin ja omin silmin havainneet Soinin sanoneen esim. tv-tenteissä ja vaalikoneissa.

Mediakriittisyys kannattaa muistaa myös Soinia koskevissa asioissa.

Niin, kyllä Soini omin sanoin on useampaankin otteeseen sanonut että maahanmuutosta voidaan säästää 'jonkinverran'.

Kaikkensa HS kyllä tuntuu tekevänsä mieleisensä vaalituloksen aikaansaamiseksi.

Niin, kyllä Soini omin sanoin on useampaankin otteeseen sanonut että maahanmuutosta voidaan säästää 'jonkinverran'.

Aivan.Ja se jonkinverran on parempi kuin ei yhtään tai lisätä niitä menoja "näinä aikoina".

Niin, Soini ei ole juuri maahanmuuttoasiaan ottanut vaaleihin liittyvissä keskusteluissa kantaa, enkä usko, että asia kovin suuresti häntä kiinnostaa. Hänen puolueensa on kuitenkin saanut runsaasti kannattajia ja äänestäjiä juuri maahanmuuttoteemalla. Tämä on todella taitavaa politiikkaa, on olemassa ainoastaan mielikuva, että asialle tehdään jotain, ja silti kannatus perustuu siihen. Soini on älykäs poliitikko, joka osaa käyttää ajan henkeä hyväkseen. Politiikka on ennen kaikkea peliä, ja sen Soini osaa.

Ainakin niinä kertoina kun mä olen telkkarista jonkun haastattelun kattonut niin on se siihen kantaa ottanut.Olen kyllä samaa mieltä siitä että Soini on älykäs ja taitava politikko ja sellasia me tarvitaankin hallitukseen?Mutta siihen mä en taas usko että Soini myy jotain pelkkää mielikuvaa mikä ei oikeasti kiinnosta sitä pätkääkään ja naureskelee partaansa tyhmille äänestäjille.
Mutta vaikka tuo jälkimmäinen pitäisikin paikkaansa niin mä äänestäisin niitä silti koska muut puolueet lähinnä saarnaa monikulttuurisuuden hienouksista kun taas PS on profiloitunut säilyttämään suomalaisen kulttuurin,eli vähintäänkin äänestäjän mielipide asiasta tulisi esille.Näyttäkää ihmiset mielipiteenne äänestämällä ;).

No mut siis säkin oot samaa mieltä siitä et tähän nykyiseen menoon on saatava muutos?
Ketä meidän tuossa asiassa muutosta haluavien kannattais sun mielestä äänestää?

Soini oli informoinut Halla-ahoa tänään: http://hommaforum.org/index.php/topic,47305.msg640551.html#msg640551

"Soini ilmoitti minulle aamulla yksityisesti, että Hesari kirjoittaa omiaan ja että hän oli sanonut ulkomaalaisille toimittajille seuraavaa:

* Halla-aho ei ole rasisti
* Halla-ahon aloitteesta koko maahanmuuttokeskustelu alkoi
* tämän keskustelun ansiosta lakeihin on tehty kiristyksiä ja ne ovat nyt parempia.

Voin oikein hyvin elää tämän kanssa. Tämä on myös erittäin hyvin linjassa kaiken sen kanssa, mitä olemme omin korvin ja omin silmin havainneet Soinin sanoneen esim. tv-tenteissä ja vaalikoneissa.

Mediakriittisyys kannattaa muistaa myös Soinia koskevissa asioissa."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041313541080_uu.shtml

Varmaan ihan perus suomalaiskansalliset ihramahaperunanenät taas asialla.. Miksi suomessa on maailman paskimmat miehet ja maailman parhaat ja laadukkaimmat naiset?

Itse äänestin nykymenoa vastaan valitsemalla kymen piiristä halla-ahon suositteleman tm. ja suomen sisun jäsenen, Juho Eerolan, äijä vaikuttaa asialliselta!

Vaikka olin jo päättänyt että mä en äänestä enää ikinä, korkeintaan CSU:ta, niin kyllä mä jouduin pyörtämään päätöksen kun miettii suomen median toimintaa,suomen muiden puolueiden ja ylen päätöstä olla puhumatta maahanmuutosta ennen vaaleja ja tälläisen perussuomalaisten haukkumisen ulkomaisen median avulla.. Vaikka persuissa on lähinnä kommunisteja, vaikka siellä ei ole yhtään mun mielestä tarpeeksi oikeistolaista ehdokasta, niin täytyy muistaa se: suomessa edes kokoomuksessa ei ole kovin oikeistolaisia ihmisiä, suomi on yksi perkeleen sosdem yhteiskunta ja persut ei loppujenlopuksi ole huono vaihtoehto. Persujen halla-aho-siipi sentään yrittää suitsea maahanmuuttoa ja mokuttamista, mutta muut puolueet sen lisäksi että mokuttaa suomea minkä ehtii myös harjoittaa sosialistista politiikkaa, joten äänestämällä ei voi vaikuttaa kuin maahanmuuttoon joka on se kantava teema mulle.

Ja tosta pravda-lehden lausunnosta: ennen meikä blondeista tykkäävänä heterona alan seurustelemaan mustan miehen kanssa kun tähän talouteen alan tilaamaan tollaista paskaa. Aivan sikamaista suorastaan kiinalais-neuvostoliittolaista "uutisointia" Pistäkää hyvät ihmiset Helsingin "sanomat" boikottiin..

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011041313541080_uu.shtml

Varmaan ihan perus suomalaiskansalliset ihramahaperunanenät taas asialla.. Miksi suomessa on maailman paskimmat miehet ja maailman parhaat ja laadukkaimmat naiset?

Iltasanomat tietää kertoa, että kyllä tossa ihan diskorahalla on pelattu: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/Lehti%20Miehet%20ostavat%20tytöiltä%20Sellossa%20seksiä%20lahjoja%20vastaan/art-1288382423767.html

Lehden mukaan hyväksikäyttäjät ovat nuoria aikuisia tai keski-ikäisiä, usein ulkomaalaistaustaisia miehiä, jotka ovat tutustuneet uhreihinsa jututtamalla ensin porukassa liikkuvia tyttöjä ja kehuneet näitä puoleensavetäviksi

Miten mä luulen että kyse ei ollut saksalaisista komennuksella olevista insinööreistä tai puolalaisista ja virolaisista muurareista..

Joku roti tähän touhuun ennenkuin suomeen joku perustaa IKL vol 2:den (=ettenkö äänestäisi jos sellainen olisi mutta silti, äärioikeiston nousua tuskin valtapuolueet oikeasti haluaa)

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Näin+Soini+puhui+haastattelussa+maahanmuutosta/1135265373705

Tässä sanasta sanaan maahanmuuttoa koskeva osuus saksalaistoimittajien Timo Soini -haastattelusta.

Kysymys: Finnish values are important for you, which are those?

Kysymys: Suomalaiset arvot ovat sinulle tärkeitä. Mitä ne ovat?

Soini: Honesty, hard work, Finnish traditions and also friendship. Everbody is welcome here and we like people. I am, if I am not most international chairman of the whole lot, I am in top three, I am the only one who is working abroad. I have been now being a member of the European Union Parliament. I am also catholic by my religion so I know how the catholic world is thinking and by that I know very many foreign peoples so that is not a problem. But this political uprise here is not because of the immigration. It is because of the (...) fundings in the old and tired parties, which has been going on since 2007 and then of course this Euro, pensions, energy, very many other issues. Immigration is not even talked – not in that panel either – downstairs. And also in all TV-panels, nothing!

Soini: Rehellisyys, kova työ, suomalaiset perinteet ja ystävyys. Jokainen on tervetullut tänne ja me pidämme ihmisistä. Minä olen – jos en kaikkein kansainvälisin puoluejohtaja – niin ainakin kolmen joukossa. Olen ainoa, joka työskentelee ulkomailla. Olen nyt EU-parlamentin jäsen. Olen katolinen, joten tunnen katolisen maailman ajattelutavan, ja näin ollen tunnen paljon ulkomaalaisia ihmisiä, joten tämä ei ole ongelma. Tämä (perussuomalaisten) poliittinen nousu ei johdu maahanmuutosta. Se johtuu vanhojen ja väsyneiden puolueiden vaalirahoituksesta (Soini ilmeisesti tarkoittaa vaalirahoitusta – epäselvä sana nauhalla), joka on jatkunut vuodesta 2007. Sekä tietysti eurosta, eläkkeistä, energiasta ja monista muista asioista. Maahanmuutosta e ole puhuttu – ei tässä Helsingin Sanomien vaalitentissä – eikä myöskään tv-väittelyissä.

Kysymys: Do you think there are too many foreigners in Finland?

Kysymys: Onko Suomessa mielestäsi liikaa ulkomaalaisia?

Soini: Of course not.

Soini: Ei tietenkään.

Kysymys: But you have people in your party that have very hard views on immigration.

Kysymys: Puolueessanne on ihmisiä, joilla on erittäin kovat maahanmuuttonäkemykset.

Soini: There are some. We have thousands and thousands of members and 240 candidates and maybe 10 people who are having this tougher line. That`s true, yes.

On joitakin. Meillä on tuhansia ja tuhansia jäseniä ja 240 ehdokasta, ja ehkä 10 ihmistä, joilla on nämä tiukemmat näkemykset. Tämä on totta, kyllä.

Kysymys: What would you like to change in Finnish immigration policy?

Kysymys: Mitä haluaisit muuttaa Suomen maahanmuuttopolitiikassa?

Soini: It has been tightened a lot, because of the pressure from the opposition and also by national coalition party. Has been very good in fact that for example now the number of asylum seekers has collapsed, so the legislation correcting the current shortcomings on this issues have been functioning. I am rather pleased that the situation is now very good.

Se on jo tiukentunut huomattavasti. Johtuen opposition painostuksesta, mutta myös kokoomuksen ansiosta. On erittäin hyvä itse asiassa, että turvapaikan hakijoiden määrä on romahtanut. Joten epäkohtia korjanneet lakimuutokset ovat toimineet. Olen aika tyytyväinen siihen, että tilanne on tällä hetkellä oikein hyvä.

Kysymys: But would you like to strengthen something if you be in the government?

Kysymys: Haluaisitko tiukentaa jotain, jos olisit hallituksessa.

Soini: I will say that we will follow the same line, that if you are OK with --- for example you are coming and seeking asylum here: if you are meeting the criteria, welcome!

Sanoisin, että jatkamme samalla linjalla. Jos olet ok --- esimerkiksi jos olet hakemassa turvapaikkaa täältä. Jos täytät kriteerit, niin tervetuloa!

Back
Ylös Bottom