Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
No ei ne nyt ihan noin mene,hahmot vanhenee nuorina nopeasti sykäyksissä kyllä ten sen tiiätte.Vai olisko siistiä et aina kun joku saa kersan niin se toukka pysyis toukkana jaksosta toiseen?

No ei tietenkään olis siistiä. Se on hyvä just noin. Se on vaan hauskaa. Ja halusin kärjistää vain helin mahdollisen iän.

EDIT.

Toi mulkkuleuka ois kyllä niin helin poika. :lol2:

ei tuo mistään leffasta ole! jostakin luontodokkarista muistaakseni.
Heli Sievisen, Urijah Faberin ja Hjallis Harkimon threesomen yhteistuotokselta se näyttää.
864769.jpg

+
296_urijah-faber-interview_flash.jpg

+
img-1288332777808.jpg

=
double-chin-balls1-300x300.jpg

kait se jotain 40, kun helin lähettyä sarjasta tauolle ollessaan jo aikuinen, syntyi Oona, joka lienee 18 nyt, niin luulis olevan vanhempi.

EDIT: severistä tuli 4 vuotta vanhempi parin viikon aikana, niin ainakin 40 se vittuleuka on.

Mun mielestä just jossain jaksossa sanottiin Helin olevan 58v.. Siksihän se sitä adoptiota haluu, kun ei noin vanhana tuu enään niin helposti raskaaksi. On se Heli kunnon vanhapiika!

Sanokaa mun sanoneen, mut pilluleuka jatkaa ton mature-mimmin tapailua, alkaa hoitaa lasta, kun mature on duunissa. Pilluleuka kiintyy lapseen ja flippaa samalla tapaa kun äitinsä flippas annikan kuoltua ja pitää lastaan omanaan ja joutuu mielisairaalaan Katariinan kaveriks.

Saatioho;3189828 begin_of_the_skype_highlighting**************3189828******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Sanokaa mun sanoneen, mut pilluleuka jatkaa ton mature-mimmin tapailua, alkaa hoitaa lasta, kun mature on duunissa. Pilluleuka kiintyy lapseen ja flippaa samalla tapaa kun äitinsä flippas annikan kuoltua ja pitää lastaan omanaan ja joutuu mielisairaalaan Katariinan kaveriks.
Näin epäilisin itsekin tapahtuvan..
Mitäs osteri-ossin punttisali harjoittelulle on tapahtunut, kun näyttää mielestäni siltä, että lihakset on kadonnu tässä parin vuoden sisään aika hyvin vai onko sillä bulkki päällä...:wtf: Vielä kun muistelisin lukeneeni pari vuotta sitten jostain body lehdestä, että osteri tähtää tosissaan cbb-kisoihin.. :puntti:

Näin epäilisin itsekin tapahtuvan..
Mitäs osteri-ossin punttisali harjoittelulle on tapahtunut, kun näyttää mielestäni siltä, että lihakset on kadonnu tässä parin vuoden sisään aika hyvin vai onko sillä bulkki päällä...:wtf: Vielä kun muistelisin lukeneeni pari vuotta sitten jostain body lehdestä, että osteri tähtää tosissaan cbb-kisoihin.. :puntti:

No näit sä miten se paisko lassee ku villarukkasta!
Mut vittu tuo heli,meni jo toistamiseen kiialle whineemään et "yhyy mä lähen nyt vaasaan sä et nää mua enää koskaan".Sege vois käydä tekee "nätin paketin" :evil:

Kun tuosta Helin iästä tuli spekulointia, niin mikähän on SEPON ikä?

oma veikkaus: 90-100v

oisko ollu -/60kg alussa, sitten lisätään severin 4v aika = 64, oona 18v aika = 82, salkkariaika 10v = 92, plus muiden maagiset kasvupyrähdykset, ja muu aika.

"kuninkaallinen
Kun tuosta Helin iästä tuli spekulointia, niin mikähän on SEPON ikä?

oma veikkaus: 90-100v

oisko ollu -/60kg alussa, sitten lisätään severin 4v aika = 64, oona 18v aika = 82, salkkariaika 10v = 92, plus muiden maagiset kasvupyrähdykset, ja muu aika. "

miten toi 60kg liittyy sepon ikään ? ;)

Back
Ylös Bottom