Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten arvasit? :O Ootpa jalomielinen! :haart:

Onkos siellä Byrdillä ja Pyr0lla pahatkin tilanteet? :(

Eipä, kiitos vain. Pattereita pari kappaletta ollut kuolleena jo tovin. Lämpöpatterit siis...

Vilttiä vaan niskaan, jos meinaa kylymä tulla. :)

eDit: Ephemeral jo harjoittelee sinkkumiittiä varten iskureploja. :D

Ephe, tiedän! Vaikka moderni teknologia onkin syrjäyttämässä perinteisiä keinoja, niin myös nämä konservatiiviset jutut ovat kyllä havaittu toimiviksi!

Pyr0, voi hitsi! :s Ei oo kyllä yhtään kivaa. Viime yönä mentiin sillee perus 2 peittoa ja villasukat -linjalla, ja en meinannu tareta. Normi ruumiinlämpö mulla on sellanen 35, eli kohta varmaan virallisesti hypotermia! :D

Counterfeith! Siis mitä, miten sää tiiät nää kaikki? Sulla taitaa olla joku valokuva musta arkistossa, mistä tsekkailet faktoja!

Ephe, tiedän! Vaikka moderni teknologia onkin syrjäyttämässä perinteisiä keinoja, niin myös nämä konservatiiviset jutut ovat kyllä havaittu toimiviksi!

Pyr0, voi hitsi! :s Ei oo kyllä yhtään kivaa. Viime yönä mentiin sillee perus 2 peittoa ja villasukat -linjalla, ja en meinannu tareta. Normi ruumiinlämpö mulla on sellanen 35, eli kohta varmaan virallisesti hypotermia! :D

Counterfeith! Siis mitä, miten sää tiiät nää kaikki? Sulla taitaa olla joku valokuva musta arkistossa, mistä tsekkailet faktoja!

Mulla on livefootagea kaikista WTF- mimmien kämpistä.
T-Byrdkin hakkaa tuolla omaa pinkkiä uberdildoaan pöytään ja yrittää saada sitä toimimaan.

e: nyt hän meni puhelimeen

e2: brb, mun puhelin soi.... :dance:

Mulla on livefootagea kaikista WTF- mimmien kämpistä.
T-Byrdkin hakkaa tuolla omaa pinkkiä uberdildoaan pöytään ja yrittää saada sitä toimimaan.

e: nyt hän meni puhelimeen

e2: brb, mun puhelin soi.... :dance:

Voi pöljä :D

Mut ihana pöljä.

Enkä mä sitä oikeesti hakannu (nukuit varmaan sen kohdan yli).....sitäpaitti dildo toimii moitteettomasti, mutta se päristin prkl...niinku kerroin.

^^ Nyt se on tällä :

Wikip-facepalm.jpg

... ilmeellä tuolla puhelimessa. Kovin näyttää tympeältä. Veikkaisin jopa ,että joku sukulainen puhelimessa. Ehkä jopa äiti? :D

Tuli sitten salilla tänään kuunneltua radiokanava Energyä, kun ei jaksanut vaihtaakaan ja sieltä joku oli mennyt sitten toivomaan tämän. Nyt ei suostu lähtemään toi lallatus päästä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^^ Nyt se on tällä :

Wikip-facepalm.jpg

... ilmeellä tuolla puhelimessa. Kovin näyttää tympeältä. Veikkaisin jopa ,että joku sukulainen puhelimessa. Ehkä jopa äiti? :D

*reps* :lol2: No aika lähellä olit, mutta vasta puhelun loppupäässä.. :D Yritin varmaan viiteen otteeseen saada puhelua lopetettua, mutta aina se keksi uuden aiheen...

Toi on kyllä ihan helvetin ärsyttävä rallatus, mutta sillä raivolla, jonka se aiheutti sai lisäpuhtia treeniinkin. Jotain hyötyä sentäs.

Toi ATC ei ole lähelleekään ärsyttävimpiä biisejä mitä löytyy. Tää Barbra Streisand ja Black and yellow on ehkä musikaalisen maailman paskimmat tuotokset ikinä.

Toi ATC ei ole lähelleekään ärsyttävimpiä biisejä mitä löytyy. Tää Barbra Streisand ja Black and yellow on ehkä musikaalisen maailman paskimmat tuotokset ikinä.

Black and Yellowissa on edes kunnon basso :D
Barbra Streisand taas on niin paska että se on "hyvä".

MUSIKAALISESTI köyhää jos haetaan niin se löytyy kyllä konemusiikista.

:itku: Tuo B&Y on hyvä.

Black and Yellowissa on edes kunnon basso :D
Barbra Streisand taas on niin paska että se on "hyvä".

MUSIKAALISESTI köyhää jos haetaan niin se löytyy kyllä konemusiikista.

Väärin. Punkista ja muusta vitun epämääräsestä vouhkottamisesta.

Punkkaritkin osaavat SOITTAA ne biisinsä uudelleen eli ei niissä ole kysymys randomilla rämpyttämisestä. Totta sekin, että punk on musiikillisesti köyhää.
Mutta kyllä silti aina instrumentit > tietokoneella näppäily. :)

Nuo yhdistämällä sitten tuleekin jo taikaa .... :kuola:

Höpöhöpö. Soittotaito ja musikaalisuus erikseen. Konemusiikissa on monesti melodisesti ja rytmisesti helvetin siistejä juttuja kun taas jossain "oikeilla soittimilla soitetussa oikeassa musiikissa" hakataan sitä e-kieltä ja tuplabasareita biisin alusta loppuun. Älä kuitenkaan ymmärrä väärin, se tuplabasarien runttaaminen alusta loppuun voi olla välillä oikeinkin hedelmällinen loppu tulos :rock: :D

Back
Ylös Bottom