Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Samixiiii!!!1yks

Lähes sataprosenttisesti kyse on jostain (fyysisesti tai henkisesti) teinistä, joka on mielestään ikäistään kypsempi. Ja eihän tämä viesti ollut ollenkaan provo :D

^ Vanhat naiset ja nuoret miehet salaa ikänsä. Niiden mielestä se tieto ei oo tarpeellinen ;)

Mistä helvetistä ton iän saa edes näkyviin? :eek:

:lol2:

Mies ollu melkein puoltoista vuotta foorumilla ja melkein 2,5k viestiä. Katoppa vaikka asetuksista ekana.

MissEvilEve korjaa unirytmiään:rolleyes: Ei sen puoleen ei ole mullakaan unirytmit tällä hetkellä ihan hanskassa.

Mulla olikin aika tarkka aavistus tosta Ephen iästä.
Mä en kyllä ikääni laita näytille, koska kaverit on sellasia saatanan stalkkereita, että mun on pakko pitää mahdollisimman vähän informaatiota esillä itsestäni. Jos kaikki tutut tietäis että oon mä, niin saattaisin vaikka vahingossa miettiä mitä kirjotan tänne.

That counts too!! :D

That counts TWO times!

Sitten on ruutu täys jymylolloa!

Mistäs sä tiedät millaiset jymylollot mulla on? :D

MissEvilEve korjaa unirytmiään:rolleyes: Ei sen puoleen ei ole mullakaan unirytmit tällä hetkellä ihan hanskassa.

Joo-o. Ne viime yön 1.5h unet ei oikein riittäneet. Pakko vähän korjata :D Nyt lupaan kyllä VIIMEISTÄÄN 03 mennä petiin, väsytti tai ei. Pitää kuitenkin saada ainakin 3h unta, tuplat!

^^No mun profiili ei kyllä kerro mun jymylolloista mitään...

Back
Ylös Bottom