Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Saatiimpa komeella kaksinpuhelulla tuhottua tääkin ketju :D jengi varmaa innoissaan lukee tätä duunipäivän päätteeks. Tosin menny kyl oma työpäivä täs lepposasti. Hyvässä seurassa tietenki...wink...wink..pappa...tunturi...on...viä...tallissa

^ Ehkä kaikilla muilla on oikeeta asiaa, niin ne ei siksi tule OT-ketjuun. Tai sit ne ei uskalla kun me jutellaan niin intensiivisesti! Wink wonk... Vai ois kyytiä tarjolla? :D

Ja kovaa semmosta! Mitä muuta voi odottaakkaan. Siinä jää puhumiset ja alkaa se oikea intensiivisyys (vittu mikä sanamonsteri, kelasin varmaa 20sec miten kirjotetaan)

Vilu WNB-skinhead on kyl kova jätkä. Ja kovat ois varmaan kyydit. Vaan ei taitais vaimo tykätä että annat kyytiä muille naisille, hoho... :lol2:

Onakal kuin sä jostain kiven alta ryömit keskelle näinkin intensiivistä laatukeskustelua? Mikä on oma panoksesi tälle ketjulle, muuta kuin sivusta seuraaminen? En mä kyllä usko että tää ois mitenkään piristävää, turhanpäiväistä paskanjauhantaa vain, sanon mä.

Nii no emmäkä kyl oikeesti ois kai voinu tulla sen sun pappatunan kyytii ku mulla tavallaan on vähä niiku semmonen poikaystävä... :(

No et voinu aamulla sanoo. Turhaan jutellu sun kanssa koko päivän. Helvetin naiset, hakee vaa huomioo ja sitku saa tarpeeks ni kertoo tommosia :itku:

E. Hyvästi... Hupakko...

Cockteaser... :evil:

Turhaan oot vetäny sitä maca-jauhoakin nyt!

E: Hyvästi... Tuhkamuna...

Onakal kuin sä jostain kiven alta ryömit keskelle näinkin intensiivistä laatukeskustelua? Mikä on oma panoksesi tälle ketjulle, muuta kuin sivusta seuraaminen? En mä kyllä usko että tää ois mitenkään piristävää, turhanpäiväistä paskanjauhantaa vain, sanon mä.

No tämä päätteen edessä työskentely on vähän liian mekaanista aika ajoin, joten ajattelin poiketa Pakkiksella katsomassa löytyisikö täältä jotain päivän piristettä. Sattumien kautta eksyin sitten keskelle huikeaa dialogianne. :D Sivusta seuraaminen on varmaan tämän aiheketjun pääasiallinen ajanviete, ja tiedän, minulla ei ole elämää. ;)

vanhaa pensselisetää, mutta tätä en ollutkaan nähnyt ennen, kylläpä sitä repes taas helposti ku valvonu :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei täällä kenelläkään muullakaan ole elämää, you're not alone ;)

Mä oon yllättävän hyvin pysynyt virkeenä. Kolme Battery Strippediä, muutama kofeiinitabletti ja tulitikut silmissä. Voi olla että tämän päivän lepopäivästä tulee kirjaimellisesti lepopäivä, kunhan tästä ensin kotiin selviää. Ja siihen on niin kamalan pitkä aika :(

Täytyy yrittää kuluttaa tämä työpäivä Pakkista selaillen, tehokkuuteni ongelmanratkaisujen suhteen on aika nollissa.

Edit: Toi pensselisetä on huippu, ja ne muutkin aihepiiriin liittyvät :D

Kurkku on kipee ja kuumetta tyrkkäsi päälle. Pöh. Onneks on himmee nippu pelejä ja leffoja/sarjoja joiden parissa viettää päivää :D

Strepsilssit auttaa hemmetin hyvin kurkkukipuun. Mikään muu ei.

Back
Ylös Bottom