Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

^Joo oon huomannut saman, sormia voi reenata vaikka joka päivä. Mä en oo takapainetta tykänny tehdä lainkaan. Jos oon jotain sen eteen tehny, niin staattista painot remmistä roikkuen. Jos tekee dynaamista niin tuntuu että ranne muljahtaa sijoiltaan.

Grippereissä mä tykkään kyl eniten tehdä jollain markettigripperillä pitkää sarjaa ranne koukistettuna. Tuntuu ainakin mulla vastaavan hyvin hook-vääntöön.

Mä en oo ainakaan huomannu että hookissa ois mitään hyötyä sormista? Ennemminkin siinä että saa blokattua kaverin takapaineen nakeilla. Sit kun ollaan hookissa, mä en ainakaan purista juuri ollenkaan :D Ite muutenkin yritän suosio noita "löysänkäden" startteja. Saa paljon paremmin IMO lyötyä hookkiin tuolla tavalla.

Mä en oo ainakaan huomannu että hookissa ois mitään hyötyä sormista? Ennemminkin siinä että saa blokattua kaverin takapaineen nakeilla. Sit kun ollaan hookissa, mä en ainakaan purista juuri ollenkaan :D Ite muutenkin yritän suosio noita "löysänkäden" startteja. Saa paljon paremmin IMO lyötyä hookkiin tuolla tavalla.

Tarkoitinkin että mulla se tuntuu vahvistavan rannetta siihen hook-asentoon. En tiedä toimiiko muilla samoin, tuntuu vaan ranne jämäkämmältä koukistettuna kun on tehnyt noita. Tyhmäähän se olis puristaa täysillä sormilla omaa liikerataa vastaan :).

Tarkoitinkin että mulla se tuntuu vahvistavan rannetta siihen hook-asentoon. En tiedä toimiiko muilla samoin, tuntuu vaan ranne jämäkämmältä koukistettuna kun on tehnyt noita. Tyhmäähän se olis puristaa täysillä sormilla omaa liikerataa vastaan :).

Okei. En aluks tajunnu mitä tossa haettiin takaa.

Nivalassa ravintola 46:ssa la 14.5.11 klo 21.00 järjestetään perinteeksi muodostuneet maastaveto ja kädenvääntökisat...

sarjat naisille sekä miehille

maastaveto pistekisana(huomioidaan ikämieskertoimet)

osallistumismaksu 10€

ilmottautumiset 0440770502/paikanpäällä

tervetuloa nauttimaan virvokkeista ja voimailusta

No joo, ei tuu seurattua mutta googletin ton cyplenkovin nimen niin löyty tieto. Ens vuonna finaalissa Cyplenkov VS number one

Vasurilla Cypi viel vähän liian kova ;)

Ohan noi huippu kaverit aika älyttömiä jannuja. Se on kyl masentavaa nähä video missä tyyppi mille ite hävinny, ei voi tehä yhtään mitään kaverille ketä kukaan ei ees tiedä :D Masentavaa.

Saakeli tää on muuten hyvää motivaatioo kärenvääntöön (vaikka ei video ihan uusi nyt ole..), saakelin isot kädet tuolla Esalla.

Taidan kohta ruveta postimerkinkeräilijäks, jyrsii niin mieltä tuo kohta 2:08....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kukahan se käenvääntäjä on jolla on aivan helvetin kova vääntö etenkin vasurissa. Taannoin tuli jimiltä joku dokkari, supervoimakkaat ihmiset tai massiiviset ihmiset tjsp, niin siinä oli joku käenvääntäjä, joka oli ylivoimanen. Samassa dokkarissa oli myös jostain britti bodaajastakin juttu, ja jostain tytöstä joka kyykkäs hulluna jne, asu vissii jossai ukrainas tjsp. Ei tule nimi mieleen sitte millään..

Kukahan se käenvääntäjä on jolla on aivan helvetin kova vääntö etenkin vasurissa. Taannoin tuli jimiltä joku dokkari, supervoimakkaat ihmiset tai massiiviset ihmiset tjsp, niin siinä oli joku käenvääntäjä, joka oli ylivoimanen. Samassa dokkarissa oli myös jostain britti bodaajastakin juttu, ja jostain tytöstä joka kyykkäs hulluna jne, asu vissii jossai ukrainas tjsp. Ei tule nimi mieleen sitte millään..

Travis Bagent on kaverin nimi. Monesti voittaja näyttää täysin ylivoimaselta, vaikka eroa olisi todella vähän. Baari väännöt sekottaa tota tasoerojen hahmottamista, kun siellä puolustaminen ja hyökkääminen on niin epäbalanssissa nojaamattomuuden takia, ja matsit kestää aina ikuisuuden kun toinen on niin vaikee "viimeistellä".

Saakeli tää on muuten hyvää motivaatioo kärenvääntöön (vaikka ei video ihan uusi nyt ole..), saakelin isot kädet tuolla Esalla.

Taidan kohta ruveta postimerkinkeräilijäks, jyrsii niin mieltä tuo kohta 2:08....

Pakko heittää tää video vastapainoksi. Kyllä taso maailmalla on vaan jäätävä :D

Pakko heittää tää video vastapainoksi. Kyllä taso maailmalla on vaan jäätävä :D

juu :D ei paljo näyttäny olevan mahiksia. Samperi ku olis päässy koittaa vääntää jotaki Voevodaa vastaan ku se oli huipulla, tajuais vähän kuinka kovia ne kovimmat vääntäjät on.

juu :D ei paljo näyttäny olevan mahiksia. Samperi ku olis päässy koittaa vääntää jotaki Voevodaa vastaan ku se oli huipulla, tajuais vähän kuinka kovia ne kovimmat vääntäjät on.

Mä uskon että tossa on vähän se, että ei se niin erilaiselta tunnu kuin joku esim suomenmestari melkeempä mistä tahansa sarjasta. Taino emmä tiiä sun tasoas, mutta jos tasoeroa on tarpeeksi (liikaa) tuntuu se vaan samalta. Vertaa perus nörtille lyödään penkissä käsille 250kg vs 300kg. Aika hyvin tulee sukkana läpi ja efekti on sama.

Jep. Samperi kun oli kova äijä tuo voevoda

+ tosin alkaa pikkuhiljaa vituttaa ku tuo venäjän mikälieneekäänmarssikappale on soinut päässä sellaset 3 viikkoa yhteen menoon....

Saakeli täälläpäin ei ole seuroja, voisi itse hitsailla pöydän ja kutsua aina kavereita muttei ketään kiinnostä kädenvääntö perkele... :jahas:

Ja asiaan, missä näytetään kuvina/videoina kiertäjäkalvosimen venytyksiä mitä kannattaa tehdä oikeasti, en haluaisi pistää sitä "huonolla" venyttelyllä paskaksi?

Back
Ylös Bottom