Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Unohtui paaaaljon muutakin....:nolo:

Mut sen mistä oli kasin-ysin aikaan puhe, muistin :haart: :D

Just messin with you.....ei me juteltu yöllä, hähähäää :D

Saatanan kuumottelija! :D

Olin jo sydän kurkussa ja morkkis lähti jo jyrkkään nousuun kun yritin miettiä että mitä vitt....

Phiuuuuuhhh..... Tukehdu akka suolatikkuihis! :D

Saatanan kuumottelija! :D

Olin jo sydän kurkussa ja morkkis lähti jo jyrkkään nousuun kun yritin miettiä että mitä vitt....

Phiuuuuuhhh..... Tukehdu akka suolatikkuihis! :D

Wuhuu! :dance:

Rahalla saa, vai miten se meni! :D

Ja mitä Pyr0 ja Ephe, vihjaatteko että mulla olisi taipumusta tietynlaiseen ajattelutapaan?

Läpipervo sie tuntusit olevan. :D

Tein seitiä. Pistin suoraan pakastimesta uuniin 200 -asteeseen ja menin suihkuun. Ajattelin että nyt kusi, mutta se olikin hyvää :dance: Pienet on ilot.

Tein seitiä. Pistin suoraan pakastimesta uuniin 200 -asteeseen ja menin suihkuun. Ajattelin että nyt kusi, mutta se olikin hyvää :dance: Pienet on ilot.

Mun mutsi tekee työkseen pitopalvelujuttuja sun muita ja sillä oli jäänyt jostain yli kokonainen, kukkurallinen dyno (eli sellainen iso muovilaatikko) seitipaloja kerma-tillikastikkeessa. Antoi ne mulle ja iloisena söin sit hyvää kalaa about 4 päivää. Nyt ei tee vähään aikaan mieli :rolleyes:

Mun mutsi tekee työkseen pitopalvelujuttuja sun muita ja sillä oli jäänyt jostain yli kokonainen, kukkurallinen dyno (eli sellainen iso muovilaatikko) seitipaloja kerma-tillikastikkeessa. Antoi ne mulle ja iloisena söin sit hyvää kalaa about 4 päivää. Nyt ei tee vähään aikaan mieli :rolleyes:

Sanoppa äitelles, että lähettää tänne mullekin pari dynoa noita seitejä. :D

Sanoppa äitelles, että lähettää tänne mullekin pari dynoa noita seitejä. :D

Mä tein just muffinsseja, voin lähettää niitä näin ensihätään. Nämä tosin maistuvat vähän jännältä, en osaa oikein päättää ovatko nämä kookoksen makuisia sämpylöitä vai suolaisia muffinsseja... :D Nää on kyllä terveellisiä, ei jauhoja eikä sokeria ollenkaan.

Hei ei toi oo hyvä kutsuhuuto :D "Ephe mis oot? No vittu ihan sama, kuhan nyt joku tulee" :lol2:

Back
Ylös Bottom