Mut et sä oikeesti oo... Kai? Jos oot, vaadin kuvia susta niissä seksikkäissä trikoissa ja tiukkaakin tiukemmat vatsapalat näyttävässä panssaripaidassa!
^ Toi Berlinin on Top Gunista. Uuuh! Mä olin tuon leffan ilmestymisen aikaan niin hulluna Tom Cruiseen ja halusin mieheksi hävittäjälentäjän joka sotii ja sitten ajaa prätkällä ja ja ja... Muistan vieläkin sen että Kotipizza oli juuri tullut, ja joku videovuokraamo. Ja sieltä porukalla haettiin kaksi perhepizzaa, Hawaii ja Bolognese ja se leffa :D Ja fiilistelin tota biisiä 4eva sen jälkeen.
Tota Glen Medeirosia vedettii joskus 12-vuotiaina discossa. Hitaita poikien kanssa. Oli aika huippua. Silleen käsivaran päässä, kyynerpäät lukittuina :D
Minä kuuntelen ja kattelen. Aika legendaarisia biisejä saat kaivettua I like! Ja monet miehet tykkäis jos kehtais, ne ei vaan kommentoi tähän mitään, leikkivät etteivät huomaakaan ;)
Korkkasin Jack3d. Ei nappaa mennä nukkumaan, ehkä iltapäivällä vois nokkaunet ottaa. Pientä pistelyä toi tuntuis naamassa mulle aiheuttavan. Laitoin 1 1/2 scooppia.