🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Hyvältä tuo Warrior vaikutti. Itse ainakin MMA fanina aion mennä katsomaan teatteriin.
Aion kyllä ostaa tuon UFC Trainer pelin Xbox360 Kinectille.

Trailerin lopussa soiva sankarimusiikki jo kertoo kuinka paska leffa on kyseessä. Varmaan todella ennalta-arvaamaton juoni. Voisin jo melkein luvata että viimesessä matsissa päähenkilö on pahasti häviöllä ja viime hetkellä tekee nousun ja voittaa matsin.

[venom];3183541 sanoi:
Trailerin lopussa soiva sankarimusiikki jo kertoo kuinka paska leffa on kyseessä. Varmaan todella ennalta-arvaamaton juoni. Voisin jo melkein luvata että viimesessä matsissa päähenkilö on pahasti häviöllä ja viime hetkellä tekee nousun ja voittaa matsin.

Voiko muutakaan odottaa? päähenkilö veisi 100-0 viimeisen matsin ja the end? :D Eikö tuo oo aika selvä että 90% leffoista on tuon kaltaisia, että vastoinkäyntien kautta voittoon.
Kyl tää leffa pitää katsoa kerran. Ihan sen takia koska aihepiiri on mielenkiintoinen.

Tuo UFC:n Trainer peli saisi myös sisältää myös itse ottelemisen. Tai jotain muutakin kuin pelkkää treenaamista. Mutta varmaan paras tapa rahastaa on tehdä kaksi eri peliä.

Voiko muutakaan odottaa? päähenkilö veisi 100-0 viimeisen matsin ja the end? :D Eikö tuo oo aika selvä että 90% leffoista on tuon kaltaisia, että vastoinkäyntien kautta voittoon.
Kyl tää leffa pitää katsoa kerran. Ihan sen takia koska aihepiiri on mielenkiintoinen.

Siinä vaiheessa kun sama idea on toteutettu sataan kertaan niin voisi kokeilla jotain muuta. Ei kaikki leffat oo perinteisiä sankaritarinoita onnellisine loppuineen, mutta tän leffan kohalla traileri jo kertoo leffan kulun alusta loppuun.

Tuo UFC:n Trainer peli saisi myös sisältää myös itse ottelemisen. Tai jotain muutakin kuin pelkkää treenaamista. Mutta varmaan paras tapa rahastaa on tehdä kaksi eri peliä.

Kyllä Football manager on ainakin aivan mahtava peli, vaikka siinä ei itse pelatakaan. Aivan eri planeetalta tarkoitukseltaan, kuin tässä tapauksessa vaikka FIFA.

edit. pelaamisella tarkoitan itse otteluita.

Kyllä Football manager on ainakin aivan mahtava peli, vaikka siinä ei itse pelatakaan. Aivan eri planeetalta tarkoitukseltaan, kuin tässä tapauksessa vaikka FIFA.

edit. pelaamisella tarkoitan itse otteluita.

Jos nyt oon hajuilla niin siinä kuitenkin tulee niitä otteluja, että joukkueet pelaa sarjoja jne. Olisiko sellainen peli kiva missä harjoitellaan pallon hallintaa, vetoja maaliin ja kuntoa? Ei mitään rankkarikisoja tai pelitilanteita olisi.
Jos sun ajatuksen lainen peli oli MMA:sta niin silloin sä olisit koutsi tai manageri mikä hallinnoisi kuinka sällit treenaa, millaisia koutseja olisi jne. Hallitsisit ns. uraa :) Ei huono peli olisi..ja taitaa ollakki netissä joku tälläinen jos en väärin muista :)

Nyt ei muuta kuin anomaan Kizeriltä armoa kun on valehdellut Kizeristä ja jostain tuomarista, saas nähä kauanko kestää että Kizer antaa miehelle lisenssin. Eipähän tuolla niin väliä, nyt kun ei voi enää roinata niin tuskin pärjääkään niin hyvin enää.

Voi huh huh taas...

Puhuu mies joka fanitti/hypetti lessua kunnes Lessu veti bambi on the ice hyökkäyksen ja hävis...

Miten Lesnar liityi tähän?

Juu kyllä jäi Conditilla luu käteen matsin suhteen. Toivoi matsia, jossa mahdollisuus tehdä nimeä ja ei juuri hävittävää. Nyt sai matsin missä ei käytännössä ole kuin hävittävää. Toivotaan, että tyrmäis taas.

Back
Ylös Bottom