Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vanhemmat jotka ei osaa kieltää lapsiaan. Oisin halunnu tänää keskittyy ihan koemateriaalin lukemiseen kirjastossa, mutta eiköhän jonku kakara tuu mölisee/lauleskelee mun korvan juureen. Äiti ei sano lapselleen mitään vaikka otin tuiman katsekontaktin naiseen. Ja olin vielä paennu melua semmoseen suljettavaan lukuhuoneeseen. Prkl!

Vanhemmat jotka ei osaa kieltää lapsiaan. Oisin halunnu tänää keskittyy ihan koemateriaalin lukemiseen kirjastossa, mutta eiköhän jonku kakara tuu mölisee/lauleskelee mun korvan juureen. Äiti ei sano lapselleen mitään vaikka otin tuiman katsekontaktin naiseen. Ja olin vielä paennu melua semmoseen suljettavaan lukuhuoneeseen. Prkl!

Joo, meinas veri kiehahtaa itelläki kun pennut tiputteli hillumisen lisäksi vielä mun tavaroita sillä aikaa ku olin kassalta jotai wlan salasanoi kysymäs, ku jotai hyppivät sielä kirjastossa ku olin harjottelemassa kokeisiin..

Vitun kiharat ja vitun suoristusraudat.

Joo, meinas veri kiehahtaa itelläki kun pennut tiputteli hillumisen lisäksi vielä mun tavaroita sillä aikaa ku olin kassalta jotai wlan salasanoi kysymäs, ku jotai hyppivät sielä kirjastossa ku olin harjottelemassa kokeisiin..

Joo lasten meteli on kyllä ärsyttävää, melkein missä tilanteessa vaan. Tänä talvena ärsytti myös keskellä jalkakäytävää kävelevät puolikuurot vanhukset. Vähän yritit vaikka yskiä merkiks, että takana tullaan. Mutta eihän ne mitään kuule. Jostain kinoksien tai autotien kautta jouduit ohittamaan.

Joo lasten meteli on kyllä ärsyttävää, melkein missä tilanteessa vaan.

Meteli on raivostuttavaa mutta vielä vittumaisempaa on ku menee moikkaamaa kaveriaa ja hänellä on vauva, no eiköhän eka asia oo ku vauva alkaa kitisemää että; "no jebou otahan sie meiän pikku enkeli sylii ja anna vähä tuttupullosta maitoa, voi voi voi ku sulosta" ja näin on vauva tuupattu syliin ja kohta on vauvan kuolat, maidot ja paskat omilla housuilla, samalla ja vaaveli repii ripsiä ja hiuksia ja tunkee sormia korvaasi ni yritäppä siinä sitte jutella kaveris kanssa mukavia :D Ja eiii, en mä vauvoja vihaa, ne on kivoja ku niitä näkee n. kerran viikossa ellei harvemmin. Ja pääasia ettei ne oo minun, enkä niitä huoli hoitoon (eikä kukaan mulle vaavia antaiskaa hoitoon, koska oon niin epä-äitimäinen ihminen) :D

Itte reenailen liikuntamyllyssä ja tänään oli kyllä oikeesti ihmettelemist. Siel oli yks garju ja normaalisti sil on sentään ollu shortsit.. mut nyt tää oli pelkissä boksereissa siellä ihan pokkana:hyvä:

Itte reenailen liikuntamyllyssä ja tänään oli kyllä oikeesti ihmettelemist. Siel oli yks garju ja normaalisti sil on sentään ollu shortsit.. mut nyt tää oli pelkissä boksereissa siellä ihan pokkana:hyvä:

Se on varmaan nähny uusimman TUFfin ja hakee kehitystä GSP:n treenivaatetuksella :P

Miten voikin taas jumittaa nain paljon... Olen nyt tehnyt viitisen tuntia taustatyota esseeta varten (enemmankin oikeastaan, koska luin pari paivaa sitten muutaman tunnin) ja kelasin etta nyt varmaan pystyy jo suunnittelemaan esseen rakenteen ja aloittamaan ehka kirjoittamisenkin. Olin vaarassa. Jumittaa tosi pahasti, tuntuu etta paa halkeaa tiedosta mutta paperille en saa yhtaan mitaan... Kysymys on myos melko vaikea ja vaatii laajaa lukemista. No mutta, ei kai tassa auta muu kuin lukea lisaa ja odottaa inspiraatiota. En vaan millaan jaksaisi :jahas:

boksereissa salilla. :D mikäpäse siinä, hyvähyvä!

Sama, puolet ketjusta omistettu yhdelle ihmiselle.

No hoh, ei mua nyt niin usein jokin vituta. En edes pitkaan aikaan kirjoittanut tanne mitaan ja silti ollaan heti vikisemassa.

Itsekin tiedän myllystä yhden bokserisankarin. Päällä on ollut aina musta hihaton ja mustat bokserit. Tai no, mistäs minä tiedän onko ne oikeasti bokserit, mutta ainakin yhtä pienet ja tiukat. Tyypissä on muutenkin vähän sellaista vapaapainijan lookkia.

Itsekin tiedän myllystä yhden bokserisankarin. Päällä on ollut aina musta hihaton ja mustat bokserit. Tai no, mistäs minä tiedän onko ne oikeasti bokserit, mutta ainakin yhtä pienet ja tiukat. Tyypissä on muutenkin vähän sellaista vapaapainijan lookkia.

Oon todella monesti miettiny treenaavani fightshortsit jalassa vaikka tappeluhommat lopetin jo vuosi sitten. Lähes poikkeuksetta rässi tai hihaton päällä muutenkin vedän treenit. Jos jalassa on suhteellisen neutraalit minishortsit/trikoot/whatever niin treenaaminen on ylivoimaisesti helpompaa kun ei hikoile kuin sika. Onhan se varmasti etikettivirhe, mutta fuck it. Jos ei ole kovin karvaset, rupiset kalkkunan reidet niin mikäs siinä. :) Itselläni juurikin em. joten jätän trikoot vielä toistaiseksi tatamille.

Eri asia tosin jos kyseessä on ihan rehelliset puuvillabokserit eikä trikoot... Siinä täytyy olla jo itseluottamus kohillaan.

EDIT: OI PERSE! Pääsisinköhän tähän thrediin jos sämähtäisin pyrkälle tämä päällä?

Back
Ylös Bottom